matematykaszkolna.pl
aa Hugo: Jest ktoś dobry z fizyki pomóc wspólnie porozwiązywac testyemotka?
3 lut 11:39
Gray: Nie, jest zrozpaczona Eve. 277246
3 lut 11:44
Hugo: dlaczego zrozpaczona? :−;
3 lut 12:40
Gray: No bo przeżywa Twoją algebrę, a Twoje milczenie odbiera jako swoją porażkę emotka
3 lut 13:00
daras: jestem zajęty bo wspólnie rozwiązuję testy z Anią tzn. ja rozwiązuje a ona kiwa głową ale klient nasz pan ! emotka
3 lut 13:23
Hugo: Więc się wytłumaczę. Wrócilem po przed 13 do akademika i robie caly czas fizyke. Co do algebry, wybaczcie ze nic nie pisalem. i mi troche źle było + Była teoria ~30−40% całości pkt i to mozna bylo wszystko zerżnąc z kartk z wzorów ale nie napisalem wszystkich defininicji i poleglem + co do praktyki to była więcej pktowana i zrobilem znaczną większość wiec niby jest szansa na zaliczenie, zobaczymy. Daje sobie 40% ze zdam. Jutro fizyka ;x ktos by ze mną pomęczyl?
3 lut 13:33
Eve: gdzieżeś ty na teorii poległ? i dlaczego taki pesymista z ciebie?
3 lut 13:41
Hugo: wszędzieemotka nic z teori nie napisalem .... no realatywistycznie podchodze do tego, moze zdam ;x ale raczej nie
3 lut 13:52
Hugo: Eve a miala bys ochote na fizyke?
3 lut 13:52
Hugo: Evo dziękuję Ci za czas spędzony ze mną na algebrze, ogólnie to jest do znadnia następnym razem nawale sb teori do 'kartki z wzorami' bedzie ok : )) zadania umialem dzieki tobie i Gray
3 lut 14:01
Eve: będzie dobrze emotka , a na fizyce ze studiów to się raczej nie znamemotka możesz cos rzucić
3 lut 14:03
Hugo: http://www.isimiip.agh.edu.pl/wiki/doku.php/1/zima/fizyka/egzaminy/2013/termin0 kyrtap mi pomaga narazie pierwsze, ja tłuke teorie. Jak bys miała jeszcze cierpliwość do Hugusia to co łaska dowolne zadanie. Podobno są schematyczne i sie powtarzają co rok na egzaminach
3 lut 14:06
52: W tym zadaniu 8, to nie wystarczy obliczyć odpowiedniego pola pod wykresem? Czy to byłoby zbyt banalne ?
3 lut 14:14
Hugo: juz patrze,,,,
3 lut 14:15
kyrtap: 52 emotka masz rację
3 lut 14:17
Hugo: za łatwe sie wydaje zatem a) s = v* t s1 = Δt * v = (5−2) * 12 = 36m [m/s * s = m] b) s2 = Δt * v = (9−5) * 12 / 2 = 24m [m/s * s = m]
3 lut 14:19
Hugo: Hugo zrobił sam emotka
3 lut 14:19
Hugo: Jak na egzamin to takie podejrzane
3 lut 14:20
52: emotka Muszę sobie przypomnieć tę fizykę, bo z liceum niewiele pamiętam, a od przyszłego semestru się zacznie...
3 lut 14:20
kyrtap: mnie już męczą od 1 semestru
3 lut 14:25
Eve: [PHugo]] zrobił dobrze emotka
3 lut 14:32
Eve: czy w b to nie jest ruch przyspieszony?
3 lut 14:33
daras: to jest chyba z egzaminu gimnazjalnego ale nie pamiętam roku..? dzisiaj przerobię te pytania z Jovitą, ona chodzi do gimnazjum emotka
3 lut 14:34
52: kyrtap masz gg ? Generalnie to chyba zbliżony kierunek jesteś do mojego i może warto byłoby się kontaktować przez gg żeby sobie czasem pomóc emotka
3 lut 14:34
daras: dzieki za linka bo nie wiedziałem już co z nia robić dziś mam
3 lut 14:34
52: daras ma rację Pytania na pewno nie są z egzaminu xD
3 lut 14:34
Hugo: Eve: w zasadzie to ruch opóźniony jednostajnie
3 lut 14:35
Hugo: ktos cos jeszcze jakiesemotka?
