matematykaszkolna.pl
Szymanska: superr stronka ! latwo sie mozna z niej uczyc emotka**
23 mar 17:43
Matematyk : Wyczes xD
13 kwi 19:44
mksmontex: Zajebista strona, nareszcie zadania z matematyki elegancko pokazane na przykładach, a nie musisz samemu się domyślać, szacun dla założyciela strony.
15 kwi 13:52
Nefele: Dzięki! Ta strona jest najlepsza .
4 maj 16:56
nici: aaa i po co chodziłem na korki? 500zł w kieszeni jak bym wcześniej znalazłtą stronę i z niej przygotowywał bym się na komis z maty.
16 sie 20:56
Kamson: Jak miło uczyć się matematyki i ją rozumieć. Dziękuję Panie Jakubie za czas poświęcony tej stronie. Naprawdę warto. I pieniążki można zaoszczędzić na korepetycje, a ci, co nie mają mogą się spokojnie i łatwo podciągnąć emotka Jedynie co mi się tu troszkę nie zgadza to zaznaczenie kolorem materiałów na: p.podstawowy, rozszerzony i studia. W takim razie wychodzi na to, że ja na podstawie robię materiał ze studiów. W informatorze też mi wygląda to troszkę inaczej niż Pan zaznacza. Albo po prostu różnie nazywane są te same zagadnienia. Jeszcze raz − świetna strona emotka
23 sie 15:44
Jakub: Ostatnie lata to czas reform programów nauczania matematyki. Wiele zagadnień wypadło, inne doszły. Niektóre materiały zostały przesunięte na poziom rozszerzony lub zupełnie usunięte z programu szkoły średniej. Te ostatnie oznaczam jako materiał ze studiów. Niektórzy nauczyciele jednak ich uczą. Podstawa programowa to absolutne minimum i samo CKE zachęca, aby wprowadzać elementy dodatkowe. W ten sposób niektórzy się uczą materiału, który jest u mnie oznaczony jako dla studentów. Nie oznacza to jednak, że jest on trudny, tylko że nie ma go w programie szkoły średniej.
24 sie 14:13
Mała xD: Myśle ze to zadanie także da się rozwiazać z zelażnośći kąt 60 30 i 90 Naprawdę fajną stronka emotka pozdrowienia
15 lis 18:50
iwona: jestem w III LO, a to jest 1. w moim życiu zadanie z trygonometrii które udało mi się zrobić samodzielnie. wzruszyłam się
30 gru 18:13
Izus: Dlaczego z 4√3 zrobiło się 2√3 ? 2
25 mar 21:17
Jakub: Kreska ułamkowa zastępuje znak dzielenia, więc podzieliłem 4 na 2 i zostało 23.
25 mar 21:55
Kasia: Super
29 mar 18:00
jarek: pani na to w szkole (gimn.) posweciła 2 tyg. od podstaw, ale nie umialem. teraz po 10min juz umiem dzieki fajna strona
10 kwi 15:25
Marta: Świetna strona, naprawdę. Kuba, nawet nie wiesz jak jestem Ci wdzięczna. Nigdy miłością do matematyki nie pałałam, a tu proszę, aż mi się chce rozumieć więcej. Wszystko łatwe, zrozumiałe, bez stresu i czyichś oczekiwań nad ramieniem. Super. Jestem w I kl LO i chyba nie zdam właśnie przez matmę. Nie bardzo wiem co z tym robić, a sama widzę, że mam ogromne braki z gimnazjum. Ta strona w jakiś sposób mnie bardzo motywuje
30 maj 18:27
adam: nie rozumiem dlaczego używa sie do obliczenia kąta 60 a nie 30? moze mi ktos wytlumaczyc? i tez kiedy sie uzywa tego 30 a kiedy 60
21 wrz 17:06
Jakub: To nie ma znaczenia. Możesz "a" i "b" wyliczyć też z kąta 30 stopni.
 b a 
sin30o =

cos30o =

 4 4 
Jakiś kąt musiałem wybrać i padło na 60o.
25 wrz 15:08
oleczka9595: hej a czy można by było zrobić: sin60stopni ,a cos30 stopni ? jak tak to proszę o szybkie rozwiązanie emotka
17 lis 21:14
Jakub: Z sin60 policzysz długość boku "a", z cos30 też długość boku "a". Musisz wziąć jakąś inną funkcję trygonometryczną, aby policzyć długość boku "b".
18 lis 00:08
jan: mając wyliczoną długość boku a z sin 60 stopni, czy bok b mogę wyliczyć z tg 60 stopni? móglby ktoś to wyliczyć?
20 gru 18:16
aisa: Panie Jakubie wielkie dzięki za tę stronę i nie tylko tę WSZYSTKIE w Pana wykonaniu!
14 mar 23:34
Aneta: a dlaczego tam się mnoży przez 4?
29 mar 18:22
Aneta: ok już wszystko wiem
29 mar 18:28
Julka: Też się zastanawiam dlaczego to się mnoży przez 4
5 cze 18:15
ktb: Żeby pozbyć się ułamka emotka
12 sie 00:09
jakisuzytkownik: Jakiś błąd jest na tej stronie. Nie wiem, jak u innych, ale mi w pierwszym zadaniu, gdzie są te 3 rysunki nie wyświetla mi odpowiedzi, gdy chcę na nie wejść. Mogę tylko wejść w komentarze.
12 lis 21:01
jakisuzytkownik: Już wszystko jest w porządku. emotka
13 lis 10:58
Konrad_Bielsko-Biała: Witam wszystkich, czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego do obliczenia np. BOKU b używam cosinusa, a nie np. sinusa... chyba nie zrozumiałem najważniejszej teorii trygonometrii coś czujęemotka
30 sty 19:08
Jakub: Zobacz na wzory funkcji trygonometrycznych na stronie 397.
3 lut 15:49
Damian: powiem tyle dla chcącego nic trudnego Panie Jakubie już Pana lubie
21 lut 19:13
Damian: te zadania są fajne pokazane ale przydało by się więcej zadań
25 lut 18:43
Lili : No witam za bardzo nie rozumiem tego działu i tego zadania bo skąd się wzięło tam te 150 a później 60 ?
14 maj 16:18
Lili : i dlaczego w zadani trzeba policzyć 60 stopni a nie 30 ?
14 maj 16:22
Gizmo: A dlaczego jest sin60 a pozniej cos60 ? Nie rozumiem tego wcale.
17 mar 18:15
Jakub: @Lili Można także liczyć z 30o. Obojętnie, z którego kąta liczysz, bo z obu jest jednakowo łatwo. @Gizmo Ponieważ najpierw liczę długość ,,a'', a później długość ,,b''. Zobacz 397.
18 mar 14:09
kacper: Witam, z tego co widzę źle Pan oznaczył w tym zadaniu gdyż a i b jest inaczej oznaczone w zadaniu a inaczej Pan podstawił tam gdzie się odnosi np cos60stopni, pozdrawiam
8 kwi 12:37
Jakub: @kacper
 b 
cos 60o =

to jest dobrze, według definicji z https://matematykaszkolna.pl/strona/6298.html
 4 
7 maj 16:35