matematykaszkolna.pl
. Piotr 10: Mam pytanie jest to zadanie z matury zadania.info Proszę o ocenienie tylko Oblicz jaka może być najmniejsza możliwa długość przeciwprostokątnej trójkąta prostokątnego o polu S. Czy c=2S
12 kwi 13:50
Godzio: Tak.
12 kwi 14:05
Piotr 10: Dobra dzięki emotka. Męczyłem się i wyszło
12 kwi 14:06
Godzio: Długie rozwiązanie, czy ciężko było wpaść? Bo rozwiązanie samo w sobie jest pół linijkowe.
12 kwi 14:07
Piotr 10: Cięźko było wpaść, a rozwiązanie to nie aż takie długie. W skrócie tylko napiszę ( nie chce pisać calego rozwiazania, bo jutro zadania.info je pokaze ) c2=(a+b)2 − 2ab , gdzie 2ab=4S , a potem wyraziłem a i b za pomocą c i funkcji sinα i cosα Tak samo robiłeś czy inaczej ?
12 kwi 14:09
Godzio: c2 = a2 + b2 ≤ 2ab = 4S ⇒ c = 2S Równość zachodzi dla a = b, wtedy wartość jest najmniejsza. I tyle emotka
12 kwi 14:11
Piotr 10: Wychodzi na to, ze dla trójkąta prostokatnego rownoramiennego tak zachodzi
12 kwi 14:12
Piotr 10: a2+b2 ≤ 2ab ?
12 kwi 14:13
Godzio: Nierówność w drugą stronę oczywiście.
12 kwi 14:16
Piotr 10: Ok. Widzę, szybki sposób Mój kilka linijek dłuższy emotka
12 kwi 14:18
Piotr 10: Bym mógł jeszcze spytać się o jedno zadanie ze stereometrii z tej matury czy nie za bardzo( chodzi mi o wynik )?
12 kwi 14:45
Godzio: No pytaj
12 kwi 14:47
Piotr 10: Podstawą ostrosłupa ABCD jest trójkąt równoramienny ABC, w którym IABI=IACI=7, IBCI=6. Krawędzie boczne maja długości: IDAI=7 , IDBI=IDCI=5. Oblicz objetosc tego ostrosłupa. W skrócie 'odwróciłem sobie ten ostrosłup. I mam podstawe BDC a krawedzie boczne sa rowne
 931 
i wyszlo mi ze V=

 2 
12 kwi 14:49
Godzio: Wynik poprawny emotka
12 kwi 14:57
Piotr 10: Ok. Dzięki wielkie. Czyli mogę spokojnie na maturze w maju sobie ten ostrosłup ''odwrócić'' , tak jak w tym zadaniu ?
12 kwi 14:59
Godzio: Tak, możesz, ważne, żeby się nie pomylić w oznaczeniach.
12 kwi 15:01
Piotr 10: Kolejne pytanie jeśli mam w treści dwa pierwiastki roznych znakow to czy x=0 jest rozwiązaniem czy nie ? Moim zdaniem nie jest, bo 0 nie jest ani dodatnia ani ujemna
12 kwi 15:02
Godzio: Jest tak jak piszesz.
12 kwi 15:03
Piotr 10: Ok. emotka
12 kwi 15:04
kyrtap: Piotr jaki masz wynik w zadaniu pierwszym?
12 kwi 15:08
Piotr 10: k∊ ( − 3 ; 7 )
12 kwi 15:33
Piotr 10: jak chcesz mozemy wymienic sie wynikami
12 kwi 15:37
kyrtap: tak ale mi inaczej wyszło tak samo z objętością a nie wiem co źle zrobiłem lipa trochę
12 kwi 15:41
Piotr 10: Z bryła fajne zadanie, masz podpowiedź na górze tego postu
12 kwi 15:43
kyrtap: tak tylko myślę że dobrze policzyłem tylko nędzny mi wynik wyszedł
12 kwi 15:44
Piotr 10:
 1 
to tak Pp=12 a R=3

