Zadania z matematyki Technikum Liceum
Zielony: Zadanie 49. Strona 213 Technikum/Liceum zakres Podstawowy.
Rozwiąż podane nierówności:
a) (3x−5)2 − 2x(5x−10)>= 50
b) x2 − (2x−3)(2x+3) < 2(1−x)2 −4x2
Zadanie 48. Str.213
a) −4x2 +5x +9 >0
b) 2x2 +10x −12 =< 0
c) x2 −8x +16 > 0
d) 3x2 +x +5 > 0
f) −2x2+8x +10 < = 0
g) 3x2 +4x =< 4
18 gru 18:24
ja: sam spróbuj a nie czekasz na gotowe..
18 gru 18:27
ja1: spróbuj chociaż
poprawimy błędy
18 gru 18:28
Zielony: Nie potrafię.. Dość długo mnie nie było w szkole.
Nawet bardzo długo.
18 gru 18:39
ja: równań nie umiesz rozwiązywać?..
18 gru 18:44
Zielony: Tzn ogolnie to mi jedynka wypada z matematyki a ja tego nie ogarniam wcale. Nawet i rownan.
Nie wychodza mi
18 gru 18:47
super: To zadanie 48 , to a) obliczasz z Δ, kurde, w której ty jesteś klasie? że podstaw nie znasz
18 gru 18:52
18 gru 18:56
Zielony: Dziękuję za pomoc.
18 gru 18:57
18 gru 19:00
18 gru 19:00
Zielony: Chyba nie...
18 gru 19:01
super: Nie krzyw się, bo właśnie, że ważne. Trzeba było sie uczyć w szkole
to byś wiedzial co do
czego. Jeśli jesteś w liceum, to powodzenia ci życze w zdaniu matury
18 gru 19:07
Zielony: Nie ogarniam tego mam juz dwa przyklady z internetu do pierwszego zadania, czyli przyklad a) a
tego b nie potrafię zrobic
18 gru 19:16
Kuba: Szacun. Z neta kazdy umie przepisac.
18 gru 19:19
Zielony: w zadaniu 48. w przykladzie a) to z jakie liczby beda podstawione za a,b,c
a −4 b=5 a c=9
18 gru 19:39
marcin: f(x) = −x − 1 dla x < 3
2x − 10 dla x > 3
17 wrz 21:00
Eta:
Nie wyciągaj starych postów!
Napisz nowy i podaj treść zadania !
17 wrz 21:03
pycha: Zapisz liczby w postaci dziesiętnej .
A) 8,62 *10do 4 potęgi
30 wrz 11:13
pycha: zadanie 2 str.35
30 wrz 11:14
Kinga : Kurde ludzie ogarnijcie się to ,że ktoś nie potrafi matematyki jest teraz największym problemem
szkolnictwa . Powinniśmy sami sobie wybierać przedmioty w których chcemy się specjalizowac .
Ja z matematyki jestem kompletnie zielona i dobrze mi się z tym zyje . Nie mam zamiaru robić
czegoś czego nienawidzę proste i logiczne . Nie kazdy ma jakieś zdolności matematyczne .
18 maj 12:43
Krzysiek : KInga ale jakies podstawy musi miec zeby sie nie dac w zyciu oszukac .
Po drugie juz to kiedys pisalem . Jesli teraz nie masz zamiaru robic tego czego niewadzisz to
co zrobisz jak dziecko poprosi Cie o pomoc . Wysles go do sasiada czy sasiadki . ? NO chyba
ze Cie bedzie stac na korepetycje jak sie bogato ozenisz . . Zycze CI bardzo tego ,zebys sie
bogato ozenila ale znajac zycie to moze byc trudne . Jeszce wiele rzeczy ktorych bedziesz
nienawidziec bedziesz robic w zyciu i powiesz sobie w duszy <jaka ja bylam glupia ze sie nie
uczylam > Teraz to bym wiedziala co robic. . Wcale nie moralizuje . Wspomnisz kiedys moje
slowa . Jak mi sie bedzie czkac to bede wiedzial z e to TY
18 maj 14:37
Dawid: fr
ss
7 wrz 11:59
Dawid: Proszę o zrobienie mi zadania z książki LICEUM I TECHNIKUM klasa 1 zakres podstawowy TYTUŁ
Matematyka poznać i zrozumieć ZAD 2,3 STR 18
7 wrz 12:03
Łukasz: co nie rozwiązujecie już zadań matematyki
10 wrz 07:22
5-latek : Lukasz . Patrz forum zadankowe .
