matematykaszkolna.pl
a maciu: dane sa punkty A=(−2,5) oraz B (4,1) promien okregu opisanego na trójkacie równobocznym ABC jest równy, mam obliczyć a i to bedzie promien i 2/3 z tego? nie pojmuje krok po kroku prosze objasnic
17 sie 17:25
Omikron: To zadanie było już Tobie tłumaczone przez wiele osób, dlaczego pytasz jeszcze raz? 1) Policz bok Ab
 |AB|3 
2) Policz wysokość (

)
 2 
3) Policz promień (2/3 wysokości)
17 sie 17:29
5-latek : przeginasz w tym momencie miales to tlumaczone dwa dni . czytaj tamte posty i licz
17 sie 17:30
maciu: to za mało mi tłumaczyliśćie!
17 sie 17:31
Omikron: Licz według punktów, które Ci podałem
17 sie 17:32
Metis: Zastanów się co piszesz. Obrażasz tylko osoby, które Ci pomagają, a naprawdę nie powinny.
17 sie 17:32
maciu: a kogo ja w tym momencie obraziłem,napisze prosze?
17 sie 17:34
5-latek : maciu albo ty sobie robisz jaja albo naprawde nie rozumiesz jesli to drugie to jest mi bardzo przykro ale nie jestem stanie Ci wytlumaczyc inaczej co ponad to . wiec moze wroc do szkoly i zacznij wszystko od poczatku jesli to pierwsze to juz i tak zajales duzo czasu . I nie zmieniaj tak duzo tych nickow bo i tak wiemy kiedy to jestes ty .
17 sie 17:36
Metis: 5−latku , myślę, że szkoda Naszych słów. On i tak jeśli zda tę poprawkę, to nie dzięki Wam, Waszej pomocy, a szczęściu. + zajrzyj na pocztę emotka
17 sie 17:37
5-latek : Wiesz maciu czym obrazasz ? Swoja wiedza . gdybys byl w gimnazjum i nie wiedzial jak rozwiazac nierownosc liniowa to owszsem zrozumialbym ale ty jestes maturzysta czy nie potrafisz wykonac polecenia ktore napisal Omikron i nie zawracal ludziom 4 liter ? napiszse to jeszce raz . Nie robiles zadnych zadan z szkole , teraz to juz pomoze tylko kalkulator i zapoznaj sie dobrze z tablicami .
17 sie 17:41
5-latek : Witaj Metis emotka Dobrze ,zajrze potem emotka
17 sie 17:43
maciu: nie będe komentował tego postu 17 36,ale wytłumacz mi prosze te ostatnie zdanie? o jakie nicki chodzi
17 sie 17:44
5-latek : https://matematykaszkolna.pl/forum/329497.html chocby to , nie chce mi sie wiecej wklejac
17 sie 17:47
maciu: to teraz klknij w ten jego nick, i tam ci sie wyswietli WSZYSTKIE jego posty i zobacz o co on pytał
17 sie 17:49
Omikron: Zrobiłeś to zadanie z promieniem?
17 sie 17:58
maciu: zaraz zrobie
17 sie 17:58
maciu: 5latku czy 6latku czy jak ci tam ,ja nie zmieniam nicków,jesli klikneles w ten nick tego jot costam,to bys zobaczyl,ze on pytal rownierz o rownania wielomianowe,a jak za pewne wiesz mi to do niczego potrzebne bo wielomianow nie ma, I to ty zmieniasz nick'i nie ja JASNE? powinienes mnie przeprosic ,ale nie zrobisz tego bo jestes najmądrzejszy
17 sie 18:00
maciu: nie wiem bo mam 36+16
17 sie 18:08
maciu: to jest 6+4 czy 52 bo te 2 pierwiastki są pod jednym dużym
17 sie 18:09
maciu: bok to 10
17 sie 18:10
Benny: a+ba+b
17 sie 18:11
maciu: czyli 52? chyba nie ? bo jak z tego bok wylicze
17 sie 18:12
Benny: Zauważ, że tam jest ≠
17 sie 18:13
maciu: tylko,że w tym wzorze na długość odcinka nic nie wynika z tego że
17 sie 18:16
maciu: + = ....
