matematykaszkolna.pl
Karol: 4+9 wyszło 13 a gdybym napisał że 5? przecież 4+9=5
7 gru 16:48
juntek: no właśnie panie Jakubie prosimy o wyjaśnienie
7 gru 16:50
Jakub: Nie można w ten sposób rozbijać pierwiastka 4+9 = 4+9 = 2 + 3 = 5. Po prostu nie ma takiego wzoru. Do jakich bzdur to prowadzi można zobaczyć niżej. 5 = 25 = 16+9 = 16 + 9 = 4 + 3 = 7 czyli 5 = 7. emotka Natomiast, gdyby było mnożenie, to jak najbardziej można rozbijać 4*9 = 4*9 = 2*3 = 6. Można tak zrobić na podstawie wzory a*b = a*b. Więcej wzorów na 186.
7 gru 18:22
Tomasz: a dlaczego tgα=3/2 i ctgα=2/3 skoro na we wzorach tgα=y/x a ctgα=x/y ?!?
14 paź 13:33
Tomasz: sory wzory mi sie porabały
14 paź 13:37
Patrycja: Nie rozumiem, dlaczego tg wynosi tutaj 1,5. Bardzo proszę o rozpisanie działań na pierwiastkach przy równaniu tg= sincos
11 gru 14:01
gfd: Patrycja, tgα=y/x, czyli 3/2. Nic nie trzeba rozpisywać.
3 sty 00:47
misiowaty 13: Ja wgl tego nie kminie..
23 sty 00:53
jo: nie rozumiem jednego . Skąd wiemy, że wierzchołek kąta znajduje się w punkcie (0,0) ? Przecież x−y minusowe też leżą na osi Ox
8 kwi 22:06