matematykaszkolna.pl
Dobrze? miłosz: 1.Wyznacz zbiory: AuB, AnB, A/B, B/A. a) A=<1;4>, B=<2;5> b) A=(−2;1>, B=(1;5) Wynik: a)AuB=<1,5> AnB=<2,4> A/B=<1,2) B/A=(4,5> b)AuB=(−2,5> AnB=<−1,1> A/B=(−2,−1) B/A=(1,5> Dobrze?
10 sie 15:43
ICSP: nieemotka
10 sie 15:45
Artur_z_miasta_Neptuna: a) dobrze b) czemu domknięte 5 w A∪B A∩B całkowicie źle. W A/B dlaczego −1 ? dlaczego otwarty ? W B/A dlaczego 5 domknięte ?
10 sie 15:46
miłosz: B) A∪B= (−2;5) A∩B= {1} A/B=(−2;1) B/A=(1;5) Dobrze
10 sie 15:54
Artur_z_miasta_Neptuna: A∩B ... dlaczego {1} A\B dlaczego otwarty
10 sie 15:55
Artur_z_miasta_Neptuna: punkt {1} do jakiego/jakich zbioru/ów należy wybierasz z A i B
10 sie 15:56
miłosz: A∩B=<1;1) A\B = (−2;1> Dobrze?
10 sie 16:08
konrad: AnB źle
10 sie 16:12
miłosz: to jak ma to być bo już padam
10 sie 16:18
miłosz:
10 sie 16:19
konrad: AnB=∅
10 sie 16:35
miłosz: Jesteś pewny?
10 sie 16:42
picia: b) A=(−2;1>, B=(1;5) ktory element nalezy do jednego i drugiego?
10 sie 16:46
Artur z miasta Neptuna: Milosz a co ma oznaczac zbior <1,1) ? Czyli od 1z jeden do 1 bez 1 emotka to jest NIc.
10 sie 17:03
Saizou : rysunekdo podpunktu a A∪B= to co jest zarówno w jednym i w drugim przedziale A∩B=część wspólna= to jest ta część która występuje w jednym i drugim przedziale A/B= to co zostanie w zbiorze A jeśli wyciągniemy z niego zbiór B B/A= to co zostanie w zbiorze B jeśli wyciągniemy z niego zbiór A
10 sie 17:19
miłosz: Artur z miasta Neptuna: masz rację, picia: b) A=(−2;1>, B=(1;5) ktory element nalezy do jednego i drugiego? Miłosz− jeden?
10 sie 17:19
miłosz: Saizou : dobrze to przedstawiłeś, teraz rozumiem coś
10 sie 17:22
picia: 1(jedynka) jest w zbiorze A ale przeciez w zbiorze B jej nie ma. Nie ma elementu, ktory bylby i w jednym i drugim zbiorze.
10 sie 17:22
Saizou : to teraz rozwiąż zadanie
10 sie 17:23
miłosz: saizou: A∪B=<1;5> A∩B=<2;4> A/B=<1;2) B/A=(4;5> Dobrze Saizou?
10 sie 17:25
Saizou : emotka
10 sie 17:27
miłosz: picia: 1(jedynka) jest w zbiorze A ale przeciez w zbiorze B jej nie ma. Nie ma elementu, ktory bylby i w jednym i drugim zbiorze. (−2;1>, B=(1;5), no przecież ja widzę 1 w jednym i drugim zbiorze, więc co jest?
10 sie 17:27
picia: () nawiasy oznaczaja ze ten element nie nalezy! np (0;8) to ani 0 ani 8 nie ma w tym zbiorze.
10 sie 17:30
Saizou : rysunekto spróbuj z wykresem
10 sie 17:36
picia: raz kółka na dole, raz do góry, nic niewiadomo
10 sie 17:39
Saizou : to kółeczko przy pięć powinno być do góry i według mnie jest czytelne
10 sie 17:40
miłosz: rysunekDobry wykres?
10 sie 17:40
miłosz: Spóźniłem się
10 sie 17:41
picia: Milosz− brak kolek, nie wiemy czy te liczby naleza do zbiorow czy nie
10 sie 17:42
miłosz: AUB= (−2;5) A∩B= nie ma takiej części A/B= (−2;1) B/A= (1;5) Dobrze
10 sie 17:45
picia: rysunek ja bym zrobil tak
10 sie 17:46
miłosz: To , do Saizou
10 sie 17:46
miłosz: Saizou, dobrze?
10 sie 17:46
Saizou : A/B jest źle, a nie ma takiej części zapisz symbolem
10 sie 17:46
picia: A/B źle
10 sie 17:47
Saizou : picia o to mi chodziło i nie wiedzieć czemu zrobiłem kółko przy piątce na dole
10 sie 17:47
miłosz: Saizou − to akurat wiem jak poprawnie zapisać
10 sie 17:48
miłosz: A/B= (−2;1>
10 sie 17:49
picia: to zapisz jak wyglada symbol "nie ma takiej czesci"
10 sie 17:49
picia: emotka
10 sie 17:50
picia: A/B − wszystko co jest w A, a nie ma w B (1 w B nie ma)
10 sie 17:51
miłosz: "nie ma takiej czesci" −∅
10 sie 17:52
picia: si emotka
10 sie 17:53
Gustlik: rysunekWystarczy dobry rysunek i BROŃ BOŻE robiony szkolną metodą − tu potrzebna metoda Bogdana pomieszana ze szkolną. AUB, A∩B, A\B, B\A. a) A=<1;4>, B=<2;5> b) A=(−2;1>, B=(1;5) ad a) AUB=<1, 5>, A∩B=<2, 4>, A\B=<1, 2), B\A=(4, 5> ad b) AUB=<−2, 5), A∩B=∅, A\B=<−2, 1>, B\A=(1, 5>
11 sie 00:39
Gustlik: Poprawiam chochlika: ad b) AUB=(−2, 5), A∩B=∅, A\B=(−2, 1>, B\A=(1, 5)
11 sie 00:42
agata: A=<−1; 4> B=(2; 5) A=<2; 7) B=(3; 5> A=<−4; 2> B=<2; 9)
6 sty 18:57
agata: Zrobi mi ktoś te przykłady AnB AuB A\B B\A
6 sty 18:59
6 sty 18:59