17 sie 18:16
5-latek : Jesli bys przeczytal moj post do [Ety]] to wiedzialbys dlaczego zmienilem na chwile nick . Ja przy tych nickach jestem rozpoznawalny i kazdy kto tutaj jest dluzej wie ze to jestem ja To Ci napisze . zmienilem go dlatego gdyz wczoraj byla blokada na lewej stronie i myslalem ze jak wroce do poprzednieggo nicku to nie bedzie . Nie zmiemilem go jeszce na 6latek . Ja cie nie obrazilem tylko napisalem ze jestes niereformowalny (co do ciebie napisalem przedtem (zobacz na post Albo ty sobie robsz tutaj jaja z nas albo jeetes tak (no wlasnie nie napiszse zeby ciebie nie obrazic Poza tym nie ja do siebie napisalem 6latek ty kurwo, szmato (wiesz kiedy I wtym momecie juz powiniem Ci nie pomagac w ogole . Wiec przestan pisac o tych przeprosinach Przeprosiles wszystkich , przyjelismy to za dobra monete . I niech tak zostanie
17 sie 18:16
maciu: ale to nie zmienia faktu,że bez podstawnie mi zarzuczasz,że mam jakieś inne nicki! jakbyś kliknął w ten ''mój nick'' to bys zobaczył że pytam o wielomiany...nie robie sobie żartów dlaczego tak uważasz!
17 sie 18:21
5-latek : maciek .kazda minuta jest teraz nawage zlota dla ciebie nie trac czasu . ucz sie , rob zadania
17 sie 18:25
maciu: kiedy ja juz wszystko umiem ,to dla mnie trudny okres nie wiem co juz robic
17 sie 18:26
Omikron: Skoro z matur próbnych wychodzi Ci około 30% to nie umiesz wszystkiego
17 sie 18:28
5-latek : Nie wiem . Idz na spacer, idz do dziewczyny .
17 sie 18:29
maciu: nie mam dziewczyny na spacer tez nie moge pojsc
17 sie 18:31
maciu: jade sie rowerem przejechac ,potem 1 zadanie sprobuje,potem mecz (LEGIA) noi potem sie poucze jeszcze z otwartych
17 sie 18:32
5-latek : To sobie odpusc jeden dzien i odpocznij
17 sie 18:32
Omikron: A skończyłeś to zadanie czy znowu o nie zapytasz za kilka dni?
17 sie 18:32
maciu: skonczyłem
17 sie 18:36
Omikron: Ok
17 sie 18:36
maciu: wyszło mi 33
17 sie 18:36
maciu: nie dziwcie sie bo ja juz naprawde wszystko umiem i dlatego powtarzam sam juz nie wiem co
17 sie 18:37
Omikron: Jeżeli już naprawdę nie masz co robić to naucz się rozwiązywać zadania z dowodzeniem twierdzeń.
17 sie 18:39
Benny: http://www.zadania.info/d1695/40822 Spróbuj to zrobić.
17 sie 18:40
maciu: no,tu już jest pare zadań których nie pojmuje
17 sie 18:44
maciu: porsze zadanie 7 objaśnić naprawde bardzo prosze,ja nie pojmuje
17 sie 18:45
maciu: tylko ruchy ,bo jeszcze widze tu kilka zadań których nie pojmuje,a o 20 45 LEGIA także ,ten....
17 sie 18:47
Mila: rysunekA=(−2,5) oraz B (4,1) a2=42+62 a2=16+36 a2=52 a=52=4*13=213
 a3 213*3 
hΔ=

=

=39
 2 2 
 2 239 
R=

*39=

 3 3 
17 sie 18:52
Omikron: Pierwsza prosta y=(m+4)x Druga y=−2x−1 Nie będą miały punktów wspólnych tylko jeżeli będą równoległe. m+4=−2 m=−6
17 sie 18:55
Benny: Dlaczego popędzasz? Zad 7. Proste nie mają punktów wspólnych, jeżeli są równoległe. prosta l: y=a1x+b1 prosta k: y=a2x+b2 Proste są równoległe, jeśli a1=a2 y1=4x+mx=x(4+m) y2=−2x−1 aby były równoległe musi zachodzić: −2=4+m m=−6
17 sie 18:56
5-latek : I takze nie beda sie pokrywac
17 sie 18:56
maciu: dziwne,że nie mają punktów wspólnych jeśli sie nie pokrywają
17 sie 19:02
maciu: nie popędzam pomagajcie w swoim czasie,tylko o 20 45 mecz jest także do tego czasu chce 3 zadanka pojąć z linka
17 sie 19:02
maciu: omikron ,ale twoje rozwiązanie wydaje mi się najprostsze,ale tu jest z drugiej strony straszliwy problem dla mnieemotka
17 sie 19:04
maciu: https://matematykaszkolna.pl/strona/4628.html tu podobne zadanie ale nie interesują nas kolejne wyrazy,(tylko pierwsze) a tam wszystko trzeba było wyliczyć,nie wiem dlaczego tak o to mi chodzi
17 sie 19:07
5-latek : rysunekSa obie rownolegle ile maja punktow wspolnych ?
