kamelon: zad2. Jeśli stosunek objętości dwóch sześcianów jest równy 16, to stosunek długości ich
krawędzi jest równy? proszę o pomoc
16 mar 23:10
Otto: Cała esencja opisana tak na chłopski rozum + ładne zobrazowanie teorii = piątka ze znajomości
figur przestrzennych
3 kwi 22:08
Mari: hehheee...chłopski rozum i tyle
7 cze 18:26
kenzusia: podstawa ; 10m x 30m wysokosc 6 m . ile mieszci sie szescianow o objetosci 1m3
1 lis 14:31
son:
zad.oblicz obwod figury uwzgledniajac jej polozenie, kolor oraz symbolike masonska.Pod uwage
wez rowniez starcia islamistow z armia w Nigerii a takze sposob wiazania butow i odleglosc od
slonca.
Wiekszosc lekcji matematyki w szkole przypomina czeski film − nikt nie wie o co chodzi.Rowniez
podreczniki do matmy sa pisane przez ludzi ,ktorym nie powierzyl bym nawet pisania ksiazki
telefonicznej.Chodzi mi tu glownie o matematyke z plusem, ktora jestem katowany juz od
podstawowki, w zestawie z tym samym nauczycielem.Jestem teraz w III liceum i niedlugo bede
pisal obowiazkowa mature z matematyki.Oczywiscie w moim przypadku zdanie matury z majcy jest
prawie ze niemozliwe.Nie zwalam na nikogo winy, ale cos metodach nauczania w polskich szkolach
musi sie zmienic i chodzi mi tu glownie o matematyke, bo co 2 z uczniow chodzi na korepetycje
a podreczniki bardziej pelnia funkcje zbioru zadan, niz pomocy naukowej z ktorej mozna sie
uczyc.Po co marnowac ciezko zarobione pieniadze i wycinac tyle drzew na takie bezuzyteczne i
bezwartosciowe g***o? Dlaczego pozbawiamy wiewiorki, dziki, zubry i ptaszki ich naturalnego
srodowiska? Karczujemy lasy dlatego by potem okazalo sie ze produktem tym mozna co najwyzej
wytrzec dupe?Niestety ale taka jest prawda.Powracajac do meritum moich misternych przemyslen,
chcialbym pochwalic autora tej strony, bo to tylko dzieki niemu udaje mi sie jakos zdawac
matematyke,jest on bowiem autorem strony ktora jest jedynym wartosciowym,prostym i klarownym
zrodlem wiedzy.
29 sty 20:51
Sylwia #60;3: Nawet nawet powiem wam przydaje się częściowo
2 sty 19:30
maja: Przekątna sześcianu ma 4 cm.
Jeśli d = a√3, to a√3 = 4
Zatem 4 4√3
a= −−−−−, czy a = −−−−
√3 3
Proszę o pomoc.
2 maj 12:01
Jakub: | 4 | |
Jedno i drugi jest dobrze. Długość krawędzi sześcianu a = |
| i po usunięciu |
| √3 | |
| 4√3 | |
niewymierności z mianownika masz a = |
| . |
| 3 | |
2 maj 17:46
Thinker: Jedno i drugie jest dobrze
22 maj 16:05
Kara xD: Polecam film ,, Piękny umysł"
17 cze 20:59
17 cze 21:02
matys909: Po cholerę robić maturę skoro bez znajomości pracy nie dostaniemy?
13 sie 16:28
karka ;pp :
Co oznacza a
2 ? Bo nie rozumiem
a razy 2 ? Jest tu napisane,że Pole to 6a
2,wiec co ? 6
razy a razy dwa ?
31 mar 10:19
Jakub: Sześcian o krawędzi ,,a'' ma sześć ścian, które są kwadratami. Pole kwadratu to a2. Tych
kwadratów jest sześć, więc pole całkowite sześcianu to 6a2.
13 kwi 14:22