matematykaszkolna.pl
matura 2020 ICSP: CKE opublikowało już arkusz podstawowy z dzisiejszej matury: https://static.cke.gov.pl/EGZAMIN_MATURALNY/2020/FORMULA_OD_2015/14_2fmjzj5vqu_matematyka/MMA-P1_1P-202.pdf
9 cze 14:00
ICSP: 1) 3 B 2) 230 * 320 C
 3 
3)

D
 2 
4) 25% A
 −5 
5) x >

A
 3 
6) 1 B 7) −1 D 8) 1 C 9) x = 1 A 10) jedno x = 2 B 11) ab < 0 D
 3 
12

B
 2 
 11 
13)

C
 4 
14) 18 D 15) −18 C 16) b=−2 D 17) 31 D 18) y = −2x + 4 A 19) cosα B 20) 234 A 21) 20 C 22) 54 C 23 a = 7 A 24) 96 A 25) 52,5 D Oczywiście jeśli się nigdzie nie pomyliłem.
9 cze 14:21
salamandra: w 25) B, one nie są podobne
9 cze 14:22
Chorus : również dałem b w 25
9 cze 14:24
Chorus : salamandra, pamiętasz może ile ci wyszła długość krawędzi podstawy w ostatnim otwartym z ostrosłupem?
9 cze 14:25
ICSP: racja 25) 30 B
9 cze 14:25
salamandra:
 327 
nie pamiętam, wiem, że wynik to

bodajże mi wyszedł
 3 
9 cze 14:26
salamandra: i w 9) B
9 cze 14:27
ICSP: 26) D : x ∊ R 2(x−1)(x+3) > x − 1 2(x−1)(x+3) − (x−1) > 0 (x−1)(2x + 6 − 1) > 0 (x−1)(x + 5) > 0
 5 
x ∊ (− ; −

) ∪ (1 ; )
 2 
9 cze 14:28
fil: tak
9 cze 14:29
ICSP: 27) D : x ∊ R (x2 − 1)(x2 − 2x) = 0 (x−1)(x+1)x(x−2) = 0 x = 1 v x = −1 v x = 0 v x = 2
9 cze 14:30
fil: tak
9 cze 14:31
ICSP: 28) a ≠ b L = a(a−2b) + 2b2 = a2 − 2ab + b2 + b2 = (a−b)2 + b2 > 0 = P gdyż b2 ≥ 0 oraz (a−b)2 > 0 na mocy założenia a ≠ b
9 cze 14:32
fil: tak
9 cze 14:33
ABC: to 31 to jest parodia, już bez przesady takie coś za 2 punkty? emotka
9 cze 14:36
fil: @ABC zobacz zadanie z ciagiem geometrycznym za 4 pkt emotka
9 cze 14:37
ICSP: 30) |Ω| = 6*6 = 36 |A| = 1*6 + 6*1 = 12
 |A| 1 
P =

=

 |Ω| 3 
9 cze 14:38
ICSP: 31)
2sinα + 3cosα 

= 4
cosα 
2tgα + 3 = 4
 1 
tgα =

 2 
9 cze 14:38
salamandra: to ja pomogę: 30. |Ω|=36 A− zdarzenie polegające na tym, że w dwóch rzutach co najmniej raz wylosowaliśmy pięć oczek. |A'|=25
 25 11 
P(A)=1−

