matematykaszkolna.pl
Kwadrat sumy i przekształcenie do najprostszej postaci Patryk: Cześć. Mam zadanie, do którego link znajdziecie niżej. Udało mi się w pierwszym przykładzie wyprowadzić to do:
a+a2−b a+a2−b a−a2−b a−a2−b 

*2

*

*

2 2 2 2 
Co z tym dalej zrobić? https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/14628180_1989134291313565_1079327782_n.png?oh=ee444b9a0682004eafe95c4e3d1e0979&oe=57FE85F2
11 paź 22:27
5-latek: Mialem pomoc bo taki przyklad dla mnie to pryszc Ale nie pomoge dlatego ze swiadomie popelniasz drugi raz ten sam blad , a to oznacza ze chcesz sie pobawic
11 paź 22:30
Patryk: Wskaż mi ten błąd, proszę.
11 paź 22:34
Patryk: Naprawdę myślisz, że mam czas i chęć na świadome popełnianie tych samych błędów?
11 paź 22:35
Patryk: Dobra, widzę, że chyba nie znajdę na tym "forum" pomocy, bo jak widzę nie pierwsza osoba ma tak wysublimowane poczucie humoru, że czyjeś błędy interpretuje jako żarty.
11 paź 22:38
5-latek: https://matematykaszkolna.pl/forum/332626.html To przeczytaj swoja odpowiedz 20:58 . Wiesz Patryk nawet juz nie mam ochoty dyskutowac . Przepraszam .
11 paź 22:38
Mila: Jesteś dysgrafem? I)
a+a2−b a+a2−b a−a2−b a−a2−b 

+2*(

*

)12+

=
2 2 2 2 
 b 
a+2*a2−(a2−b)4=a+2*

=a+b
 2 
11 paź 22:40
Mila: Do odpowiedzi co wpiszesz?
11 paź 22:43
Mila: II będzie tak samo tylko przed 2 znak (−) wynik potęgowania : a−b
11 paź 22:44
Mila: Nie denerwuj się pięciolatku, miałam ucznia, który też mylił znak mnożenia z dodawaniem, uparcie go pilnowałam, został finalistą olimpiady.
11 paź 22:46
5-latek: https://matematykaszkolna.pl/forum/332628.html Spojrz prosze tutaj . Ja sie wcale nie denerwuje . Wczoraj pisal (+) a dzisiaj juz (*)
11 paź 22:50