matematykaszkolna.pl
Zastosowanie przeksztalcen algebraicznych Skara:
1 1 62 62 62 2 

=

*

=

=

=

6+2 62 62 36*2 72 12 
krotkie pytanko, czy ten przyklad jest dobrze zrobiony? Jesli nie, to prosilbym o pokazanie mi gdzize popelniam blademotka pozdrawiam, licze na szybkie rozwiazanie
11 gru 19:42
Hajtowy:
1 

(6−2) ? emotka
34 
11 gru 19:43
Skara:
 1 
moglbys troche jasniej? skad w ogole wyszlo to

? mam troche zaleglosci, bo nie bylo
 34 
mnie w szkole i teraz ciezko mi polapac niektore rzeczy
11 gru 19:46
Kaja: 6+2≠62
11 gru 19:47
11 gru 19:47
Kaja: więc już pierwsza równość jest zła
11 gru 19:47
Hajtowy: Dokładniej to tutaj, tylko inny przykład jest emotka https://matematykaszkolna.pl/strona/1134.html
11 gru 19:48
Julia:
1 1*(6−2) 6−2 

=

=

6+2 (6+2)(6−2) 6222 
11 gru 19:48
5-latek: CzescKaju emotka emotka
11 gru 19:50
Kaja: Witam 5−latkuemotka
11 gru 19:50
Skara: oh, no tak!
 6−2 6−2 
teraz kontynuując to co napisala Julia

=

 36−2 34 
i jeszcze pytanko, czy mozna to skrocic, tzn. czy 6 i 34 moge skrocic? przepraszam za takie glupie pytania, ale wole sie upewnic zeby nie popelni bledu na sprawdzianie emotka
11 gru 19:53
5-latek: Dlugo Cie nie bylo na forum .Czy cos sie zlego stalo .
11 gru 19:53
5-latek:
 6 2 3 2 
nalezaloby to rozpisac tak =


=


 34 34 17 34 
11 gru 19:57
Skara: to moze jeszcze zeby nie zakladac nowego tematu, czy zrobilem to dobrze?
22 22 5−4 −210 − 82 

=

*

=

=
5+4 5+4 5−4 5−16 
 −210 − 82 
=

 −11 
11 gru 20:01
Kaja: Nie 5−latkuemotka tylko ostatnio pracuje po kilkanaście godzin dziennie i jak wracam to jestem bardzo zmęczona. ale miło mi że się zainteresowałeśemotka
11 gru 20:01
5-latek: Wobec tego jestem juz spokojniejszy emotka
11 gru 20:03
Kaja: emotka
11 gru 20:06
Skara: hm? :c
11 gru 20:12
5-latek:
 210−82 
=

 −11 
11 gru 20:19