=

 36 36 
9 cze 14:38
Chorus : dali tangens dla niepoznaki pamiętajmy że to tylko podstawa
9 cze 14:40
ICSP: 33) 6a1 − 5a2 + a3 = 0 6a1 − 5a1q + a1q2 = 0 / :a1 ≠ 0 q2 − 5q + 6 = 0 q = 2 v q = 3 2 < 22 czyli ostatecznie q = 3 :
9 cze 14:40
ICSP: Przypadek (5,5) wpada mi dwa razyemotka
9 cze 14:42
ICSP: ale najbardziej mnie zaskoczyło 26) spodziewałem się albo równania kwadratowego albo nierówności kwadratowej w postaciach ax2 + bx + c = 0 , ax2 + bx + c > 0 (< 0 ) A tu jakaś ciekawie przekształcona.
9 cze 14:45
salamandra: pewnie, żeby się rąbnąć jakby ktoś przenosił x−1 na lewą i nie zmienił znaku czy coś
9 cze 14:46
ICSP: ewentualnie przy wyciąganiu przed nawias można 2 zgubić. Najbezpieczniej było wymnożyć i doprowadzić do nierówności kwadratowej.
9 cze 14:48
salamandra: dlatego tak zrobiłem, a na pcozątku chciałem właśnie x−1 wynieść przed całość
9 cze 14:49
salamandra: ale to nie był czas na gwiazdorstwo emotka
9 cze 14:49
ABC: 34 jako zadanie za 5 pkt też za łatwe emotka
9 cze 14:50
salamandra: zgadza się, najmniej czasu mi zajęło z otwartych o ile mam dobrze
9 cze 14:50
ABC: ogólnie mi to tak wygląda jakby jednak te zadania były modyfikowane w trakcie epidemii bo MEN się obawiał że z nauczania zdalnego może słabo wypaść emotka
9 cze 14:52
ICSP: Ja się cieszę, ze nie dali powtórki z poprzednich lat
9 cze 14:52
salamandra: myślę, że wtedy nie daliby może prawdopodobieństwa, bo akurat w większości szkół ono dopiero wchodziło, jak zamykali szkoły
9 cze 14:52
salamandra: rysunek34) niech H=x7, a OM=x wtedy OC=x2 z tw. Pitagorasa: (x2)2+(x7)2=62 9x2=36 x2=4 x=2 Pp=16
 1 327 
V=

*16*27=

 3 3 
9 cze 14:55
Matfiz: Salamandra mi tak samo emotka
9 cze 14:56
Kacper: ABC, data majowa, myślisz, że komuś chciałoby się wyrywać strony? Matura jak zwykle "zaskoczy" niektórych jak "zima" kierowców
9 cze 14:57
ABC: może ten co układał już widział rozwijającą się epidemię i zaniżył poziom emotka
9 cze 15:00
Patryk: Oby takie rozszerzenie było emotka
9 cze 15:04
a:
 a3 
|CD| =

 2 
|AB| = |BC| = |AC|
 3a3 
|CE| =

 8 
Z podobieństwa trójkątów (kkk), ΔEFC, ΔBDC
|CE| |CF| 

=

|BC| |CD| 
|CE| * |CD| = |CF| * |BC|
3a3 a3 

*

= a * |CF|
8 2 
 9 9 
|CF| =

a =

|CB|
 16 16 
9 cze 15:09
Maciess: @salamandra matury z tego co kojarze są przygotowywane rok wczesniej.
9 cze 15:11
salamandra: tak, wiem, ale dyskusja była na ten temat, czy coś zmieniali
9 cze 15:11
Jerzy: Zad 30) Rozwiązanie @ICSP jest nieprawidłowe. Dobre rozwiązanie podał @salamandra.
9 cze 15:18
FUITP: Zad 9. chyba odp B, prawda?
9 cze 15:22
a: @FUITP, tak B (x=2)
9 cze 15:25
Shizzer:
 3 3 25 
W 32 zadaniu jeśli przekątna AC wyszła mi y = −

+ 25 zamiast y = −

+

 4 4 12 
dostanę jakieś punkty za to zadanie? Rozwiązałem je do końca dodając odpowiednie komentarze, z rysunkiem, ale nie przemnożyłem sobie jednej liczby w początkowym równaniu przy usuwaniu mianownika. Jak myślicie?
9 cze 15:27
FUITP: Mógłby ktoś rozwiązać zadanie 32?
9 cze 15:27
Shizzer: Łatwe to 32 było oprócz tego, że się walnąłem tak głupio
9 cze 15:29
FUITP: Też się własnie chyba pomyliłem gdzieś rachunkowo, może wpadnie jakiś punkt.
9 cze 15:32
Qulka: jak na podstawę mogliby dać równiejsze liczby
9 cze 15:33
23:
 4 
32 y=