17 sie 19:08
maciu: punkt wspólny to przecięcia sie tych 2 prostych tak?
17 sie 19:09
5-latek : Te proste sie w ogole przecinaja jak obie sa rownolegle ?
17 sie 19:12
maciu: nie pytam w kontekscie tego rysunku
17 sie 19:13
maciu: dobra już rozumiem,mam problem z zadaniem 8,to wazne zadanie
17 sie 19:13
Benny: rysunekSpójrz na to tak. Mamy dwie proste na płaszczyźnie. Są trzy możliwości: 1) proste równoległe (czerwona równoległa do niebieskiej) − brak punktów wspólnych 2) proste przecinające się − jeden punkt wspólny 3) proste pokrywające się (zielona pokrywa się z czerwoną) − nieskończenie wiele punktów wspólnych
17 sie 19:15
Jack: wszystkie zadania sa wazne emotka
17 sie 19:15
5-latek : rysunekROzrozniamy 3 przypadki polozenia dwoch prostych miedzy soba nr1 ) proste sie przecinaja (maja jeden punkt wspolny 2. Proste sa rownolegle i nie pokrywaja sie ze soba (nie ma punktow wspolych 3) proste sa rownolegle i pokrywaja sie ze soba (jest wtedy nieskonczenie wiele punlktow wspolnych
17 sie 19:16
5-latek : Benny juz narysowal Teraz do zadania napisz tutaj warunek na to zeby dwie proste byly prostopadle
17 sie 19:18
maciu: to rozumiem ale tam jest te zadanie z przedziałami nieszczęsne i duża szansa,że to będzie za 6dni,coś tak od dłuższego czasu czuje
17 sie 19:18
maciu: są prostopadłe gdy iloraz to −1 i np 2 ,−1/2 i jeszcze pod katem prostym
17 sie 19:19
5-latek : Tak nie mozna skakac c po zadaniach . najpierw piszsesz 7 potem dajesz link z stad teraz inne tak nie mozna
17 sie 19:20
maciu: ja jeszcze inne robie,na kartce
17 sie 19:21
5-latek : Nie gdy iloraz tylko iloczyn a to roznica Miales napisac warunek a wiec go pisz tak ojak on jest
17 sie 19:21
maciu: iloczyn no wiem o co chodzi
17 sie 19:23
maciu: dobra za nim to to chce zakonczyc zadanie z okregiem odp B jest dobra? bo teraz obliczyłem
17 sie 19:25
5-latek : zapisz ten warunek dla tych prostych z zadania
17 sie 19:25
maciu: już dobra Mila sie nie myli
17 sie 19:26
maciu: ale ty nie rozumiesz,że zadanie z przedziałamu bedzie na bank? a ja nic a nic
17 sie 19:26
maciu: nie pojmuje...
17 sie 19:27
maciu: bardzo prosze naprawde
17 sie 19:28
5-latek : A czy ty rozumiesz ze ja nie wiem o ktore zadnie ci chodzi bo go tutaj nie napisales?
17 sie 19:28
maciu: tego sie nie da napisać bo to jest rysunek (8)
17 sie 19:29
5-latek : Chyba sie nie dogadamy jesli chcesz zebym pomogl to wstaw linka z adaniem i napisz ktore zadanie Masz wstawic tutaj . Nie bede przwiwjal co rusz bo ci sie nie chce . . poza tym nawet nie wiem ktory .
17 sie 19:31
maciu: Benny Omikron,naprawde bardzo wam dziękuje
17 sie 19:32
17 sie 19:33
5-latek : Odp a) gdyz do zbioru wartosci tej funkcji nie nalezy y=−1 i y=3
17 sie 19:37
maciu: nic mi to nie mówi,
17 sie 19:38
maciu: mnie nie interesuje odp,tylko prosze mi wytlumaczyc to, aha co to jest cyfra złożona?