3 lut 14:36
kyrtap: 12360308
3 lut 14:36
52: Ok.
3 lut 14:37
Eve: to 7 mnie zastanawia, bo x(t)+Acos(ω0t+φ)
  
ale tak A=1, ω=

, a T=2π, a φ=0
 T 
to było zbyt banalne
3 lut 14:42
Hugo: Ruch harmoniczny (Hugo z glowy) − każdy ruch w którym siła dąży do równowagi połozenia ciała proporcjonalna do wychylenia ciała z pkt równowagi
3 lut 14:46
Eve: co do 8, to ja tam widzę najpierw przyspieszenie, potem jednostajność i potem opóźnienie, ale nie wiem, może się nie znam
3 lut 14:47
52: Bo tak jest emotka
3 lut 14:50
Eve:
 at2 
no to w b) a=6m/s2, s=

 2 
3 lut 14:55
Hugo: w b) do 8 ?
3 lut 14:56
Eve: tak
3 lut 14:58
Hugo: ale to nie ma byc pole ?! trójkąta? a*h/2
3 lut 15:01
Eve: 6. zasada zachowania pędu: jesli na układ działaja siły, to układ ma przyspieszenie proporcjonalne do całkowitej działajacej siły pęd to iloczyn masy i prędkości układu
3 lut 15:01
Eve: sprawdziłam egzamin gimnazjalny i faktycznie a=6m/s2
3 lut 15:06
Eve: ale to będzie to samo emotka
2*12 6*4 

=

i to jest droga po 2 sek
2 2 
po następnych 3 sek masz 36m
3 lut 15:08
Hugo: w sumie bo tam at potrzebowalas czyli moj wzor jest okej to licze wdl pola dz emotka
3 lut 15:12
Hugo: Co polasz sie uczyc? chyba ino definicje
3 lut 15:12
Hugo: tegoroczna zerówka http://scr.hu/2pdc/nu89j
3 lut 15:12
3 lut 15:13
3 lut 15:13
Eve: nieźle
3 lut 15:17
Hugo:
3 lut 15:24
Eve: nie rycz, bierz sie do roboty emotka cała nocka przed tobą
3 lut 15:29
Hugo: A ktos by ze mną nie przerobił ?
3 lut 18:56
Hugo: 12 E 13 B
3 lut 19:01
Hugo: 1.E 2.D 3.E 4.E 5.B(C) 6.B 7.C 8.C 9.b 10.D 11.A 12.E 13.B 14.C 15.E 16.D 17.C
3 lut 19:02
Hugo: Hugo ma
3 lut 19:02
Eve: sie cieszę razem z tobą
3 lut 19:04
Hugo: Ponadto test jest Ω = {a,b,c,d,e} A = 1 krotny wybór
 1 
P(A) =

= 0,2
 5 
więc P(A) = 0,2 P(mustbe) = P(A) + P(B) P(B) = P(mustbe) − P(A) P(B) = 0,5 − 0,2 = 0,3 : )) to zawsze cos niz same otwarte
3 lut 19:36
Eve: zajmij sie fizyka anie obliczanie prawdopodobieństwa zadania egzaminu, wyobraź sobie, że najgorszy uczeń w klasie może dostać 5 z testu, jak wystrzela dobre odpowiedzi ;
3 lut 20:05
Draghan: Fizyka.
3 lut 20:18
Hugo: Witajcie ponownie : )) przerobilem sb zerówke sam i prosze wytłumaczcie mi co nie co
3 lut 20:59
Hugo: http://scr.hu/2pdc/cbou4 sugerowane odp 5 B 6 C wytlumaczysz dlaczego? co i jak skąd sie wzieło i wglemotka?