x
 3 
daje 4x−3y=0 licze odległość od A czyli połowę przekątnej
 
 −5 
|4*−5−3*

|
 3 
 
d=

=5
 25 
 d2 100 
Czyli przekątna ma 10 zatem pole P=

=

=50 zostało policzyć przeciecie
 2 2 
przekatnych
9 cze 15:35
Shizzer: To jak myślicie? 0 na 4 za to że sb 1 liczby nie pomnożyłem na początku zadania?
9 cze 15:36
Hajtowy: Taka nie za trudna ta matura. Tutaj easy 30% do zdobycia Pozdrawiam maturę 2014 z j.pol Wesele z Potopem XD
9 cze 15:36
a: @FUITP przekątne są prostopadłe, czyli
 4 
y1 =

x
 3 
 3 
y2 = −

x + b
 4 
 5 
A = (5, −

)
 3 
 5 3 

= −

* 5 + b
 3 4 
 5 15 
b = −

+

 3 4 
 20 45 
b = −

+

 12 4 
 25 
b =

 4 
 3 25 
y2 = −

x +

 4 4 
S = (x, y)
 25 25 
S = (

,

)
 6 8 
Potem policzyć |AS| * 2 = |AC| |AC| = a2
 |AC| 
a =

 2 
P = a2
9 cze 15:37
getin: zad. 9 co do zamkniętych, było kilka trudnych zad. 2 zad. 19 zad. 22 było też kilka nietrudnych ale podchwytliwych zad. 4 zad. 6 zad. 8 zad. 14 zad. 26 −−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−− zad. 10 to hit nieprawidłowe rozwiązanie daje prawidłowy wynik (proszę się nim nie sugerować) x(x−2) = (x−2)2 x2−2x = x2−4 −2x = −4 x = 2 −−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−− zad. 32
 4 5 
prosta BD: y =

x, A = (5, −

)
 3 3 
 3 
prosta AC: y = −

x + b (prostopadła do BD)
 4 
 5 3 

= −

*5 + b
 3 4 
 5 15 

= −

+ b
 3 4 
 25 
b =

 12 
 3 25 
prosta AC: y = −

x +

 4 12 
Wyznaczam punkt S (przecięcia przekątnych AC i BD)
 4 
{ y =

x
 3 
 3 25 
{ y = −

x +

 4 12 
4 3 25 

x = −

x +

3 4 12 
25 25 

x =

12 12 
x = 1
 4 4 
y =

*1 =

 3 3 
 4 
S = (1,

)
 3 
|AS| = (5−1)2 + (4/3+5/3)2 = 42+32 = 5 (połowa przekątnej kwadratu o boku a) więc
a*2 

= 5 |*2
2 
a*2 = 10 |:2
 10 
a =

= 52
 2 
P = a2 = (52)2 = 50
9 cze 15:38
a:
 25 
Ofc,

, źle przepisane w edytorze, przez co S złe
 12 
9 cze 15:39
getin: zdarza się
9 cze 15:42
Qulka: w 10 i tak pewnie większość podstawiała zamiast rozwiązywać
9 cze 15:42
23: cd. 32
 4 3 25 
układ równań y=

