matematykaszkolna.pl
forum/419734.html
ax: Mnie objętość wyszła: V= 600
3 maj 16:24
forum/380805.html
ax: a co ma piernik do wiatraka?
13 lis 19:11
forum/380805.html
ax: dosłownie tak brzmi treść zadania czy toche upraszczałeś?
13 lis 19:29
forum/365650.html
ax: zaokrągliłeś g
4 sty 20:42
forum/365637.html
ax: −1 1
4 sty 19:14
forum/364061.html
ax: dla każdejemotka
12 gru 12:59
forum/363130.html
ax: Pitagorasa znasz?emotka
30 lis 18:42
forum/363129.html
ax: rysunek
30 lis 18:24
forum/363122.html
ax: To wzór na zmianę podstawy logarytmu
30 lis 18:54
forum/363122.html
ax: dokładnieemotka
30 lis 19:55
forum/363122.html
ax: emotka
30 lis 20:01
forum/363074.html
ax: V=x(21−2x)(29,7−2x) i badaj
29 lis 22:01
forum/363007.html
ax: rysunek
29 lis 14:12
forum/361955.html
ax: dzielenie przez 6 a reszta 7 emotka
17 lis 18:42
forum/361929.html
ax: co Ty wyprawiasz z tymi nawiasami?emotka
17 lis 12:34
forum/361926.html
ax: 0
17 lis 12:33
forum/353458.html
ax: nie
9 maj 20:50
forum/352743.html
ax:
1−(1/5+1/5) 

2 
28 kwi 16:12
forum/352743.html
ax: wszystko wynika z tego "wzorku" i właściwości prostokąta
28 kwi 16:17
forum/351484.html
ax:
1 

=
1 1 

+

1 15 
 
13 kwi 20:56
forum/351484.html
ax: oczywiście
1 

1 1 

+

10 15 
 
13 kwi 21:20
forum/351483.html
ax: 14 i 8
13 kwi 20:30
forum/351474.html
ax: A
13 kwi 20:27
forum/351215.html
ax: zauważ, że:
 an+1 
skoro a1=2 zaś an+1=2an

=2
 an 
to masz ciąg geometryczny w którym a1=2 q=2
10 kwi 15:43
forum/351212.html
ax: Radosna twórczość zadaniowa. To wszystko reguluje UMOWA Jeśli to lokata terminowa ... to na 99,99% odsetki "poszły na spacer"
10 kwi 15:11
forum/351209.html
ax: przyznanego powiadasz ... a kto go przyznaje? emotka
10 kwi 15:13
forum/350998.html
ax: wydrążony stożek emotka
8 kwi 17:10
forum/350998.html
ax: emotka
8 kwi 17:28
forum/350996.html
ax: pierwiastek z ósmej czy dwudziestej ? emotka
8 kwi 16:51
forum/350996.html
ax: pierwiastek z ośmiu albo pierwiastek z jednej ósmej
8 kwi 17:00
forum/350996.html
ax: 23/2(2/3+log481)=21+6log43=21+3log23=2*2log233=54
8 kwi 17:07
forum/350996.html
ax: emotka
8 kwi 22:08
forum/350993.html
ax: A) 1 B) 1/5 C) 0
8 kwi 16:47
forum/350892.html
ax: Można jeszcze dosypać garść papryki, posolić, popieprzyć ... i za okno wypieprzyć emotka
7 kwi 11:17
forum/350803.html
ax:
 −8x 
f'(x)=

+x2
 (x2−1)2 
6 kwi 13:44
forum/350789.html
ax: To szukaj ich w książce ... zasady wymyślono już przed Tobą emotka
6 kwi 10:32
forum/350565.html
ax: tyle, że pewnie tam w treści jest =2sinx
4 kwi 11:59
forum/333964.html
ax: ty Puma żadnej sensownej odpowiedzi nie udzieliłaś niestety
24 paź 15:13
forum/333960.html
ax: Skoro takie proste to dlaczego nie potrafisz?emotka
24 paź 13:19
forum/333955.html
ax:
518(2*52−1) 

