zad.oblicz obwod figury uwzgledniajac jej polozenie, kolor oraz symbolike masonska.Pod uwage
wez rowniez starcia islamistow z armia w Nigerii a takze sposob wiazania butow i odleglosc od
slonca.
Wiekszosc lekcji matematyki w szkole przypomina czeski film − nikt nie wie o co chodzi.Rowniez
podreczniki do matmy sa pisane przez ludzi ,ktorym nie powierzyl bym nawet pisania ksiazki
telefonicznej.Chodzi mi tu glownie o matematyke z plusem, ktora jestem katowany juz od
podstawowki, w zestawie z tym samym nauczycielem.Jestem teraz w III liceum i niedlugo bede
pisal obowiazkowa mature z matematyki.Oczywiscie w moim przypadku zdanie matury z majcy jest
prawie ze niemozliwe.Nie zwalam na nikogo winy, ale cos metodach nauczania w polskich szkolach
musi sie zmienic i chodzi mi tu glownie o matematyke, bo co 2 z uczniow chodzi na korepetycje
a podreczniki bardziej pelnia funkcje zbioru zadan, niz pomocy naukowej z ktorej mozna sie
uczyc.Po co marnowac ciezko zarobione pieniadze i wycinac tyle drzew na takie bezuzyteczne i
bezwartosciowe g***o? Dlaczego pozbawiamy wiewiorki, dziki, zubry i ptaszki ich naturalnego
srodowiska? Karczujemy lasy dlatego by potem okazalo sie ze produktem tym mozna co najwyzej
wytrzec dupe?Niestety ale taka jest prawda.Powracajac do meritum moich misternych przemyslen,
chcialbym pochwalic autora tej strony, bo to tylko dzieki niemu udaje mi sie jakos zdawac
matematyke,jest on bowiem autorem strony ktora jest jedynym wartosciowym,prostym i klarownym
zrodlem wiedzy.
| 4 | ||
Jedno i drugi jest dobrze. Długość krawędzi sześcianu a = | i po usunięciu | |
| √3 |
| 4√3 | ||
niewymierności z mianownika masz a = | . | |
| 3 |
Co oznacza a2 ? Bo nie rozumiem
a razy 2 ? Jest tu napisane,że Pole to 6a2,wiec co ? 6
razy a razy dwa ?