3 lut 21:00
Eve: tak to wykombinowałam z opisu współrzędnych biegunowych
 V2 
B znajduje sie na osi OY wtedy cos=−1 a sin=0, to ze wzoru na przyspieszenie a=

=12
 r 
ale cos=−1 więc a=−12
3 lut 21:12
Eve: a w 6 na chłopski rozum emotka częstotliwość drgań musi wzrosnąć, żeby amplituda też się zwiększyła, to pasuje tylko C
3 lut 21:18
Hugo: 5.C 6.B jednak ma być
3 lut 21:27
Hugo: a jestes pewna ;>?
3 lut 21:27
Eve: czyli inaczej, prędkość jest stała z treści zadania a przyspieszenie policzyłam 12m/s2 więc się zgadza C( no bo własciwie dlaczego kierowca rajdowy ma zwalniać bieg? emotka )
3 lut 21:29
Hugo:
3 lut 21:44
Eve: to juz wiem to przyspieszenie jest równoznaczne z przyspieszeniem dosrodkowym więc liczy się go
 V2 
jak pisałam wcześniej, bo punkt należy do osi a=

 r 
3 lut 21:46
Eve: ten oscylator mnie zafascynował
3 lut 21:49
Hugo: a mam takie jeszcze http://scr.hu/2pdc/wznqt nie wiadomo czy A czy Cemotka z wykresu wydaje sie ze A ale tamci e cos C
3 lut 21:53
Eve: kierunek i zwrot wekora pędu jest taki sam jak prędkości
3 lut 22:01
Hugo: czyli A : )
3 lut 22:03
Maslanek: Przeciwnie, C emotka Pęd to wektor. Popęd ma ten sam kierunek co siła.
3 lut 22:05
Hugo: Maslanek Legendo mądrości !
3 lut 22:05
Eve: własnie to rozrysowałam, jasne, że C
3 lut 22:07
Hugo: a tak na Hugusiowy rozum by zrozumialemotka?
3 lut 22:08
Hugo: rysunekto sie kloci na chlopski rozum, dlaczego tak jestemotka
3 lut 22:13
Eve: pęd jest styczny do drogi, żeby punkt "skręcił w lewo musisz zadziałać siłą w "dół", tak ja, laik to rozumiem
3 lut 22:16
Eve: zmiana pędu, to popęd
3 lut 22:16
Eve: Hugo jak będziesz zdawał chemie, to nie włączę kompa
3 lut 22:21
Hugo: dziwne Teorie Huga bo wykresy wyglądają NIEPROPORCJONALNIE jak jedno maleje drugie rośnie F= m*a
 v p 
F= m *

=

 t t 
Eve: nie rozumiem http://pl.wikipedia.org/wiki/Pop%C4%99d_%28fizyka%29 I = t * F = 2 * (m*v/t)= 2* 0,5 = 1?
3 lut 22:23
Hugo: chemia w pt ale czekaj ! a to potem wraca ? A−>B ...B−>A?
3 lut 22:25
Hugo: co znaczy skrecil w lewo ;−;;?!
3 lut 22:25
bezendu: Hugo miał zdawać biologię wtedy byś się Eva wystraszyła
3 lut 22:28
Hugo: czyli jak ped wraca z B to jest po pęd?
3 lut 22:29
Hugo: rysunekwtey by mial ten sam zwrot ale inny kierunek
3 lut 22:29
Hugo: rysunekto *
3 lut 22:30
Hugo: Maslanek emotka popęd i pęd ma ten sam kierunek co sila
3 lut 22:31
Hugo: Eve ! kierunek i zwrot wekora pędu jest taki sam jak prędkości ten wektor m kierunek popędu ale zwrot pędu wektor "maleje ale w lewo"
3 lut 22:36
Hugo: naprowadz mnie dalej proszeemotka
3 lut 22:37
Qulka: popęd jest siły a pęd jest masy popęd siły = pęd masy Ft = mv
3 lut 22:39
Eve: czekaj, przetrawię
3 lut 22:39
Eve: ale to ciało nie wraca
3 lut 22:42
Hugo: Qulka no dobrze i jak to sie odnosi do rysunku ;x?
