matematykaszkolna.pl
Proszę o wytłumaczenie krok po kroku zadania. Patryk: Jak w tytule. Zamieszczam je jeszcze raz, bo liczę na pomoc w jego rozwiązaniu. Nie mam pojęcia jak się za nie zabrać, więc będę wdzięczny za pomoc. https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t34.0-12/14628180_1989134291313565_1079327782_n.png?oh=ee444b9a0682004eafe95c4e3d1e0979&oe=57FE85F2 Wiem, że mam użyć wzorów skróconego mnożenia. Jedyne, co potrafiłem, to zrobienie tego z pierwszego zadania:
a+a2−b a+a2+b a−a2−b a−a2−b 

*2*

*

*

2 2 2 2 
Co zrobić z tym dalej?
11 paź 20:51
5-latek: Specjalnie to napisales zle czy tylko pomyliles sie ?
11 paź 20:54
5-latek: Takze a*b= a*b
11 paź 20:55
Patryk: Zdecydowanie się pomyliłem, co może sugerować, że potrzebuję pomocy z tym zadaniem
11 paź 20:58
5-latek: Kiedys sam robiac podobne zadanie Godzio miz wrocil uwage zeby nie robic takich gniotow emotka
11 paź 21:05
Patryk: Dobra, chyba łapię
11 paź 21:12
Patryk: Jednak nie łapię. Jeżeli pomożesz mi rozwiązać to zadanie rozpisując krok po kroku, to zrobię wszystko, co tylko zechcesz
11 paź 22:15