17 sie 19:38
maciu: to moze to zadanie na pozniej,teraz bym chcial zrobic takie,nie ze nie pojmuje,tylko mam pewne watpliwosci
17 sie 19:41
5-latek : Ma byc odpowiedz B) bo np dla x=−3,5 wartosc funkcji y=−1 i bedzie <−1,3) Nie rozumiem teraz twojego pytania . jak nie interesuje Cie odpowiedz ?
17 sie 19:42
Macko z Bogdanca: Tam nie powinno byc B?
17 sie 19:43
Macko z Bogdanca: Oj sorki nie popatrzylem, ze sie poprawiles
17 sie 19:43
5-latek : Tak tez Macko napisalem emotka
17 sie 19:43
maciu: Chodzi mi o to ze ja nic z tego nie rozumiem i odpowiedz nic mi nie mowi,przejdzmy do zadan ktore pojmuje ale nie do konca to na potem
17 sie 19:44
5-latek : Zbior wartosci funkcji odczytujemy na osi oy teraz napisz czy jest taki x dla ktorego wartosc tej funcji wynosi (−1) ?
17 sie 19:46
maciu: dla x=0,nie wiem zostπawmy do na pozniej bo do meczu zadnego zadania nie pojme przejdzmy do innych zadan
17 sie 19:48
Macko z Bogdanca: za 7 dni mature piszesz poprawkowa i jeszcze masz dasz mecz ogladac
17 sie 19:50
Macko z Bogdanca: czas*
17 sie 19:51
Benny: rysunekPierwsza część wykresu przyjmuje wartości od −1 do 2 tzn. Zwf=<−1;2> Druga część wykresu przyjmuje wartości funkcji od −1 do 3, ale w 3 mamy kółko otwarte, funkcja nie przyjmuje tej wartości zatem Zwf=<−1;3) Zbiór wartości całej funkcji to suma tych zbiorów tj. <−1;2>∪<−1;3)=<−1;3)
17 sie 19:51
maciu: no,ale nie pojmuje suma to fofawanie tak?
17 sie 19:53
maciu: ale juz zaczynam pojmować emotka
17 sie 19:53
5-latek : Podejrzewam ze i to nie bedzie zrozumiale W ogole o czym Ty piszsesz . suma zbiorow ?
17 sie 19:54
maciu: no to −1+2 = 1 2+3=5
17 sie 19:54
maciu: a właśnie,że to już jest do pojęcia
17 sie 19:55
Benny: rysunekMasz przedział czerwony i przedział zielony. Czym będzie ich suma?
17 sie 19:58
5-latek : rysunekTo sa przedzialy nie liczby Teraz wyznabz sume tych przedzalow (wiesz ci to jest ?
17 sie 19:58
maciu: nie suma to nie czasem dodawanie?
17 sie 20:01
maciu: zróbcie jeszcze raz ten rysunek tylko napiszcie co dodajecie to pojme
17 sie 20:02
Benny: Musisz zsumować przedział czerwony z zielonym
17 sie 20:05
maciu: −1+2+−1+3?
17 sie 20:07
maciu: jak to zsumować?
17 sie 20:09
5-latek : A wiesz co to jest przedzial
17 sie 20:10
17 sie 20:10
maciu: to nie ma sensu
17 sie 20:13
5-latek : Tez tak mysle . Ale bedzie np tak A= {2,3,5} B={1,4} napisz, ile elementow nalezy do zbioru A a ile do zbioru B
17 sie 20:15
maciu: do A 3 elementy do B 2
17 sie 20:17
5-latek : Suma to nalezy do zbioru A lub nalezy do zbioru B Wypisz teraz elementy ktore tworza sume tych zbiorow AUB=
17 sie 20:19
maciu: A to 2+3+5 = 10 B to 1+4 = 5 tak samo zrobiłem w tym przykładzie ale inny wynik
17 sie 20:26
5-latek : rysunekw miedzyczasie zastonow sie ile elemnetow nalezy do takiego zbioru <−5 ,6> =A na osi liczbowej bedzie to taki przedzial
17 sie 20:26
5-latek : AUB={2,3,5,1,4} po uporzadkowaniu AUB={1,2 3,4,5} ja mysle zebys zostawil te przedzialy .
17 sie 20:28
maciu: 12
17 sie 20:28
Omikron: Suma zbiorów nie polega na dodawaniu elementów. Suma dwóch zbiorów to nowy zbiór, którego elementami są elementy tamtych zbiorów.