3 lut 22:43
Qulka: przy tej ilości postów przeczytałam tylko 3 ostatnie ;>
3 lut 22:45
Hugo: blagam wytlumacz mi to
3 lut 22:46
3 lut 22:47
Qulka: C
3 lut 22:50
Eve: dlaczego? wytłumacz Hugusiowi emotka
3 lut 22:52
Qulka: bo różnica prędkości to kierunek C
3 lut 22:53
Qulka: rysunek
3 lut 22:54
Eve: aaaaaa emotka właśnie to chciałam zobaczyć, teraz wim, że mogłam to narysować wwcześniej
3 lut 22:56
Hugo: NOWA TEORIA p = m * v = F*t zatem skoro wektor szukany to pęd , to pęd ma taki sam zwrot co siła czy prędkość ! zatem musi byc w lewo CO do kierunku ! Pęd musi być równy "Popęd ma ten sam kierunek co siła." http://pl.wikipedia.org/wiki/Pop%C4%99d_%28fizyka%29 czyli patrzymy na wykres argumenty rosną w prawo ! wiec funkcja malejąca wiec kierunek w dół i w lewo i sie zgadza tak?
3 lut 22:58
Hugo: skąd to jest v1 v2?
3 lut 22:59
Qulka: m•Δv = F•Δt masz zapisać przyrostami
3 lut 23:00
Qulka: v1 to w A , a v2 to w B
3 lut 23:00
Hugo: −,− nie rozumiem rysunek okej bo pokauje fajnie. v1 mowisz z A ale jak z Aemotka? i B z v2 ale jak co z czego? i ten wzor widzialem jest na wiki ale co on mi daje? m•Δv = F•Δt Δv = F•Δt / m v1 = F * 0 /m? =0? bo czas jest od zera do 2 v2 = F * 2/m = F nie rozumiememotka
3 lut 23:06
Hugo: na rysunku jest przy A szczalka do góry ale to powinno byc w dól ? a w przy B prawidlowo w lewo
3 lut 23:07
Eve: przecież masz narysowane wektory
3 lut 23:08
Hugo: okej bo v1 do góry a −v1 w dół
3 lut 23:09
Hugo: ale skad to −v1?
3 lut 23:09
Eve: rysunek
3 lut 23:09
Draghan: Hugo, głowa do góry! emotka To tylko fizyka! Pozdrawiam, Qulko.
3 lut 23:09
Hugo: TO będzie klucz do rozwiązania dlaczego z v1 robimy −v1
3 lut 23:09
Eve: bo Δv=v2−v1
3 lut 23:10
Qulka: rysunekwektor niebieski prędkość w B wektor czerwony prędkość w A wektor fioletowy −prędkość w A bo zamiast odejmować i się zastanawiać w którą stronę po prostu dodaję wektor przeciwny przesuwając je aby koniec pierwszego łączył się z początkiem drugiego wektor pomarańczowy =wynik odejmowania wektora prędkości w B i w A
3 lut 23:11
Hugo: teraz rozumiem ! dziekuje każdemu
3 lut 23:20
Eve: spróbuj nie zdać, to cię znajdziemy
3 lut 23:21
Hugo: Aniu emotka no... Hugo sie starać jak może
3 lut 23:26
Eve: ty sie nie starać, ty zdać
3 lut 23:28
Qulka: a co on zdaje emotka
3 lut 23:29
Eve: fizyke, jutro
3 lut 23:30
Draghan: Hugo, będę kciuki trzymał. Oby poszło Ci lepiej, niż mi. A o której masz ten egzamin? emotka
3 lut 23:31
Qulka: czy to jakieś studia i nie umie dodawać wektorów emotka
3 lut 23:31
Qulka: Draghan: a jak Twoje zadanka
3 lut 23:31
Eve: informatyka, co się dziwić, oni mają swój świat
3 lut 23:33
Hugo: o 12 emotka
3 lut 23:35
Hugo: AGH emotka welcomes
3 lut 23:35
Qulka: Eve emotka do tego stopnia swój świat, że potrafią napisać że 18=9 emotka
3 lut 23:37
Draghan: Quleczko, fatalnie.emotka Chociaż zrobiłem całe jedno zadanie (i zrobiłem dobrze, chociaż nie wyprowadziłem wzoru dla prawa Gaussa, tylko od razu podstawiłem do policzonej na boku całki) i podziubałem dwa pozostałem, "otrzymałem" 0 punktów.