x i y=−

x+

 3 4 12 
4 3 25 

x=−

x+

|*12 obie strony
3 4 12 
16x=−9x+25 25x=25
 4 4 
x=1 oraz y=

x=

 3 3 
 4 
S(1,

)
 3 
9 cze 15:42
Qulka: moje dziewczyny wyceniam na jakieś 46%
9 cze 15:43
ABC: ważne żeby był zapas powyżej 30 %
9 cze 15:44
anonim123: W 29 za napisanie że trójkąty są podobne dostanę jakiś punkt i w 32 mam błąd rachunkowy doszłam do etapu w którym przedstawiłam wynik pisząc co dalej trzeba zrobić bo wyszły mi dziwne liczby czy za to dostanę punkty?
9 cze 15:51
Poprostupatryk: Miałbym 100% a nie poprawiałem podstawy... Myślicie, że rozszerzenie będzie trudniejsze niż zwykle skoro podstawa taka łatwa?
9 cze 15:53
a: @anonim123, 29 −> w zależności od sprawdzającego, ja osobiście bym przyznał za zapisanie że są podobne, napisaniu dlaczego i zapisaniu równania drugi punkt za rozwiązanie 32 −> [1, 2] jeżeli wypisałaś kluczowe kroki
9 cze 15:54
Jerzy: Pytam z ciekawości. Jak robiliście zad. 1) ?
9 cze 15:54
abecadło: anonim123 − na poprzednich maturach było tak, że jeżeli masz błąd rachunkowy ale liczyłaś z nim (dobrze liczyłaś!) do końca, to masz 1 punkt mniej (ale za resztę masz full).
9 cze 15:55
abecadło: @Jerzy − wzór skróconego mnożenia
9 cze 15:55
Jerzy: Brawo emotka
9 cze 15:56
Poprostupatryk: @Jerzy (3+3)x2−6(3+3)+9=3−63+9−63−18+9=3
9 cze 15:57
xyz: @Poprostupatryk te pierwsze 63 raczej na + emotka
9 cze 16:01
Jerzy: Ano właśnie, strata czasu. f(x) = (x − 3)2 , czyli: f(3 + 3) = (3 + 3 − 3)2 = (3)2 = 3
9 cze 16:02
Poprostupatryk: A no jasne, że tak. Na kompie to inaczej. Ale wynik dobry
9 cze 16:04
xyz: @Jerzy z jednej strata czasu, a z drugiej jak w 1,5h skończysz całość to i tak masz godzinę na popatrzenie sobie w odpowiedzi
9 cze 16:05
kyrtap: Zadanie 28 i 31 wybitnie trudne
9 cze 16:10
salamandra: @Jerzy, w takich chwilach często się sprawdza po „debilowmu”, sam dzisiaj na kilka różnych sposobów sprawdzałem zadania. Na szczęście udało się na 100% emotka
9 cze 16:10
Jerzy: @xyz.....racja,ale to zadanie maturzysta powinien rozwiązać w pamięci i dlatego pytałem.
9 cze 16:12
Eta: rysunek Zad. 22 P(ABCD)=10w =90 ⇒ w=9 P(APCR)= 6w = 6*9=54 emotka
9 cze 16:14
Poprostupatryk: Ale się teraz wystraszyłem jakie będzie to rozszerzenie
9 cze 16:15
Eta: emotka salamandra
9 cze 16:15
kyrtap: Na pewno będzie trudniejsze niż to. 😉
9 cze 16:16
Poprostupatryk: Przecież muszą jakoś "zrekompensować" tą podstawę która była łatwa
9 cze 16:16
Poprostupatryk: Chodzi mi o to, że podstawa była łatwiejsza niż normalnie, to rozszerzenie musi być trudniejsze
9 cze 16:16
Bleee: Mam rozumieć że wszyscy podbudowani 'poziomem trudnosci' i z większą pewnością czekają na rozszerzenie
9 cze 16:18
kyrtap: Nie ma reguły, wszystko zależy kto się jak dobrze przygotował i czy czuję się we wszystkich typach zadań mocny i czy nie palnie jakiejś gafy 😉 Na szczęście w życiu istnieją wazniejsze rzeczy niz matura 😉
9 cze 16:19
Bleee: Patryk − będzie prosta, po pierwsze − kupę czasu tlukles tutaj zadanka, po drugie − poziom będzie niski z powodu covid'a
9 cze 16:20
23: rysunekA gdyby w 29 wypisać zależności w znanym trójkącie o kątach 30,60 i 90 stopni to nawet nie trzeba byłoby korzystać z podobieństwa.
 8x 9 
I podzielic CF:FB=1,53:

=

mozna tak ?
 3 16 
9 cze 16:22
Bleee: Kyrtap − masz rację, są ważniejsze rzeczy − − − egzamin z Analizy Matematycznej na 1 semestrze (jakby ktoś nie wiedział − na większość kierunkach technicznych analiza na pierwszym semestrze ma tak dużo punktów, że oblanie jej = 'papa studia'
9 cze 16:23
23: CF:CB mialo byc
9 cze 16:24
Eta: rysunek Zad. 29 Z własności trójkątów "ekierek" o katach ostrych 30o,60o
 16x3 
|CF|=3x3 , |BC|=