=
518 
24 paź 11:54
forum/333955.html
ax: ...a Jerzy "zjadł" dwójkę emotka
24 paź 11:55
forum/333952.html
ax: nie
24 paź 11:37
forum/333915.html
ax: rysunek p>1
23 paź 21:22
forum/332881.html
ax: rysunek a może taki? emotka
14 paź 21:51
forum/332861.html
ax: ... no to będziemy mieli inżynierówemotka Do budowy kładki na rzece trzeba będzie wołać cieślę z wioski emotka
14 paź 18:43
forum/332781.html
ax: zapisz to porządnie
13 paź 12:23
forum/332781.html
ax: czyżby .... a dziedzina ? emotka
13 paź 12:29
forum/332781.html
ax: emotka i uwzględnij to "budując" przedziały
13 paź 12:37
forum/332780.html
ax: rysunek
13 paź 12:21
forum/332346.html
ax: (1−m2)x2+1−2m≥0 ... rozpatruj emotka
9 paź 16:46
forum/332341.html
ax:
0 

to nie jest 0
0 
9 paź 16:24
forum/332341.html
ax:
 (x−1)(x2+x+1) 
f(x)=

 x−1 
9 paź 16:26
forum/332338.html
ax: ... a skoro opadasz z sił ... to pożywna jest kaszanka https://matematykaszkolna.pl/forum/332306.html
9 paź 16:11
forum/332299.html
ax: rysunek
9 paź 11:13
forum/332299.html
ax: Podany punkt to punkt na asymptocie ... znasz więc równanie asymptoty ... znasz więc a
9 paź 11:14
forum/331252.html
ax: rysunek ... i po co ta zabawa ? Skoro masz współrzędne wierzchołka ... to postać kanoniczna f(x)=2(x−4)2
23 wrz 12:28
forum/331250.html
ax: x≠2 dla x<2 f(x)=−(x2−1) dla x≥2 f(x)= (x2−1)
23 wrz 10:14
forum/331250.html
ax: rysunek
23 wrz 10:17
forum/331250.html
ax: emotka
23 wrz 10:25
forum/331247.html
ax: pewnie, że nie Jedna i druga strona to dwójka w jakiejś potędze... funkcja rosnąca ...zatem ... I tak to jest jak nie wpisujesz treści tylko jakieś bzdety
23 wrz 09:24
forum/330795.html
ax:
 1 log94 log94 
=

*

=−0,5*

=−0,5log0,54=...
 log90,5 log9(1/3) log90,5 
15 wrz 10:58
forum/330790.html
ax: rysunek
15 wrz 09:15
forum/330521.html
ax: z tlenem to tworzy związek a nie cząsteczki argonu
11 wrz 20:17
forum/329549.html
ax: to zadanie z matury podstawowej maj 2015 Zamiast wejść na stronę EDU i zobaczyć klucz ocen (jeśli to ma jakieś znaczenie) to traci swój czas i zawraca d... innym. TŁUMOK i tyle
19 sie 10:30
forum/329141.html
ax: na pewno AC=2DC
4 sie 11:04
forum/326707.html
ax: ... i jak "toto" ma zdać maturę Toć "toto" najprostszych "wzorów" nie przyswajaemotka
31 maj 11:51
forum/326450.html
ax: 10x+7−x+45=10(7−x)+x 9x+52=70−9x 18x=18 x=1 spr. 16+45=61
21 maj 21:01
forum/325578.html
ax: a czumu oni biją Murzynów ? emotka
8 maj 09:53
forum/322217.html
ax: to niewiele tego pola emotka
7 kwi 12:15
forum/320492.html
ax: f'(x)=3x23/x2
21 mar 15:46
forum/320491.html
ax: rysunek
21 mar 15:45
forum/320488.html
ax: vk=30cos70o
21 mar 15:40
forum/318347.html
ax: ... nie chce mi się ... bo ty nie umiesz nawet podziękowaćemotka
29 lut 19:45
forum/315943.html
ax: rysunek chyba wszystko widać emotka
9 lut 21:34
forum/315940.html
ax: obie styczne i kąt między nimi
9 lut 21:26
forum/315939.html
ax: rysunek
9 lut 21:42
forum/315932.html
ax: Tobie nie chce się narysować ... a ktoś z nas ma "biegać" po linkach i podawać wyjasnienia. Tobie się nie chce ... mnie też się nie chce ...
9 lut 20:33
forum/315932.html
ax: Masz zaznaczone ślady płaszczyzny na poszczególnych ścianach Zauważ, że ściana ADHE i ściana BCGF to płaszczyzny równoległe. Ślady AH i PR są równoległe a skoro punkt P dzieli BC na połowy to ... i wszystko jasne
9 lut 20:40
forum/315932.html
ax: tyle że wpisując objaśnienie mam otwarte dwa okna i biegam między nimi ....ale OK
9 lut 20:58
forum/315931.html
ax: a warunek prostopadłości znasz? emotka
9 lut 20:56
forum/315931.html
ax: y−1=−2(x−2) ⇒ y=−2x+5
9 lut 21:01
forum/315931.html
ax: kury o tej porze już też nie widzą emotka
9 lut 21:06
forum/315927.html
ax:
 5−3 
Prosta przez punkty A i B ma współczynnik kierunkowy a=