3 lut 23:37
Eve: dokładnie tak Q
3 lut 23:39
Hugo: Ananaowy Gąszcz Hugusia : )))
3 lut 23:39
Hugo: 18 = 36
3 lut 23:40
Draghan: Huguś, Ty lepiej przerzuć się na cyfrowe gąszcze, bo analog to już w lamusie dawno siedzi...
3 lut 23:40
Eve: 32
3 lut 23:41
Qulka: Draghan: emotka co tak kiepskoemotka a tak się starałam
3 lut 23:41
Draghan: Wiem, że się starałaś... Przepraszam...emotka Doktor uznał, że jeśli nie wyprowadziłem wzoru, to zadanie należy wyzerować. Z resztą statystyki nie rokują dobrze − zdawalność tego kolokwium wyniosła poniżej 10%.
3 lut 23:43
Qulka: Hugo ech..nie ma takiej kulki co nie patrzy ;>
3 lut 23:43
Qulka: Draghan: przenieś się do mnie emotka u mnie było 100% emotka
3 lut 23:44
Hugo:
3 lut 23:44
Saris: jakiego wzoru?
3 lut 23:44
Draghan: Do Ciebie? emotka Czyli dokąd? emotka
3 lut 23:45
Draghan: Saris − w prawie Gaussa masz całkę. Ja sobie ją policzyłem na boku. Wynik był poprawny, ale cóż z tego...
3 lut 23:46
Eve: Hugo nie bij łbem w mur, to juz oklepane,masz zdać, bo cie znajdę i gorzko pożałujesz
3 lut 23:46
Hugo: Hugo zbuduje sobie Bazę RHugo zeby sie ukryć przed Eve a potem zbuduje obraz img i powiesi na ścianie emotka
3 lut 23:49
Draghan: ...lepszy jest png. emotka
3 lut 23:53
Eve: zaraz zacznę pisać doktorat:Korelacja między przedmiotami ścisłymi−wpływ sesji studentów na wiedzę byłych studentów
3 lut 23:56
Qulka: Europejska Uczelnia Informatyczno−Ekonomiczna emotka
3 lut 23:56
Qulka: Eve emotka jak chcesz materiały mogę Ci sukcesywnie dosyłać emotka
3 lut 23:57
Eve: ło matko, z doktoratem to mnie z pracy zwolnią, jako zbyt wykształconą emotka
4 lut 00:01
Draghan: Qulko − Warszawa to nie dla mnie. Ja się w Gdańsku nienajlepiej czuję, a co dopiero w stolicy. emotka Chociaż ciekawe, czy bym się tam na informatykę dostał...
4 lut 00:02
Eve: przeca stolica do dupna wieś
4 lut 00:03
Qulka: Draghan: spróbuj zapraszam emotka teraz będzie zimowy nabór emotka to są fajne grupy bo mało ludzi i bardziej indywidualne podejście emotka
4 lut 00:09
Draghan: Nieeeee, musiałbym albo sam się do Wawy przeprowadzić (dziewczyna by mnie zabiła), albo z Nią się przeprowadzić (też by mnie zabiła, bo również na PG studiuje i nie chce się przenosić). Martwy się Wam nie przydam.
4 lut 00:12
Qulka: poczytaj o opcji studentów on−line emotka
4 lut 00:14
Hugo: hugo chce doktora ( :
4 lut 00:18
Draghan: Mogę Ci, Huguś, podesłać mojego doktora od fizyki. Nawet z dopłatą.
4 lut 00:20
Qulka: Hugo emotka ucz się ucz emotka i miej z tego frajdę emotka wtedy szansa zawsze jest emotka teraz powoli wszystkie tytuły się dewaluują emotka
4 lut 00:24
Draghan: Tytuł... Tytuł tytułowi nierówny. Jeden inżynier będzie miał wiedzę doktora, inny nawet liceum nie będzie łapał...