17 sie 20:29
maciu: ja tez taki mysle wezmy sie za inne przedzialy
17 sie 20:29
maciu: Omikronie wytłumacz mi to,zrób nie wiem analize matematyczna czy cos pokaz to na schemacie
17 sie 20:31
maciu: ja musze to umiec,te przedzialy naprawde moga byc
17 sie 20:33
5-latek : Omikron Moze byc takie zadanie z przedzlalow tzn wyznacz sume ,czy iloczy czy roznice zbiorow , przedzialow ?
17 sie 20:35
maciu: w podstawie?
17 sie 20:39
Omikron: Nie sądzę, ale pewności nie mam
17 sie 20:39
maciu: ale ja nie chce sie uczyc tych przedziałów,tylko wyznaczac dziedziny ZW bardzo prosze pomóżcie dobrzy ludzie
17 sie 20:40
maciu: bardzo was prosze
17 sie 20:41
Eta:
17 sie 20:43
5-latek : to wez sobie jakie arkusze i zobacz tam na zadania takie . przeciez masz rozwiazania tam i analizuj nikt tutaj nie narysuje ci takiej funkcji ktora bedzie na matuurze
17 sie 20:43
Omikron: A={0,7} B={1} C={0,1,13,15} A∪B to wszystkie elementy ze zbiorów A i B. A∩C to wszystkie elementy, które znajdują się jednocześnie w zbiorach A i C A∪(B∩C) to wszystkie elementy ze zbiorów A i B∩C Wyznacz te zbiory.
17 sie 20:44
maciu: mecz oglądam
17 sie 20:45
5-latek : Dobry wieczor Etaemotka ja tez emotka
17 sie 20:46
Omikron: To jak obejrzysz, zrób to zadanie
17 sie 20:46
5-latek : Omikron daj spokoj , przeciez to zadanie bedzie robil pewnie godzine jak nie dluzej (bez obrazy ) a tym czasie moze zrobic pare zadan z funkcji
17 sie 20:51
maciu: Z mojego powodu ten placz
17 sie 20:59
Omikron: To może rzeczywiście nie ma sensu
17 sie 21:03
maciu: To za ktore zadania sie wziac z linka
17 sie 21:04
5-latek : po kolei nr 2 bo 1 zrobisz kalulatorem
17 sie 21:22
maciu: Dobra za 1p minut jak bedzie.przerwa
17 sie 21:24
maciu: nie wiem jak sie zabrac za zadanie 2
17 sie 21:33
maciu: moge podstawić te liczby?
17 sie 21:33
maciu: szybciej tłumacz bo zaraz się przerwa skończy i będe mecz oglądał
17 sie 21:36
Benny: O jakie zadanie 2 Ci chodzi?
17 sie 21:37
maciu: z tego linka co dałeś
17 sie 21:37
5-latek : a ja moze bede czekal az ty sie laskawie odezwiesz ? Zapomnij o tym
17 sie 21:38
maciu: cholera jasna! z wami
17 sie 21:38
5-latek : Benny tylko nie zapomnij szybko
17 sie 21:39
Benny: Ktoś traci swój czas aby Ci pomóc, a Ty go jeszcze popędzasz.
17 sie 21:40
maciu: no to dajesz mi link'a z zadaniami,a jak ktorys nie umiem to juz nie ma nikogo do pomocy,? nie pojmuje tego
17 sie 21:41
maciu: jak nie zdam tej matury,to nie chcialbym bym w waszej skorze
17 sie 21:44
Metis: Niech ktoś go zablokuje, bo to już nie jest śmieszne. Cham i burak.
17 sie 21:44
maciu: bardzo was prosze,pomóżcie
17 sie 21:48
5-latek : Po prostu zachowujesz sie jak rozkapryszone dziecko i potem masz pretensje do wszystkich tylko nie do siebie Powiedz co mnie obchodzi z echcesz ogladac mecz zamiast zajac sie zadaniami . Ogladaj sobie ,Moze ktos potem pomoze . myslisz ze wszyscy tu czekaja w napieciu kiedy maciu sie odezwie i rzuca sie do pomocy ? Praktycznie zostalo nas 3 osoby ktore Ci pomagaja ale i tego nie potrafisz docenic i jeszce poganiasz Ja tez tego nie pojmuje . Muszse pomyslec conajmniej dwa dni na tym
17 sie 21:48
maciu: bardzo was prosze,ja nie pojmuje tych zadań
17 sie 21:49
5-latek : Jutro jeszce poprosze Jerzego zeby sie zastanowil nad pomoca dla ciebie .
17 sie 21:56