matematykaszkolna.pl
zadania tekstowe Marta: 1. Zaklady odziezowe szyly dresy. 10 % dresow klasyfikowano jako wyroby II−go gatunku i byly one 50% tansze niz dresy I−go gatunku. Gdyby w zakladach tych produkowano mieisecznie o 100 dresow mniej, ale wszystkie I−go gatunku, to suma pieniedzy uzyskanych za sprzedaz nie zmienilaby sie. Ile dresow produkowano w tych zakladach w ciagu miesiaca? 2. W trapezie rownoramiennym wysokosc ma dlugosc 18 cm. Przekatne trapezu przecinaja sie pod katem prostym i dziela sie w stosunku 4:5. Oblicz pole tego trapezu. 3. Jak zmieni sie objetosc stozka, jesli dlugosc jego wysokosci zwiekszymy dwukrotnie, a dlugosc promienia podstawy dwukrotnie zmniejszymy?
25 wrz 21:02
daras: Co mają dresy do trójkąta równoramiennego, gdy wysokość stożka zwiększymy dwukrotnie
25 wrz 22:15
Eta: I jeszcze do tego trapez równoramienny w dresach emotka zad. 2/ tu https://matematykaszkolna.pl/forum/159091.html
25 wrz 22:25