matematykaszkolna.pl
Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego wyrażenie jest równe qwerty:
 yxcos(y/x) ycos(y/x) 
Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego

=

?
 x2 x3/2 
8 sty 13:59
a@b: Działania na potęgach się kłaniają emotka
x x1/2 1 1 

=

=

=

x2 x2 x2−(1/2) x3/2 
8 sty 14:06
qwerty: Dlaczego w mianowniku jest x2−(1/2) a nie x(1/2)−2?
8 sty 14:11
a@b:
an 1 

=

am am−n 
8 sty 14:15
qwerty: Skąd ten wzór?
8 sty 14:15
Jerzy: Z podstawówki.
8 sty 14:18
a@b: Omg gwerty jestem w
 1 
an=

jasne?
 a−n 
 1 1 

=

jasne ?
 am*a−n am−n 
8 sty 14:19
Jerzy:
an 1 

= an − m = a−(m−n) =

am am−n 
8 sty 14:20
qwerty:
 1 
Nie wiem skąd an=

 a−n 
8 sty 14:23
a@b: an*a−n= a0=1
8 sty 14:25
8 sty 14:26
Jerzy: @qwerty , ty studiujesz ?
8 sty 14:27
a@b: Hej Jerzy emotka No ręce opadają !
8 sty 14:27
Filip:
 1 
Właśnie, proszę udowodnić wzór an=

 a−n 
8 sty 14:29
a@b: @Filip Mam nadzieję,że to nie do mnie ten rozkaz emotka
8 sty 14:46
qwerty: Jestem w 1 liceum
8 sty 18:12
Mila:
x x x 1 1 

*

=

=

=

x2 x x2*x x*x1/2 x3/2 
8 sty 19:01
ICSP: W pierwszej liceum nie ma funkcji trygonometrycznych
8 sty 19:03
6latek: Znane jest usuwanie niewymiernosci z mianownika Mozna takze usuwac niewymiernosc z licznika To co zrobilaMila
8 sty 20:16
Jerzy: A tym bardziej funkcji dwóch zmiennych.
8 sty 20:23
6latek: Dobry wieczor emotka
8 sty 20:24