4 lut 00:27
Qulka: powoli staczamy się w tę drugą stronęemotka
4 lut 00:29
Draghan: Nie ma co dywagować nad tym, dlaczego − bo to oczywiste i wiadome od dawna. Sam bardzo żałuję, że byłem edukowany według tak okrojonego programu... Ale trochę za późno zdałem sobie z tego sprawę. Teraz tylko trzeba się uczyć, uczyć i jeszcze raz uczyć! emotka Bo wiedza to potęga, ot co! Quleczko − jako wykładowca, masz JAKIŚ TAM wpływ na sytuację. emotka Po prostu... Wymagaj. emotka
4 lut 00:32
Qulka: Draghan ciągle mi się wydaje że to walka z wiatrakami emotka ale stopniowo podnoszę poziom, bo wciąż jeszcze mamy studentów bez matury z matmy emotka
4 lut 00:45
Draghan: Nawet jeśli to walka z wiatrakami, to − gdyby założyć, że uda się powalić choć jednego "olbrzyma" − czy nie będzie to sukces? emotka Może i nie przez wielkie "S"... Ale jednak. emotka
4 lut 00:50
kyrtap: nie siedźta, uczta się
4 lut 00:52
Qulka: gnębienie zostawiam przedmiotom kierunkowym emotka nie będę katować fizyką informatyków emotka niech żyją we własnym świecie emotka
4 lut 00:53
Qulka: kyrtap ja już sesję skończyłam emotka mogę siedzieć i się relaksować emotka
4 lut 00:54
kyrtap: emotka
4 lut 00:55
Draghan: Nikt nie mówi o gnębieniu. Heh, los chciał, że przypadkiem trafiłem na cytat tematyczny. "Człowiek uczy się przez całe życie, z wyjątkiem lat szkolnych." Gabriel Laub Przypadek...?
4 lut 00:56
kyrtap: Na studiach bardziej oceniają niż uczą
4 lut 00:58
Qulka: bo na studiach to musisz się chcieć uczyć sam emotka prowadzący tylko naprowadza na kierunek emotka
4 lut 01:00
Qulka: Draghan: bo w szkole uczysz się życia emotka a w życiu uczysz się szkoły emotka
4 lut 01:01
Draghan: Co do pierwszego, to się zgadzam... Szkoła uczy życia − owszem. Ale w przestrzeni urojonej. Hugo, Ty w szachy grasz? emotka
4 lut 01:04
Qulka: przestrzeń urojona to przecudne fraktale początek https://www.youtube.com/watch?v=WTzXQ7mXtEk i fraktale https://www.youtube.com/watch?v=cNHJ9cleV78
4 lut 01:07
Draghan: Szkoda, że nie widziałem tych filmów, zanim się musiałem nauczyć urojeń. Fajne są. Oglądam dalej. emotka
4 lut 01:18
Qulka: Draghan emotka człowiek całe życie się uczy emotka
4 lut 01:21
Draghan: Korzystając z okazji, jeszcze spytam. Znasz może jakieś materiały do nauki "obsługi" funkcji wielu zmiennych? emotka Od tego (znaczy nie wiem konkretnie, od czego, kiedy spytałem dostałem tylko odpowiedź "funkcje wielu zmiennych" ) będziemy zaczynać drugi semestr, a chciałbym się przygotować, żeby znów nie zostać w tyle...
4 lut 01:26
Qulka: pewnie pochodne cząstkowe emotka
4 lut 01:38
Qulka: albo geometria w przestrzeni emotka
4 lut 01:41
Draghan: Nie wiem.emotka Prowadząca odesłała mnie do strony internetowej, na której nie było tego, co mówiła, że jest. Tak więc znam tylko hasło "funkcje wielu zmiennych" i chciałbym coś w tym kierunku zdziałać.
4 lut 01:41
Qulka: a jaka to strona?
4 lut 02:04
Draghan: Na naszej wydziałowej stronie miał być link do katalogu ECTS i tam rzekomo miał być rozpisany szczegółowo plan na każdy semestr każdego kierunku... Strona wydziału − to się zgadzało, link się zgadzał, katalog ECTS również... Ale coś rozpiski zabrakło.