i potem z Pitagorasa liczysz H
 8 
H2=72 − R2
12 kwi 15:45
kyrtap: z hornera wyliczyłem pole podstawy i wyszło mi 610
12 kwi 15:47
Damo93: Piotr 10 ja już też skończyłem ale szczerze mówiąc nie zrobiłem zad.1 nie wiem jak się za nie zabrać a i w zad.2 nie do końca.. resztę mam zrobioną
12 kwi 15:48
kyrtap: dobra nieważne nie wiem czemu mi tak wyszło potem tak samo wyliczełem R i z tw pitagorasa pojechałem
12 kwi 15:49
kyrtap: z kombinatoryką 120 liczb?
12 kwi 15:50
Damo93: tak
12 kwi 15:50
Piotr 10: tak
12 kwi 15:50
kyrtap: P(A∪B) = 0.8?
12 kwi 15:51
Piotr 10: To w pierwszym trzeba graficznie zrobic
12 kwi 15:51
Piotr 10: tak
12 kwi 15:51
Damo93: w zad.5 R=102 ?
12 kwi 15:51
Piotr 10: Podam swoje odpowiedzi wszystkie na raz
12 kwi 15:51
kyrtap: oki
12 kwi 15:52
Damo93: sekunda ja w 12 mam 0,9
12 kwi 15:53
Piotr 10: 1. k∊ ( − 3 ; 7 ) 2. a = −6; b=8 ; c=6 ; d = −3 3. dowód
 4 
4. m∊< − 2; −

) ∪ (0;+).
 5 
5.R=102
 π   11π 
6. x∊{

;

;

;

}
 3 3 6 6 
7. c=2S 8.120 9. m= 1,5
 931 
10. V=

 2 
11. k= −6 , n=9
 4 
12. P(A∪B)=

 5 
Ja mam takie wyniki
12 kwi 15:54
kyrtap: czemu mi w 10 źle mi wyszłoemotka
12 kwi 15:55
Piotr 10: Źle pole podstawy masz zapewne Pp=12
12 kwi 15:56
kyrtap: no ale z Hornera powinno tak samo wyjść
 7 + 7 + 6 
p =