=2
 2−1 
9 lut 20:07
forum/315927.html
ax:
 1 
Wysokość CD zawiera się w prostej przechodzącej przez C i mającej a1=−

 2 
 1 1 
zatem: y+5=−

(x−0) ⇒ y=−

x−5
 2 2 
9 lut 20:10
forum/315927.html
ax: warunek prostopadłości Wszak wysokość jest prostopadła do podstawy emotka
9 lut 20:30
forum/315925.html
ax: pobaw się skalami podobieństwa emotka
9 lut 19:34
forum/315925.html
ax: 27
9 lut 19:35
forum/315925.html
ax: jak zauważysz, że wysokość trójkąta ABC jest trzy razy większa od wysokości trójkąta ADE (a są to trójkąty podobne) ... to będziesz w domu emotka
9 lut 19:38
forum/315925.html
ax: wiesz dlaczego skala podobieństwa ΔEFC i ΔADE k=2
9 lut 19:40
forum/315925.html
ax: skoro wysokość trójkąta ADE=1n wysokość trójkąta EFC=2n to wysokość trójkąta ABC=3n
9 lut 19:45
forum/315925.html
ax: znasz skalę podobieństwa ... znasz pola emotka
9 lut 19:46
forum/315925.html
ax: Chłopie emotka... te wszystkie trzy trójkąty są podobne Między najmniejszym i średnim skalę znasz Skoro na wysokość największego składają się wysokości małego i średniego to znasz skalę miedzy największym i najmniejszym
9 lut 19:51
forum/315925.html
ax: skoro największy i najmniejszy to skala 3 ... to pole największego 9 razy większe od pola najmniejszego emotka
9 lut 20:05
forum/315917.html
ax: układaj drugie równanie i rozwiązuj jako układemotka
9 lut 19:42
forum/315917.html
ax: ... to tak nieprecyzyjnie napisane. W warunkach tego zadania przestawienie i odwrócenie to niby to samo emotka
9 lut 20:03
forum/315910.html
ax: zał: x>0 x≠1 x2−2,5x+1>0 a potem: logx(x−0,5)(x−2)<0
 1 
logx(x−0,5)<−logx(x−2) ⇒ logx(x−0,5)<logx

 x−2 
i teraz musisz w przedziałach
9 lut 18:47
forum/315907.html
ax:
 5(x+3)−17 
f(x)=

 x+3 
dalej sama emotka
9 lut 18:26
forum/315893.html
ax: równoległa a nawet leżąca na tej płaszczyźnie
9 lut 16:47
forum/315890.html
ax: ale jak widzę mało Cię to interesuje emotka Wrzucisz .... wieczorem sprawdzisz ...emotka
9 lut 17:20
forum/314929.html
ax: Czy konkretnie dziś na jednym kompie wchodzisz do materiałów za friko a na drugim nie
1 lut 17:30
forum/313603.html
ax: rysunek
23 sty 12:36
forum/313597.html
ax: − cyfry 1 3 i 5 możesz ustawić na 3! sposobów − pozostałe cyfry też na 3! sposobów − każde ostawienie "paczki" [1,3 i 5] możesz wstawić w czterech miejscach
23 sty 12:31
forum/313593.html
ax: 2 512 4 1024 8 2048 16 4096 32 teraz już widzisz 64 128 256
23 sty 11:43
forum/313592.html
ax: Jeszcze raz sprawdź znaki w wykładniku potęgi emotka
23 sty 11:29
forum/313588.html
ax: ... ciekaweemotka A jakim prawem mnożysz ?
23 sty 10:56
forum/313588.html
ax: f(x)=3−x−1−3 f(x)=3−(x+1)−3
 1 
f(x)=(

