matematykaszkolna.pl
matematykaszkolna.pl
poprzednio matematyka.pisz.pl
Matura z Matematyki
Egzamin ósmoklasisty
forum zadankowe
liczby i wyrażenia algebraiczne
logika, zbiory, przedziały
wartość bezwzględna
funkcja i jej własności
funkcja liniowa
funkcja kwadratowa
wielomiany
funkcja wymierna
funkcja wykładnicza
logarytmy
ciągi liczbowe
granica ciągu i funkcji
pochodna funkcji
trygonometria
geometria na płaszczyźnie
geometria analityczna
geometria w przestrzeni
kombinatoryka
prawdopodobieństwo
elementy statystyki
dla studenta
gra w kropki
archiwum zadań z dnia 28.5.2015
Zadania
Odp.
0
Marcin PW:
Proszę wyznaczyć całkę ∬
D
〖xy
2
dxdy〗, gdzie D jest obszarem ograniczonym parabolą y
2
=2px i prostą x=p.
4
Grześ2395:
Polecacie jakieś kierunki studiów technicznych na PK/AGH ? (rozważam budownictwo i lubię przedmioty ścisłe), jestem po technikum budowlanym, matura poszła całkiem całkiem (MtR/AngR),
1
gosciu:
Do ponumerowania stron encyklopedii użyto trzy razy więcej cyfr niż ma ona stron. Ile stron liczy encyklopedia?przyjmij ze numerowane są wszystkie strony.
7
CŁK:
Mam taką całkę 1
7
Emshya:
Dany jest trapez prostokątny ABCD o kątach prostych przy wierzchołkach A i D opisany na okręgu. Oblicz pole trapezu jeśli wiadomo że SB=8 i SC=6 gdzie S jest środkiem okręgu. Od czego zacząć
4
Mikwyn:
W jakim punkcie przecinają się wykresy funkcji f(x) = (1/2)
x
i g(x) = 1/64 . Wyznacz współrzędne tych punktów punktu. Pewnie proste, ale nie ogarniam :S help.
1
Jakob_96:
Test sprawdzający wiedzę z historii zawiera 45 pytań . Do każdego pytania są cztery odpowiedzi , a wśród nich tylko jedna prawdziwa . Na ile sposobów uczeń rozwiązujący test może wypełnić
4
Jakob_96:
Ile jest liczb naturalnych trzycyfrowych , które maja cyfry i są a) większe od 300 ?
0
Jakob_96:
Z urny zawierającej siedem kul oznaczonych cyframi 1,3,4,6,7,8,9 losujemy ze zwracaniem trzy razy po jednej kuli , tworząc trzycyfrowe liczby. Ile otrzymamy w ten sposób liczb ?
11
B156:
∫∫∫ e
x−y+z