4 lut 02:09
Qulka: a to tak bywa
4 lut 02:16
Qulka: możesz sobie pooglądać tu różne rzeczy http://wazniak.mimuw.edu.pl/index.php?title=Strona_g%C5%82%C3%B3wna ale nie wczytuj się ..napisane mało strawnym językiem ..ale obrazki super emotka
4 lut 02:18
Draghan: A te funkcje wielu zmiennych są jakoś powiązane z wektorami? Bo na wektorach skończyliśmy pierwszy semestr... Może tu jest jakiś trop...
4 lut 02:18
Draghan: Już patrzę. emotka
4 lut 02:18
4 lut 02:26
Qulka: animacje są naprawdę cudne można złapać funkcje i nią kręcić jak się chce
4 lut 02:28
Draghan: Łaaaaaaaaał, jaka strona... emotka Tyle informacji...! Ja chcę je wszystkie
4 lut 02:30
Draghan: W sensie że cały ten portal jest świetny. emotka
4 lut 02:31
Qulka: a myślałam że wszyscy o niej wiedzą dla mnie miejscami ten język jest zbyt matematyczny emotka w duszy to ja jestem chemikiem emotka matematykę lubię praktycznie, a nie ściśle teoretycznie emotka
4 lut 02:34
Qulka: ale faktycznie matematyka jest nauką precyzji.. aż do ostatniego punktu i kropki emotka po prostu infinitezymalnie emotka
4 lut 02:36
Draghan: Pierwszy raz ją na oczy widzę i nigdy o niej nie słyszałem. Dziękuję. emotka Kurczę, życia mi nie starczy, żeby tego wszystkiego się nauczyć...
4 lut 02:36
kyrtap: emotka
4 lut 02:36
Qulka: Draghan stopniowo emotka po kolei emotka małą łyżeczką i pochłoniesz nawet się nie zorientujesz kiedy
4 lut 02:38
Draghan: I elektrotechnika nawet jest... A ja pojutrze... Eeee... Jutro już mam egzamin i jeszcze muszę co−nieco doszlifować... ^^ I mnóstwo z informatyki... <3 Jaaaaaaaaaaaaaaaa... emotka emotka emotka
4 lut 02:45
Qulka: lubię uszczęśliwiać ludzi
4 lut 02:46
Qulka: jeden link a tyle szczęścia emotka
4 lut 02:48
Draghan: Żebyś wiedziała! emotka emotka Ale muszę się powstrzymać przed czytaniem wszystkiego naraz, bo trzeba się do egzaminu pouczyć... Więc zmykam teraz. Jeszcze raz dziękuję i życzę dobrej nocy. emotka
4 lut 02:54
Qulka: Powodzenia emotka trzymam kciuki emotka
4 lut 02:57
Eve: gdyby nauczyciele byli wymagający już na etapie gimnazjum, a nie robili tylko wyniki, to na studiach nie musiałoby być zajęć wyrównawczych
4 lut 09:25
Qulka: nie mówiąc o tym, że gdyby nie dążyli żeby zdawalność matur wynosiła 100% emotka to na studia by chodzili tylko Ci co naprawdę chcą się uczyć emotka
4 lut 10:20
Draghan: Dzień dobry. emotka A mi się widzi, że już w podstawówce należałoby zacząć. Dzieci mają niesamowitą zdolność pochłaniania wiedzy, a jak się człowiek od małego do czegoś przyzwyczai, to mu w krew wejdzie i będzie to dla niego naturalne. emotka
4 lut 10:20
Qulka: w podstawówce jeszcze ćwiczą kreatywność w dzieciach..potem się wpada w tory schematów i przestaje myśleć ... trzeba zmienić całkowicie edukację http://www.ted.com/talks/sugata_mitra_build_a_school_in_the_cloud?language=pl
4 lut 10:24
Draghan: Szkoda, że możemy sobie tu tylko gdybać... emotka
4 lut 10:29
Qulka: możemy propagować pozytywne pomysły emotka gdzieś się kiedyś skumulują i zadziałają emotka
4 lut 10:35
Qulka: najnowsze teorie strun mówią o wibracjach fal mózgowych emotka a interferencje są i działają emotka
4 lut 10:37