 3 
 |CF| 9 
to

=

 |BC| 16 
 9 
|CF|=

|BC|
 16 
c.n.w. emotka
9 cze 16:26
23: Rozumiem Eta, że to odpowiedź na moje pytanie że można emotka !?
9 cze 16:27
Eta: Jasne
9 cze 16:27
23: Dziękuję dobra kobieto
9 cze 16:28
rampp: ehh to moze ja o pare rzeczy sie was zapytam 1.jesli w zadniu 27 przez przypadek zapomnialem dac "v" miedzy miejscami zerowymi to strace cos? 2. jesli w zadaniu z ciagiem nie podzielilem przez a tylko odruchowo zrobil delte z q i pozniej dobrze mi wyszlo to strace punkt? 6a − a5q + aq2 = 0 a(6−5q+q2)=0
9 cze 16:28
Poprostupatryk: Bleee bardzo się stresuję po prostu, ponieważ aplikuję na topowy uniwersytet w Anglii i potrzebuję tych %. Eta Zawsze się pojawi z ciekawym rozwiązaniem emotka
9 cze 16:30
salamandra: O Boże.... tam były ekierki, a ja leciałem jakieś α i β i z Pitagorasa i Talesa (ale wyszło)
9 cze 16:30
salamandra: @rampp tez tak zrobiłem z ciągiem i dałem komentarz, że a≠0 wiec to odrzucam (wszystkie wyrazy dodatnie)
9 cze 16:31
Poprostupatryk: rampp 1. a indeksowałeś x1, x2 ...? 2. będzie dobrze
9 cze 16:31
23: Salamandra ekierek wnosić chyba nie można
9 cze 16:31
Eta: A nie powtarzałam ciągle do znudzenia : "ekierki, ekierki ,ekierki ....
9 cze 16:32
rampp: Tak robilem indeksy
9 cze 16:32
Eta: Będzie dobrze emotka
9 cze 16:33
23: linijki cyrkielki ja wszystkie was ekierki całować chcę ... emotka
9 cze 16:34
rampp: Setki godzin w zadniach, sterty zeszytów a4 zapisanych a i tak się zapomni o takiej głupocie Oby na rozszerzeniu szczęście dopisało zarowno mi jak i wam emotka
9 cze 16:35
Shizzer: Szczęście na rozszerzeniu bardzo się przyda. Szczególnie do tego jakie zadania CKE nam podaruje
9 cze 16:36
rampp: @Shizzer Trzeba byc dobrej mysli jedank wszystkie znaki na niebie zwiastują armagedon XD
9 cze 16:38
Shizzer: Nadzieja umiera ostatnia emotka
9 cze 16:39
Eta: Będzie dobrze , a nawet lepiej niż dobrze emotka emotka
9 cze 16:40
Eta: https://matematykaszkolna.pl/forum/402777.html Proponuję dobrze zapamiętać to zadanko emotka
9 cze 16:41
Shizzer: Trzeba być dobrej myśli, bo dołowanie się może tylko przeszkodzić. emotka Eta może Ty będziesz w stanie mi odpowiedzieć. W zadaniu 32 przekątna |AC| wyszła mi tak:
 3 3 25 
y = −