= 20
 2 
P = 10(10 −7)(10 − 7) (10 −6) = 610
12 kwi 15:59
Piotr 10: Zauważ ze to nic Ci nie da. Musisz ten ostroslup obrocic tak, zeby podstawa to byla Δ BDC o bokach 5, 5 , 6 a wtedy krawedzie boczne beda sobie rowne i wynosic 7
12 kwi 16:00
kyrtap: jejku zapomniałem o fakcie że mogę wyliczyć długość promienia opisanego na trójkącie wtedy i tylko wtedy gdy wszystkie krawędzie boczne są tej samej długości
12 kwi 16:05
kyrtap: dzięki za oświecenie mnie kurde lipa będzie na maturze
12 kwi 16:05
Piotr 10: A jak reszta wyników ? Możesz porownac z moimi ?
12 kwi 16:05
kyrtap: oprócz 1 mam tak samo
12 kwi 16:06
Piotr 10: Ja to w pierwszym zrobiłem tak Ix+5I = −k2+4k + 26 −k2+4k + 26 = p Ix+5I=p Narysowalem wykres funkcji f(x)=Ix+5I potem dla p > 5 beda dwa rozwiazania roznych znakow −k2+4k + 26 > 5 i to rozwiazalem
12 kwi 16:08
kyrtap: ale chyba ja źle te pierwsze zinterpretowałem bo ja to zapisałem tak : Ix +5I = −k2 +4k +26 i wtedy to co po prawej stronie wziąłem że jest większe od zera
12 kwi 16:08
kyrtap: to pewnie masz dobrze jeszcze raz to przeanalizuje
12 kwi 16:09
Piotr 10: takie zadanka najlepiej graficznie robic
12 kwi 16:09
kyrtap: z tym 7 trochę się męczyłem
12 kwi 16:10
kyrtap: zapamiętam
12 kwi 16:10
Piotr 10: Ja tez sie meczylem z tym 7 Ale Godzio mnie osmieszyl tak prostym rozwiazaniem . ja to robilem inaczej ( dluzej )
12 kwi 16:12
Piotr 10: Z rownaiem trygonometrycznym to podzieliles przez cosx ?
12 kwi 16:13
kyrtap: tak
12 kwi 16:14
kyrtap: innej metody na to nie widzę
12 kwi 16:14
Piotr 10: emotka . ciekawa matura,
12 kwi 16:15
Piotr 10: ja tez podzililem przez cosx emotka. tak szybko sie robi
12 kwi 16:15
kyrtap: nom powiem szczerze że fajna byłem zadowolony z ostatniego bo lubię te zbiorki zawsze robić
12 kwi 16:16
kyrtap: ale z tym ostrosłupem się wkurzyłem że zapomniałem o tej własności i to niecały miesiąc przed maturą
12 kwi 16:16
Piotr 10: Spoko, po to są te matury zeby sobie poprzypominac ; ). Może akurat cos takiego sie trafi
12 kwi 16:18
kyrtap: nom w sumie masz rację nawet może teraz lepiej się takie coś trafiło niż na maturze
12 kwi 16:18
Draghan: Przepraszam, że Wam przerwę, ale chciałbym czegoś się dowiedzieć... Nawiązując do wypowiedzi Piotr 10: "Kolejne pytanie jeśli mam w treści dwa pierwiastki roznych znakow to czy x=0 jest rozwiązaniem czy nie ?" Ja mam pytanie "pokrewne" Czy jeśli w treści zadania napisane jest "funkcja kwadratowa ma dwa pierwiastki tych samych znaków", to czy przypadek x1 = x2 = 0 łapie się w założeniach?
12 kwi 16:18
Piotr 10: Moim zdaniem to nie bo 0 to liczba niedodatnia i nieujemna ( nie ma ona znakow )
12 kwi 16:19
Piotr 10: Jeszcze będzie jedna matura z zadania. info za 2 tyg
12 kwi 16:20
Draghan: Hm. Ale właśnie. Skoro nie ma znaku, to 0 jest tego samego znaku, co 0 (żadnego)
12 kwi 16:21
kyrtap: już tylko jedna tak na ten rok Piotrze?
12 kwi 16:23
Piotr 10: Mam w zeszycie zapisane tak Dwa rozne pierwiastki jednakowych znakow a≠0 Δ > 0 x1*x2 > 0 a więc 0 nie wlicza sie
12 kwi 16:23
Piotr 10: no jeszcze 26 kwietnia i koniec, za tyg nie ma ( bo swieta sa )
12 kwi 16:24
Draghan: Oki. Ale to mi nie da i tak spokoju Dobrze, że PW tego pytania nie widział, bo znowu by się niepotrzebnie zdenerwował Dzięki, Piotrze emotka
12 kwi 16:26
kyrtap: ja już tylko w poniedziałek do szkoły idę
12 kwi 16:28
kyrtap: a jak tam wy ?
12 kwi 16:28
Piotr 10: Ja to rzadko chodzę, lepiej w domu siedziec i uczyc sie
12 kwi 16:28
kyrtap: no ja teraz poważnie się biorę
12 kwi 16:29
kyrtap: w sumie jeszcze trochę czasu jest na powtórki