)x+1−3
 3 
23 sty 11:02
forum/313588.html
ax: Mnożyć to TY możesz obie strony równania albo licznik i mianownik ... i to jeszcze pod warunkiem, że nie mnożysz przez 0.
23 sty 11:04
forum/313588.html
ax: A co jeszcze masz do zrobienia? emotka
 1 
f(x)=(

)x "namalować" potrafisz ... przesunąć o wektor też chyba umiesz emotka
 3 
23 sty 11:27
forum/313583.html
ax: chyba trochę wstydemotka
23 sty 10:11
forum/313581.html
ax: rysunek
23 sty 10:18
forum/313021.html
ax: już 2) spaprane
18 sty 15:35
forum/312588.html
ax: rysunek
14 sty 12:22
forum/312532.html
ax: 30x9−30x5=0 30x5(x4−1)=0 x1=0 x2=−1 x3=+1
13 sty 20:30
forum/312459.html
ax: przedłuż boki (do przecięcia) ... podobieństwo trójkątów ... na przeciwko równych boków równe kąty.
13 sty 15:22
forum/310454.html
ax: ... sprawdź jeszcze raz znaki bo nakręciłeś "jak koń pod górę" emotka
24 gru 11:58
forum/310454.html
ax: ... bo miota się jak ... emotka
24 gru 12:02
forum/310454.html
ax:
cos2x+1−2sinx+sin2x 

=4
cosx(1−sinx) 
1−sinx 

=2
cosx(1−sinx) 
1=2cosx
24 gru 12:07
forum/310450.html
ax: rysunek a no nie jest Licz pochodną i max
24 gru 11:32
forum/309523.html
ax: a co ma 2o do dziedziny ?
12 gru 21:15
forum/309520.html
ax: a) (1/3)5
12 gru 21:01
forum/309520.html
12 gru 21:09
forum/309518.html
ax: a to nie to samo emotka Masz prawo pomnożyć obie strony Twego równania przez dowolną liczbę To pomnóż przez −1 emotka
12 gru 20:59
forum/309517.html
ax: a cała treść zadania "przerysować" potrafisz czy to też nazbyt trudne? emotka
12 gru 20:54
forum/309517.html
ax: PRZEPISZ CAŁĄ TREŚĆ ZADANIA ... CAŁĄ ... SŁOWO W SŁOWO
12 gru 21:04
forum/309509.html
ax:
m+4 

<5
3m−7 
12 gru 19:32
forum/309505.html
ax: jak wszystko w matematyce można na różne sposoby emotka np tak |a|=|b| to a=b lub a=−b Zatem: (x−3)2−1=m+2 lub (x−3)2−1=−m−2 (x−3)2−3=m (x−3)2+1=−m
12 gru 19:25
forum/309503.html
ax: rysunek https://matematykaszkolna.pl/strona/874.html [zauważ, że szukasz (x+y)]
12 gru 19:18
forum/309500.html
ax: ... to przekształcaj emotka
12 gru 18:18
forum/309500.html
ax: rysunek
 x+4 x+0,5+3,5 1 1,75 
f(x)=

