matematykaszkolna.pl
Proszę o pomoc agusia: Proszę o dokładne wytłumaczenie zadania Punkty A(−5,2)B(−3,−2) są kolejnymi wierzchołkami prostokąta ABCD punkt S o współrzędnych(−1,1,5) jest środkiem symetrii tego prostokąta wyznacz współrzędne pozostałych wierzcholkow prostokąta ABCD i oblicz jego pole
15 maj 22:07
krystek: Równość wektorów lub podział odcinka na połowy zastosuj!
15 maj 22:10
agusia: Ja jestem taka cienka z matmy ze nie wiem i tsk o co chodzi jak mi ktos nie napisze od poczatku do konca jsk to ma być zrobione
15 maj 22:16
5-latek: rysunekczerwone linie to beda przekatne tego prostokata Co wiesz o przekatnych prostokata . czy przecinaja sie w polowie ? jesli tak to wzor na srodek odcinka i wyliczyc wsporzedne punktu C i D Pole policz dlugosc odcimnka AB i BC i pomnoz je przez siebie
15 maj 22:17
agusia: Mozesz podac strone gdzie sa te wzory bede Ci bardzo wdzieczna
15 maj 22:17
agusia: No raczej ze tak gieniuszu hahaha
15 maj 22:19
15 maj 22:20
15 maj 22:20
agusia: DZIĘKI
15 maj 22:22
krystek: rysunekWektor AS→= SC→
15 maj 22:23
5-latek: https://matematykaszkolna.pl/strona/3423.html Np wspolrzedne punktu C policzysz tak Masz wspolrzedne punktu A i S
 xA+xc 
xs=

/*(2) to 2xs= xA+xC to xc= 2xS−xA postaw dane i policz
 2 
 yA+yc 
to samo ys=

i tak samo policz
 2 
Wspolrzedne punktu D masz dane Masz wspolrzedne punktu B i S policz tak samo wsopolrzedne punktu D
15 maj 22:24
krystek:
 xA+xC yA+yC 
lub Xs=

yS=

 2 2 
15 maj 22:24
5-latek: Ze mnie taki sam geniusz jak z Ciebie emotka
15 maj 22:25
agusia: Hahaha ja mam 4 jedynki i 2 i 3 z matmy
15 maj 22:30
5-latek: No to musisz poprawic sie Stopnie popraw a nie wage emotka
15 maj 22:32
agusia: Hahaha bardzo smieszne jeszcze jak jutro na 2 napisze i jeszcze kartkówka na 2 to mam zaliczone
15 maj 22:37
5-latek: No jak musisz to musisz emotka
15 maj 22:38
agusia: Dobranoc
15 maj 22:39
5-latek: Dobranoc emotka Niech Ci sie przysni ze zaliczylas emotka
15 maj 22:42
agusia: Oblicz pole i obwód trapezu rownoramiennego o podstawach długości 4 i 8cm oraz przekątnej o długości 10 prosze o pomoc
9 cze 21:07
Mila: rysunek e=(8−4):2=2 |AE|=8−2=6 W ΔAEC: |AE|2+h2=p2⇔ 62+h2=102 h2=64 h=8 === W ΔCEB: h2+e2=c2 82+22=c2 c2=68 c=68=4*17 c=217 Teraz sama licz pole i obwód. ======================
9 cze 21:22
agusia: Dzieki
9 cze 21:24
Mila: emotka ćwicz dalej.
9 cze 21:26
agusia: A jeśli przecinają się pod kontem prostym?
9 cze 21:48
Mila: Co się przecina pod kątem prostym?
9 cze 22:00
daras: kątem dysleksja
9 cze 22:47