12 kwi 16:30
kyrtap: a mam pytanie nierówności trygonometryczne też są na maturze bo jeszcze nie widziałem aby były na jakiejś maturze?
12 kwi 16:35
Piotr 10: no mogą być. tez sie nie spotkalem jeszcze w arkuszach
12 kwi 16:37
Marcin: Są w programie dla szkół średnich, ale specjalnie się ich nie spodziewaj emotka
12 kwi 16:37
kyrtap: no mam nadzieję ale lepiej kilka przećwiczę przed maturą
12 kwi 16:38
Draghan: Ja od zeszłego roku nie byłem w szkole Nierówności trygonometryczne... Jak się odpowiedni wykres zrobi, to chyba nie problem taką nierówność rozwiązać? emotka
12 kwi 16:39
jerey: dobra przekmina z tą bryłą Piotrze, też sie głowiłem i zastanawiałem sie jak znaleźć spodek wysokości. Nie wpadł bym na to emotka
12 kwi 16:39
zawodus: Dlatego, że nierówności zgodnie ze standardami nie mogą być zbyt skomplikowane emotka To po co dawać na rozszerzeniu?
12 kwi 16:39
zawodus: Zadanie podobne było na zeszłorocznej maturze też z zadania.info.
12 kwi 16:40
kyrtap: tutaj z tego co widzę forumowicze powinni z rozszerzenia mieć powyżej 90% ja się nie wliczam do nich oczywiście raczej do nich
12 kwi 16:42
jerey: ja tez nie emotka
12 kwi 16:42
zawodus: Z polskiego zatem będzie zdecydowanie gorzej
12 kwi 16:43
zawodus: Ja też nie emotka
12 kwi 16:43
kyrtap: haha masz rację z podstawowej miałem 65%
12 kwi 16:44
Marcin: Jak wszyscy, to i ja
12 kwi 16:44
Draghan: Ja mam nadzieję, że będę miał te 60%. Byłoby dobrze 70% to już super emotka
12 kwi 16:48
kyrtap: ostatnie pytanie odnośnie tego zadania z promieniem liczyliście go jako R = abc/4P ?
12 kwi 16:59
zawodus: Można w ten sposób emotka
12 kwi 17:01
kyrtap: to sponio
12 kwi 17:01
kyrtap: ej a na maturze można wnosić jedzenie?
12 kwi 17:04
Piotr 10: nie ; / , tylko wodę podobno
12 kwi 17:07
kyrtap: szkoda trochę
12 kwi 17:08
zawodus: Możesz wnieść wszystko, ale czy pozwolą ci pisać maturę to już różnie Chyba nie. To tylko 3 godziny emotka Wcinasz kebaba przed maturą i jest ok emotka
12 kwi 17:08
kyrtap: chyba tak zrobię
12 kwi 17:09
Draghan: O pustym żołądku się lepiej myśli emotka Info potwierdzone praktyką w wielogodzinnych turniejach szachowych
12 kwi 17:16
zawodus: O pustym żołądku, bo jesteś tak głodny, że sobie mówisz (wygram lub przegram, ale to musi się skończyć )
12 kwi 17:33
Draghan: Heh Nie no Po pierwsze ja gram tylko w szachy szybkie A po drugie, w czasie zawodów można nawet sobie wyjść na kebaba (oczywiście możesz przegrać partię, jak twój czas upłynie ) Mogę się podzielić dwoma radami. Gorzej się myśli z pełnym żołądkiem,ponadto jest obawa, że może złapać jakaś biegunka w czasie egzaminu Lepiej zjeść śniadanko dość skromne i nawodnić odpowiednio organizm (to poprawia ogólną wydolność organizmu, nie tylko mózgu), ale też nie można przesadzić − żeby potem co trzy minuty nie biegać do toalety
12 kwi 17:42
5-latek: Draghan czesc emotka calkiem powaznie no to jesli (+)0=0 i (−)0=0 to 0 jest roznych znakow ?
12 kwi 18:24
5-latek: https://matematykaszkolna.pl/forum/246375.html i moze spojrzyj tu co napisalem emotka
12 kwi 18:25
Draghan: Witaj. 5−latek emotka Te znaki zer stosuje się tylko przy badaniu granic funkcji, czy coś takiego, prawda? Skoro jest 0 różnych znaków... To...? To wtedy taka f−cja o x1 = x2 = 0 (czyli − de facto f(x) = x2) ma dwa rozwiązania identycznych znaków? Ech, nie chcę znów takiej dyskusji, jak pod tym linkiememotka Się znowu ktoś będzie niepotrzebnie denerwował... emotka Poza tym, im bardziej ktoś stara się to wytłumaczyć, na tym wyższy poziom wchodzimy... A ja mam tylko średnie wykształcenie, w dodatku z matmą podstawową. Więc też tym więcej rzeczy mogę nie łapać, wykazując tym samym pewną ignorancję, w stosunku do rozmówcy.