=

=

+

 2x+1 2(x+0,5) 2 x+0,5 
12 gru 18:29
forum/309498.html
ax: CZY TY TREŚĆ POTRAFISZ PRZEPISAĆ a nie wypisywać własne brednie
12 gru 18:04
forum/309498.html
ax: co Wy jej te bzdety "potwierdzacie" ... dziedziną funkcji kwadratowej ...
12 gru 18:15
forum/309497.html
ax: tyle, że nic nie dowiodłeś emotka
12 gru 18:42
forum/309497.html
ax: ale jabłka emotka
12 gru 18:53
forum/309497.html
ax: a co dowiodłaś Rozłożyłaś ... wymnożyłaś ... i wróciłaś do punktu wyjścia emotka
12 gru 19:00
forum/309493.html
ax: rysunek może to Ci pomoże emotka Bo sushi .... nie zawsze jest strawne emotka
12 gru 17:28
forum/309493.html
ax: bingo emotka
12 gru 18:20
forum/309489.html
ax: ...tak to Ty szukasz całkowitych a nie wymiernych (oczywiście całkowity to też wymierny ... ale wymierny to nie zawsze całkowity) emotka
12 gru 16:53
forum/309489.html
ax: KAŻDE RÓWNANIE STOPNIA TRZECIEGO PRZYNAJMNIEJ JEDEN PIERWIASTEK MIEĆ MUSI
12 gru 17:02
forum/309489.html
ax: ... skoro muszą ... To równanie dla dowolnego k jest równaniem stopnia 3−go. A dlaczego równanie stopnia trzeciego przynajmniej jeden pierwiastek mieć musi
12 gru 17:14
forum/309484.html
ax: −(−) ....to +
12 gru 16:11
forum/309484.html
ax: też źleemotka
12 gru 16:21
forum/309484.html
ax: a Miśka też raz pisze 1+2p a raz 1−2p
12 gru 16:23
forum/309484.html
ax: Δ=(p−2)2+4p(1+2p)=p24p+4+4p+8p2=9p2+4 a 9p2+4>0 dla każdego p∊R
12 gru 16:42
forum/308526.html
ax: f'(x)=−x2+2x−1 f'(x)=0 −(x−1)2=0 ⇒ x=1 jak widzisz pochodna przy przejściu przez ten punkt nie zmienia znaku Zatem f(x) dla x=1 nie ma ekstremum a punkt przegięcia.
5 gru 00:24
forum/308509.html
ax: to równanie pęku prostych przez P y−yP=a(x−xP) a współczynnik kierunkowy znasz emotka
4 gru 21:26
forum/308501.html
ax: ... no jasny gwint ... nie widzicie, że PILNEEEE! Dlaczego nikt się nie zabiera do roboty
4 gru 20:55
forum/308501.html
ax: daras nie pij tyle ... bo słoma wyłazi i masz "cafkę"
4 gru 21:09
forum/308494.html
ax: nie widzę tu wykładniczej emotka
4 gru 20:10
forum/308494.html
ax: rysunek
4 gru 20:15
forum/308494.html
ax: zacznij od dziedziny emotka
4 gru 20:20
forum/308494.html
ax: ... ale czy na pewno możesz obustronnie podnosić do kwadratu emotka
4 gru 20:26
forum/308494.html
ax: możesz rozwinąć? emotka
4 gru 20:32
forum/308494.html
ax: ... no i "zakręciłem" Ci .... a jakie wartości przyjmuje x+3
4 gru 21:04
forum/308483.html
ax: zauważ, że w module masz |(x−1)3| musisz więc "zabawić się" z nim w przedziałach emotka
4 gru 18:34
forum/308483.html
ax: 1o dla x<1 −x3+3x2−3x+1−x2+2x−1=0 −x3+2x2−x=0 −x(x2−2x+1)=0 −x(x−1)2=0 ... w tym przedziale tylko x1=0 2o dla x≥1 x3−3x2+3x−1−x2+2x−1=0 x3−4x2+5x−2=0 i w tym przedziale x2=1 x3=2
4 gru 19:46
forum/308483.html
ax: emotka
4 gru 20:11
forum/308482.html
ax: jeden pierwiastek już widzisz x1=−2 To dwa kolejne musisz "dostać" z nawiasu kwadratowego ... muszą być one ujemne i różne od −2.
4 gru 18:15
forum/308482.html
ax: i muszą być różne od −2
4 gru 18:26
forum/308476.html
ax: dobre sobie ... chyba wzór niejakiego prof. sushi'go emotka
4 gru 18:49
forum/308476.html
ax: jakie to samo mister Jack ... tangens tego kąta który waść zaznaczył byłby ujemny
4 gru 22:56
forum/308476.html
ax: emotka
4 gru 23:01
forum/308476.html
ax: B
4 gru 23:20
forum/308476.html
ax: Z
4 gru 23:20
forum/308476.html
ax: D
4 gru 23:21
forum/308476.html
ax: i już wiesz emotka
4 gru 23:21
forum/308476.html
ax: nie w tym rzecz ... tgα=3/4 jednoznacznie określa o który kąt kaman emotka Inne założenie jest po prostu błędem
4 gru 23:25
forum/308472.html
ax: wczoraj było
4 gru 16:32
forum/307826.html
ax: f(0)= f(1)=
29 lis 22:44
forum/307794.html
ax:
 6log652 
=