10 wrz 08:25
dawid: które spośród licz 6315 9423 są podzielne przez 15 określ warunki jakie musi spełniać liczba
aby była podzielna przez 15
16 wrz 17:28
dawid:
16 wrz 17:28
0002: uporządkuj rosnąco liczby a= (1/3)−5 * 27−2 b= ( 32) −6 *95 i c= 81−2 *273 * 1/92
27 wrz 12:02
27 wrz 12:17
5-latek: np c) 3−8*39*3−4=
b= 3−12*310 =
a= 35*3−6=
27 wrz 12:25
gafa: wskaż liczby całkowite 19 do potęgi 20−1 przez 19 do potęgi 10+1
1 paź 19:17
gafa: czy może być że potęgi sie odejmuje a −1 + 1 =0 czyli bedzie 19
1 paź 19:29
ola:
4 paź 11:12
xyz: jest ktos ?
7 lis 20:49
ewa: x2−8x+15
−−−−−−−−−−−−
x2+9x+20
ustal dziedzinę wyrażenia wymiernego
7 lis 22:03
Mati: Ile Jest Wszystkich liczb pięciocyfrowych o różnych cyfrach podzielnych przez 5
12 lis 14:46
Olka: 5{12} + 4{75} − 3{48}=
Ktoś pomoże?
Proszę
6 gru 22:24
5-latek: 5√12+4√75−3√48=5*√4*3+4*√25*3−3√16*3=5*√4*√3+4*√25*√3−3*√168√3= dokoncz
7 gru 00:25
kuki: SŁOWO " PRZEZ" OZNACZA KRESKĘ UŁAMKOWĄ
Zad1.
a)x2+3x przez x2−3x=
b)x+2 przez x2+5x+6=
Zad2.
a)2x−7 przez x = −5 przez 1=
b)x przez x−4= x−3 przez 1=
Zad3.
a)x3 przez 6x−2 : 2x przez 1−3x=
b)x2−16 przez x2−9 * 3−x przez x−4=
Zad4.
a)−x przez x+4 − 3−x przez 3−x przez 2x
+8=
b)x przez x−2 − 2−2x przez x−2=
12 gru 15:50
y: ⇔βγ∞
14 gru 10:23
Hajtowy: Zadanie 1
a)
x2+3x | | x(x+3) | |
| = |
| = ... |
x2−3x | | x(x−3) | |
14 gru 10:24
Hajtowy: Pamiętaj o dziedzinie!
14 gru 10:25
16 gru 18:38
bezendu: ?
16 gru 18:39
Czerwony: Ale bajer
18 gru 18:37
Dla luodxi: Ej ludzie dajcie jakis sprowdziany z tego dialu `
18 gru 18:37
Dla luodxi: ΩΩΔΔ
18 gru 18:38
bezendu: oco ci chodzi
18 gru 18:39
bezendu:
Marne twe podszywanie się pode mnie
18 gru 18:40
sylwia: Podaj wzor ogolny ciagu geometrycznego gdy wyraz czwarty = 1/4a wyraz szusty=1/16
18 mar 19:19
5-latek: wyraz sz
ósty
a6 | |
| = q2 wylicz q i wzor na wyraz an w ciagu geometrycznym znasz |
a4 | |
18 mar 19:23
ktos: ?
22 sie 17:10
ktos: mam poprawke we wtorek nic nie umniem jak moge nauczyc sie najszybciej
22 sie 17:11
Mila:
Po prostu uczyć się, to znaczy rozwiązywać zadania z podanego zakresu.
Co robiłeś całe wakacje, teraz to trochę już mało czasu.
22 sie 17:32
Janek191:
Poprawka matury ?
22 sie 17:41
Igor : Uczniowie zebrali 934 kasztany i postanowili podzielić je równo miendzy siebie. Ile kasztanów
zostało po dokonaniu podziału, jeśli uczniów było: a)5,b)7,c)8?
8 wrz 20:23
jakubs: Nie możesz założyć osobnego tematu, tylko odkopywać stare ?
8 wrz 20:27
Igor : Nie
8 wrz 20:35
Janek191:
Podstawówka ?
a) 934 = 5*186 + 4
Zostało 4 kasztany.
b) 934 = 7*133 + 3
Zostało 3 kasztany.
c) 934 = 8*116 + 6
Zostało 6 kasztanów.
8 wrz 23:43
Jacek: Podaj wszystkie elementy zbioru liczb całkowitych,których kwadrat jest dwucyfrową liczbą
parzystą.
15 cze 18:51
Jacek: O
Wykonaj działania na zbiorach:A={ −4,−3,−1,1} B={−2,,−1,0,1,2 } A u B =. A n B = A / B B \ A
=
15 cze 18:57
janek191:
Odp. 4, 6, 8 i − 4, − 6 , −8
42 = 16
62 = 36
82 = 64
15 cze 20:21
janek191:
A ∪ B = { −4, −3, − 2, −1, 0, 1,2 }
A ∩ B = { − 1, 1 }
A \ B = { −4, − 3 }
B \ A = { − 2, 0, 2 }
16 cze 08:35