12 kwi 18:50
5-latek: Powiem CI tak . Ja tez mam srednie (tylko wczesniejsze emotka Wlasnie dlatego te cymbaly z CKE powinny to bardzo dokladnie opisac w swoich wytycznych a nie wprowadzac zametuemotka Kiedy ja siee uczylem to jesli bylo dwa pierwiastki to byla delta >0
12 kwi 18:56
Draghan: Ech. Naprawdę bym chciał być porządnie wyedukowany Osobiście jestem przerażony tym ciągłym obniżaniem poprzeczki. Za parę pokoleń (heh − jak dobrze pójdzie, bo jeśli nie, to nawet szybciej) będą same cymbały wszędzie Jeśli będzie takie zadanie na maturze, napiszę komentarz i obliczę 2 razy Chociaż tak też źle, bo mogę żadnych punktów nie dostać
12 kwi 19:03
Damo93: Jednokładność z analitycznej też raczej nie ma co się spodziewać na maturze majowej?
12 kwi 19:17
5-latek: Opiniodawca ksiazki D.M Zakrzewskich pt Jak rozwiazywac zadania (algebra trygonometria jest Pani mgr Olga Stande jest ona autorka wraz z A Eurenhaut ksiazki do matematyki z ktorej ja sie mialem zaszczyt uczyc Pisza oni tak sa dwie konwencje okreslania liczby pierwiastkow rownania kadratowego dla delta =0 Czasem mowi sie ze rownanie takie posiada jeden pierwiastek podwojny czsem ze dwa rowne pierwiastki . Oni przyjeli ta 1 konwencje To jesli sa dwa rowne pierwiastki to znaczy ze sa tych samych znakow TO oznacza ze jeli wyjdzie pierwiastek x0=0 to bedzie tak jak piszsesz. To jest moja opinia . Pozdrawiam
12 kwi 19:18
Piotr 10: Damo93 było na maturze w 2008 roku https://matematykaszkolna.pl/strona/1771.html
12 kwi 19:20
Damo93: akurat to zadanko to tylko podstawienie do wzoruemotka chodzi mi o coś bardziej skomplikowanego
12 kwi 19:21
Damo93: zadania raczej mało popularne moim zdaniem/
12 kwi 19:23
5-latek: Damo 93 pewnie nie bedzie emotka
12 kwi 19:23
Piotr 10: Albo może zadanie z trójkątem, na probnej było
12 kwi 19:24
Damo93: jak dla mnie to jakieś proste może być, oby za bardzo nie kombinowali to będzie OK emotka
12 kwi 19:25
Draghan: 5−latek, dla Ciebie emotkaemotkaemotka emotka Czyli pozostało ubezpieczyć się ładnym zestawem założeń To może tak:
a ≠ 0 
Δ ≥ 0
x1*x2 > 0 
v
a ≠ 0 
Δ = 0
x1*x2 = 0 
12 kwi 19:26
5-latek: Ja bym tak zrobil teraz jak bym pisal mature emotka Ale moze zapytajmy jeszce o opinie Panie Mile lub Ete Pozdrawiam obie Panie emotka One sa bardziej kompetentne w tym temacie niz ja emotka
12 kwi 19:31
jerey: soryy, ze tutaj, juz nie chce zakładac nowego wątku a zadanko dotyczny dzisiejszej matury z zadania info(rozszerzona). zrobił ktos rowanie trygonometryczne?
12 kwi 19:39
Piotr 10: tak, ja zrobilem
12 kwi 19:41
zawodus: Pewnie zrobił emotka
12 kwi 19:41
kyrtap: me too
12 kwi 19:41
Piotr 10: Musisz po prostu zauważyć, ze cos x ≠ 0 z założenia to wiemy, więc możesz podzielic obustronnie przez cosx
12 kwi 19:42
razor: chyba wiekszosc osob tutaj a z czym masz problem?
12 kwi 19:42
jerey: czyli rownanie bedzie takiej postaci;? 3tg2x=23tgx+3? i teraz zmienna i rozwiązywac?
12 kwi 19:49
Piotr 10: tak tgx= t
12 kwi 19:49
jerey: dzieki Piotrze
12 kwi 19:50
kyrtap: ej mam pytanie mam k = 6 lub k = −6 i się zastanawiam trochę bo ja z tego rozwiązania wziąłem k = 6 sugerując się że suma jest ujemna czy to jest do końca poprawne
12 kwi 19:52
Piotr 10: Z zależności wyjdzie, ze q=3 lub q=−3 I teraz wstawiasz to do sumy na ciąg geometryczny szesciu poczatkowych wyrazów i dla q=3
12 kwi 19:55
Piotr 10: i dla q=3 będzie sprzeczność
12 kwi 19:56
jerey:
π   11π 

