k: dzięki
XD
28 wrz 22:00
senk: Dziękuję
19 cze 21:05
zosia: dziEki bardzo
27 wrz 18:01
kiiciia: dane są dwa kolejne wierzchołki kwadratu A=(1,2) B=(4,−1). Przekątna kwadratu ma długość
?
22 lis 14:29
ehh : nie rozumiem matmy w ogóle
a staram się jak moge
16 lut 17:52
jakubix97: Wielkie dzięki
XD...
9 maj 18:00
KRUSZI: MUSZE TO SPAMIETAC W 3 GODZINY MOZE SIE PRZYDA
8 cze 10:39
is your end.: dzieki
2 lis 15:06
anka243: jestem w 6 klasie szkoły podstawowej nie mamy jeszcze twierdzenia pitagorasa
20 lis 16:31
Patka: troche pomogło
24 lis 18:05
Kam: Yyyy.... Jest jakis ulatwiony sposob
?
15 gru 23:35
Mikołaj: dzienki naprawde pomogło
19 gru 22:16
ziomal14: żal nic nie kumam
4 mar 20:29
Pozdro.: troche mi tego gościa, co robi te stronę lol, bo może wytłumaczyć na 2 sposoby: ten trudniejszy
i wytłumaczyć też słabszym, bo ja jestem w 6 klasie i zupełnie tego nie kumam dlateg proszę o
1)prostsze wytłumaczenie 2)wytłumaczenie tych wzorów, abym mogła rozumieć, o co tu chodzi.
5 sty 16:40
Jakub: lol jest już czasownikiem?
6 sty 23:17
uuummniie: czy nie lepiej wzasc "linijke"
22 mar 15:14
RaksoPlayGames: dzięki
13 maj 08:41
T: Nie wiem o co, wam chodzi. Jestem w 6 kl., a to jest trywialne.
Mnoży się a przez 1,42 i wychodzi.
20 paź 07:56
emil: Dzienki
3 sty 11:41
oky: Nalezy skorzystac z tw Pitagorasa: c2=a2+b2
poniewaz boki kwadratu sa rowne, wiec zalozenie a=b
c2=a2+a2(w tym przypadku 2 oznacza
podniesiono do kwadratu)
c2=2a2
c2=V2a2(pierwiastek z dwoch a do
kwadratu)
c=aV2( a pierwiaska z dwoch)
6 maj 07:41
stef: to ma się w 2 kl gimbazy idioc i
4 mar 22:38
Jakub: To wyprowadzenie to nie materiał obowiązkowi, ale jak chętny gimnazjalista będzie chciał
zrozumieć, to spokojnie jest to w jego możliwościach. Wystarczy znać twierdzenie Pitagorasa.
I po co te epitety ....
9 mar 15:46