matematykaszkolna.pl
Różnica zbiorów proszeopomoc: Jeśli A = <−2,7>, B= (1, +), to wówczas A\B jest przedziałem:.
15 kwi 22:17
Marcin: Próbowałeś sobie to zobrazować rysunkiem? Bardzo pomaga.
15 kwi 22:17
Dziadek Mróz: rysunek
15 kwi 22:20
Eta: Echhh kto się ukrywa pod tym nickiem ? emotka
15 kwi 22:22
Marcin: Może Eta?
15 kwi 22:23
Eta: emotka ... ale ktoś mi znany ... tylko kto?
15 kwi 22:24
bezendu: Mila
15 kwi 22:24
Eta: Pewnie tak emotka
15 kwi 22:25
Eta: A jednak nie ... bo Mila jest też na forum emotka
15 kwi 22:26
Marcin: Jak ktoś znany, na pewno Mila emotka
15 kwi 22:26
Marcin: wiem! Jakub!
15 kwi 22:26
Dziadek Mróz: Eee nikt znany, ale sposób jest podchwycony od kogoś
15 kwi 22:44
ZKS: Sposób który pokazywał Bogdan. emotka
15 kwi 22:48
Dziadek Mróz: O dokładnie, a o mnie zapomnijcie, jestem nikim ważnym Nawet nie jestem matematykiem
15 kwi 22:50
proszeopomoc: Myślałem, że wiem co to jest różnica zbiorów, tylko w odpowiedziach ja bym zaznaczył <−2,1>, a prawidłową odpowiedzią podobno jest <−2,1). Przecież jedynka nie należy do zbioru B, a należy do zbioru A, więc czego tu nie rozumiem?
15 kwi 23:01
Mila: Hej, witam Was, zobaczcie tam, nie mogę się zorientować co Pigor ma na myśli? https://matematykaszkolna.pl/forum/246901.html
15 kwi 23:34
pigor: ..., przepraszam Mila , to mi czas odpocząć ...emotka dobranoc
15 kwi 23:42
Bogdan: rysunek Mój rysunek wygląda tak. Ja nie zamalowuję kółeczek i nie rysuję pod osią. emotka Jeśli A\B to wyobrażamy sobie, że wymazujemy B.
16 kwi 00:05
Piotr: a ja wtrace swoje 3 grosze (przynajac, ze rysunki Bogdana sa znakomite) moze ktos woli tak : A\B − wszystko co jest w A a nie ma w B.
16 kwi 01:00
proszeopomoc: czyli <−2, 1)
16 kwi 04:45
Dziadek Mróz: rysunek Interpretacja rysunków: 1. (0, 4) 2. (0, 4> 3. <0, 4) 4. <0, 4> Gdy liczba zakresu jest nieostra "(, )" to linię zakresu rysujemy od wewnątrz zakresu nie obejmując tej liczby. Gdy liczba zakresu jest ostra "<, >" to linię zakresu rysujemy od zewnątrz zakresu obejmując tą liczbę. Sposób Bogdana jest znakomity i prosty w obsłudze, podczas obcinania, szukania części wspólnej widać jak na dłoni, które liczby należą do zakresu a które nie.
16 kwi 10:24