,

,

,

. z rownania?
3 3 6 6 
jeszcze z wielomianem miałem problemy. Moglbys przedstawic swoje rozwiązanie? byłbym wdzieczny albo chociaz pokrótce wytłumaczył jak to zrobic
12 kwi 20:00
Piotr 10: też tak mam zbytnio nie chce pisac rozwiazania ale moge dac podpowiedź wyznacz wpierw reszte z dzielenia wielomianu Q(x) przez R(x). I wiemy, ze P(x)=Q(X)*(−x+f)+A(x), gdzie A(x) to reszta z dzielenia i teraz sie zastanow dlaczego jest (−x+f), a potem...
12 kwi 20:03
jerey: mam reszte, ale co to jest to (−x+f) bo nie rozumiem tego zapisu
12 kwi 20:10
Piotr 10: Mamy wielomian P(x)=3x5 − 5x4+ax3+bx2+cx+d a Q(x)= − 3x4+2x3+8x2 I teraz dzieląc wielomian P(x) przez Q(x) otrzymamy wielomian stopnia pierwszego a więc możemy zapisać P(x)=Q(x)*( o*x+f)+A(x) od razu można zauważyc, ze o= − 1
12 kwi 20:13
jerey: aaa juz wiem, nie ogarnąłem . dobra, dalej juz sam dokoncze, dzieki wielkie
12 kwi 20:16
Piotr 10: Ja już idę. W razie czego wyżej ja podałem jaki wynik mi wyszedł ( ale nie wiem czy to jest ok ). Pozdrawiam emotka
12 kwi 20:17
jerey: ja rowniez emotka dzieki wielkie jeszcze raz, czesc!
12 kwi 20:20
Marcin:
 25110 
Ale się pobawiłem z tym ostrosłupem Jego wysokość wyszła mi

, ale później z
 40 
tego doszedłem do tego samego wyniku co Piotrek i inni Pewnie dlatego, że ja wcale tego ostrosłupa nie obracałem
12 kwi 21:09
jerey: to jakim cudem znalazłeś spodek wysokości i wysokośc
12 kwi 22:57
Marcin: rysunekx+y to wysokość trójkąta równoramiennego w podstawie. czyli x+y=210 Tak to zrobiłem emotka
12 kwi 23:01
jerey:
12 kwi 23:19
Marcin: nie ważne jak, ważne że wynik się zgadza
12 kwi 23:20
jerey:
12 kwi 23:22
Draghan: Linijką zmierzył
12 kwi 23:24
Marcin: Spodek wysokości nie był mi tu potrzebny Draghan emotka
12 kwi 23:26
Bogdan: Wielokrotnie słyszałem wypowiadane z zadowoleniem stwierdzenie: "Nieważne jak, ważne, że wynik się zgadza". Nie godzę się z takim podejściem do rozpatrywanego problemu. Otóż właśnie ważne jest jak. Bardzo ważne. Bez urazy Marcinie.
12 kwi 23:32
Draghan: Mi pozostaje się jedynie zgodzić z przedmówcą, bo prawdę rzecze emotka
12 kwi 23:38
Marcin: Mogłem to dać w cudzysłowie, bo się z tym nie utożsamiam emotka Też się z Tobą Bogdanie zgadzam. Chociaż to nie oznacza, że mój sposób rozwiązania jest zły emotka
12 kwi 23:40
Jacek: Ja mam pytanie do zadania 11 jak Wy je zrobiliście, bo mi ono kompletnie nie chce wyjść?
17 kwi 10:58
Jacek: dobra juz ogarnąłem emotka
17 kwi 11:13
tomek: Panowie jak zrobiliście 3? ten dowód?
17 kwi 11:37
razor: Trójkąty podobne
17 kwi 11:40
Piotr 10: Ja to z tw. na temat odcinka laczacego środki w trojkacie
17 kwi 12:31
zawodus: Jakie środki?
17 kwi 15:04
Marcin: Odcinek łączący środki boków w trójkącie jest równoległy do jednej z podstaw tego trójkąta. O to pewnie chodzi Piotrkowi emotka
17 kwi 15:22
Draghan: Jednym odcinkiem da się połączyć boki w trójkącie? Zaginasz tym odcinkiem przestrzeń, czy jak?
17 kwi 15:25
zawodus: Marcin masz chęć na zadanko?
17 kwi 15:25
Marcin: Chęć mam, ale z czasem średnioemotka Ale możesz coś rzucić to jak dam radę to popatrzę emotka
17 kwi 15:27
Marcin: rysunekDraghan, a nie da się? emotka
17 kwi 15:28
Draghan: Eeee... A trzeci to co, to już nie należy do trójkąta?
17 kwi 15:29
zawodus: Marcin jednym odcinkiem w "normalnym" trójkącie nie da się połączyć środków wszystkich boków
17 kwi 15:30
Marcin: Ale mi chodzi o środki dwóch boków. Myślałem że sam na to wpadniesz
17 kwi 15:31
zawodus: Ja wiem, ale miliony nie
17 kwi 15:33
Marcin: Wybaczcie miliony to nieporozumienie. Czuję że was zawiodłem
17 kwi 15:35
Draghan: * miliony wybaczają *
17 kwi 15:57