+ 25, a miała wyjść tak: y = −

+

więc walnąłem się przy mnożeniu
 4 4 12 
równania Resztę zadania rozwiązywałem dobrze dopisując komentarze itd. Jest szansa na więcej niż 0 punktów za to zadanie? Tam trzeba było policzyć współrzędne punktu przecięcia przekątnych i pole, a skoro równanie przekątnej wyszło mi błędnie to reszta niestety również padła
9 cze 16:44
salamandra: A ja mam wrażenie, że będzie słabo, niejednokrotnie zadania z rozszerzenia mi szybciej szły z mniejsza ilością wątpliwości, niż niektóre z dzisiaj− może dlatego, że chciałem koniecznie 100% mieć
9 cze 16:45
Shizzer: @salamandra Dziś rozwiązując tę maturę byłem znacznie bardziej uważny niż gdybym rozwiązywał w domu, bo celowałem właśnie w 100%. Dlatego martwi mnie nieco to rozszerzenie, bo tam też trzeba w jakimś stopniu postawić na dokładność, a czasu tak wiele nie ma. Jak planujesz podejść do tego rozszerzenia? Średnia prędkość wykonywania zadań, czy wolniejsza, czy szybsza?
9 cze 16:48
kyrtap: Podobno wyciekły matury także szukajcie po internecie 😄
9 cze 16:50
kyrtap: Pomimo że wszystkie arkusze są drukowane na Węgrzech to i tak nie ustrzegaja się wycieków 😄
9 cze 16:51
Poprostupatryk: slamandra będzie dobrze, dłużej siedzisz tutaj na forum niż ja i przerobiłeś dużo arkuszy. Tylko się wyspać przed maturą a potem nagrodzić się jakimś ciastkiem, przynajmniej ja mam takie plany
9 cze 16:52
Matfiz: Czemu @Eta zapamiętac to zadanko ? emotka
9 cze 16:55
Matfiz: hahahaha serio na węgrzech drukowane?
9 cze 16:55
Poprostupatryk: @Eta czy możesz nam jeszcze podać resztę zadań które trzeba zapamiętać?
9 cze 16:57
Matfiz: ja z rozszerzenia chce 70% emotka
9 cze 16:58
kyrtap: Tak ze względów bezpieczeństwa 😉
9 cze 17:00
Matfiz: a ma ktoś dostęp do matmy rozszerzonej?
9 cze 17:09
Chorus : Shizzer mam podobnie podczas przyrównywania y1=y2 zgubiłem jeden minusik y2 = 3/4 +25/12 Pozostaje liczyć że egzaminator doceni czas i tok myślenia.
9 cze 18:14
Shizzer: @Chrous Miejmy nadzieję, że mając błąd rachunkowy i licząc później poprawnie, ale z tym błędem rachunkowym egzaminatorzy odejmą po prostu 1 punkt za niego, a nie wyzerują całego zadania. Wtedy w moim przypadku 98% by mnie w miarę satysfakcjonowało, ale 94% porównując do tych co mają 100% z matury już by nie wyglądało tak dobrze
9 cze 18:19
Shizzer: @Chorus A jak Ci reszta zadań poszła?
9 cze 18:23
Chorus : poza tym zadaniem, jeszcze mam gdzieś błąd rachunkowy w ostatnim, a nawet nie wiem gdzie ten błąd zrobiłem. Wyszła mi liczba z jakimś ułamkiem i pierwiastkiem, troszeczkę większa od poprawnego wyniku. Jestem zły na siebie, bo od razu załapałem co mam zrobić z tangesem a jednak nie wyszło. Mimo wszystko co ma być to będzie, jestem dosyć dobry z fizyki to jakoś to nadrobię
9 cze 18:30
Shizzer: Piszesz fizykę i matme na rozszerzeniu? Fizyka to bardzo ciekawy przedmiot, ale już brak mi czasu na jego naukę − cały ten czas zżera matma i informatyka
9 cze 18:35
Chorus : mimo że obecnie mam dosyć lichego nauczyciela, jeszcze w gimnazjum nauczyłem się solidnych podstaw, a mam wrażenie że w tym przedmiocie najgorsze są właśnie zaległości. A co do informatyki, to także chciałem ją rozszerzać, ale było za mało osób chętnych na fakultetemotka Powodzenia ci życzę, bo wiem że infę też trzeba lubić
9 cze 18:41
Shizzer: Hmm... Powiem Ci, że lubię programowanie, security takie sprawy, ale jak mam robić jakieś zadania z Excela albo Accessa to mnie skręca dlatego trochę żałuję, że się na tą infe zapisałem. Nie wykręcę z tej matury lepszego wyniku niż z matmy właśnie ze względu na Excela i Accessa dlatego nie widzę sensu iść na ten egzamin, ale jak już się zapisałem to pójdę Również życzę Ci powodzenia!