 6 
29 lis 22:12
forum/306212.html
ax: rysunek rosnący począwszy od n=2
19 lis 10:49
forum/305516.html
ax: podstawienie Δ=0 xw>0
15 lis 13:27
forum/305501.html
ax: x4(x+2)−7x(x+2)<0 x(x3−7)(x+2)<0 rysuj i wyznaczaj
15 lis 12:23
forum/304570.html
ax: kolejny zapis bezmózgowca
8 lis 15:44
forum/304399.html
ax: ja tu widzę stałą ... niezależną od x ... nie posiadającą miejsc zerowych emotka
7 lis 09:57
forum/302907.html
ax: Punkt S(−2,−3) jest odległy o 2 od prostej y−1=a(x−25)
25 paź 21:41
forum/302887.html
ax: a) f(x)=−cos(2x)
25 paź 19:49
forum/302884.html
ax:
x 96−x 

+

=1,6
80 40 
25 paź 19:33
forum/302869.html
ax: Treść zadania wpisujemy dosłownie ... a nie własne reminiscencje
25 paź 18:55
forum/302869.html
ax: ... bredzi ... i nawet nie rozumie, że bredzi ... emotka
25 paź 20:49
forum/302860.html
ax: rysunek
25 paź 18:29
forum/302860.html
ax: ... do podstawy wystarczy Ci interpretacja geometryczna emotka Ale zapisz układ nierówności ... rozwiązuj i ustalaj wspólny przedział
25 paź 18:51
forum/302854.html
ax: rysunek policzysz długość podstawy ... policzysz wysokość ... dalej już chyba wiesz (uwzględnij wszystkie możliwe położenia)
25 paź 18:21
forum/302854.html
ax: |AC|=144+100=261 a więc h=61 i wszystko jasne emotka
25 paź 18:47
forum/302854.html
ax: emotka ... bo ja leniwy jestem emotka
25 paź 19:11
forum/302838.html
ax: 2x(1+2)=3x(3−1) 2x−1=3x−1 ⇒ x−1=0 ⇒ x=1
25 paź 17:54
forum/302838.html
ax: 6x=t t2−t−30=0 itd emotka
25 paź 17:56
forum/302838.html
ax: emotka
25 paź 18:04
forum/302713.html
ax:
32x+4*52x+4 

=1
33x * 54x − 4 
3−x+4*5−2x+8=1 ⇒ −x+4=0 ⇒ x=...
24 paź 20:22
forum/302713.html
ax: ...dla porządku: oba wykładniki jednocześnie muszą być równe 0 ale tu masz −x+4=0 i −2x+8=0 2(−x+4)=0
24 paź 21:10
forum/302713.html
ax: albo tak: 3−x+4*5−2x+8=1 3−x+4*52(−x+4)=1 75−x+4=1 ⇒ −x+4=0
24 paź 21:14
forum/302713.html
ax: emotka
24 paź 22:45
forum/302711.html
ax: −2sin4xsin2x=0 sin4x=0 lub sin2x=0 itd emotka
24 paź 20:13
forum/302705.html
ax: ... to masz duuuuży problem emotka
24 paź 20:51
forum/302705.html
ax: ... i wtedy "zaplanowanie" dokładności obliczenia to już tylko malutki problemik emotka
24 paź 21:58
forum/302705.html
ax: ... ale pewnie numeryczny "gra stary numer" ... zajrzę rano ... może ktoś litościwy napisał gotowca emotka
24 paź 22:48
forum/302616.html
ax: ... przecież masz napisane do pierwszego WZORY SKRÓCONEGO MNOŻENIA ! emotka
23 paź 22:49
forum/302606.html
ax: rysunek ... widzisz dlaczego nie ... ?
23 paź 20:32
forum/302603.html
ax:
 1 
czy to jest y=ln(2+

)
 x−1 
23 paź 18:53
forum/302603.html
ax: ... a w drugim to nie chce mi się zgadywać
23 paź 18:54
forum/302603.html
ax: ... i co masz w tych funkcjach liczyć
23 paź 18:56