9 cze 18:44
fil: Zadania typowo accessowe/excelo bardzo przyjemnie sie rozwiazuje w cpp
9 cze 18:49
Shizzer: Tak? A to ciekawe w sumie. Powiem szczerze, że nie próbowałem. Tak czy inaczej wybrałem Pythona zamiast cpp
9 cze 18:52
Mariusz: fil Zwłaszcza jak można korzystać z gotowców z STL Ja jestem jeszcze z tych którzy mieli jako pierwszy język Pascala Shizzer gdybyś wybrał Visual Basica lub C# to nie musiałbyś ściągać dodatkowego oprogramowania chyba że masz zainstalowanego Linuksa zamiast Windowsa
9 cze 20:29
Mila: Napiszcie ile naliczyliście sobie punktów ±3.
9 cze 20:31
Shizzer: Visual Basic jest do wyboru na maturze niedostępny, C# również, a oprogramowanie zapewnia szkoła więc to nie przeszkoda. Prywatnie mam Windowsa zainstalowanego i na VM'ce Linux jak mi potrzebny się okaże
9 cze 20:32
Shizzer: Jeśli o moje pkt chodzi to myślę, że minimum 46 a max 49 zależnie od tego ile pkt przyznają mi za zadanie 32
9 cze 20:35
salamandra: @Mila, 50/50
9 cze 20:35
janek191: \Wyjątkowo łatwa matura w tym roku emotka
9 cze 20:55
Qulka: przecież dążymy do zdawalności 100% więc jaka ma być
9 cze 20:57
U.S : Ciekaw jestem skąd uczeń ma wiedzieć w zadaniu 17 ze punkty A, O, D lub B, O, C są współliniowe?
9 cze 20:58
Qulka: bo gdyby mu to napisali toby się zaczął zastanawiać o co tu chodzi..a tak to traktuje tak jak obrazek w tablicach emotka
9 cze 21:05
Mila: Shizzer, Salamandra, nie żartujcie tak.Jest mi przykroemotka Trudniejsze zadania rozwiązywaliście tutaj. emotka
9 cze 21:59
salamandra: Mila, co masz na myśli?
9 cze 22:18
Shizzer: Takie 94% przydałoby się z rozszerzenia... Oj przydałoby się
9 cze 22:44
Matfiz: Mi wystarczy 70% z rozszerzenia i 30% z polaka
9 cze 22:47
ABC: Matma jest konkretna a polski.. co autor miał na myśli i za co kochamy autora? emotka
9 cze 22:49
Shizzer: Co ciekawe na informatykę na UW z tego co wiem polski w jakimś stopniu się liczy podczas rekrutacji. W małym stopniu, ale jednak emotka
9 cze 22:52
Mila: Salamandra, źle Cię zrozumiałam, myślałam, że podałeś wynik w procentach i byłam zawiedziona. Teraz przeczytałam, że to punkty− GRATULUJĘ emotka emotka A pozostali ile naliczyli punktów?
9 cze 23:07
Shizzer: Jakby co to też podałem wynik w punktach, bo być może Milu też mnie źle zrozumiałaś emotka
9 cze 23:11
Matfiz: Waszym zdaniem lepiej studiować na UW czy iść na SGGW ? Słyszałem że na UW jest więcej teorii i nauki, a na SGGW praktyki i więcej luzu i nie wiem gdzie lepiej pójść emotka
9 cze 23:11
fil: Jaki kierunek? Na UW jesli sie nie jest olimpijczykiem na informatyke nie oplaca sie isc
9 cze 23:16
Shizzer: Nie wiem jak SGGW, ale ja na przykład celuję w AGH, UW bądź PWr. Jak się do żadnej uczelni z wymienionych nie dostanę to idę do najbliższego miasta studiować Zależy na jaki profil chcesz się dostać, ale na UW po np. informatyce wiele bardzo dobrych specjalistów wyszło. Natomiast uczyć trzeba się samemu rzecz jasna − jak to mówią − trzeba traktować studia jako dodatek do przygotowania do pracy, a nie "trampolinę" do pracy
9 cze 23:16
Mila: Shizzer Gratuluję. Wiedziałam, że Wam dobrze pójdzie emotka emotka Informatyka na AGH jest na wysokim poziomie. Bardzo dobry wybór. Wrocław chyba jeszcze lepszy. Godzio może Ci udzielić dobrej informacji.
10 cze 00:39
kyrtap: Dawaj do Wroclawia. Piękne miasto 😄
10 cze 05:35
Shizzer: Dziękuję Milu emotka @kyrtap wiem, że Wrocław to piękne miasto, bo pamiętam z wycieczki szkolnej jakie na mnie wrażenie zrobiło. Niestety do Wrocławia mam najdalej więc myślę, że osobiście najlepszym wyborem dla mnie jest AGH
10 cze 07:10
Matfiz: Na UW myślałem o czymś z ekonomią związanego emotka
10 cze 07:14
daras: potwierdzam, bardzo ładne emotka
11 cze 08:57