matematykaszkolna.pl
Marczi: rysunekStronka miodzio. Pomogła mi na poprawę xD
4 cze 21:30
Marta:): Chciałam podziekowac za stworzenie strony dla osób które nie lubią matematyki tylko dlatego ze jej nie rozumieja, bardzo fajnie wszystko jest wytlumaczone tak ze można zrozumiec o co w tym wszystkim chodzi emotka Jestes wielki hehe emotka
22 lis 13:35
martyna159: cala str jest siwetna zrozumialam tu wiecej niz przez 4 lata szkoly,dzieki bardzoemotka
19 mar 15:25
Agaga: rewelacjaemotka powoli zaczynam wierzyć że jakoś zdam tą maturęemotka
12 kwi 00:03
aa: Strona faktycznie syper tylko wersje do druku powinny byc całkowicie czarno−białe,bez kolorowych elementów!
12 kwi 16:03
Justa125: Fantastyczna stronka ... aż matma staje się prosta
16 kwi 07:04
Aga: Muszę powiedzieć, że rewelacyjna strona, naprawdę świetnie się z niej uczy..
16 kwi 19:52
Uczennica LO :): Dzięki tym stronkom więcej mogę zrozumieć. Jednak wiele z podawanych przykładów jest za prosta prosta, albo mój nauczyciel w liceum jest tak wymagający, że przykłady, jakie nam zadaje są tak skomplikowane, że nawet w książkach do matmy nie mogę znaleźć podobnych...
20 maj 15:45
lucy: kocha tą strone!
14 cze 23:35
monika: mam pare pytan i bardzo prosze opomoc chodzi mi o wyjasnienie w jakis prosty sposob co to jest funkcja wzajemnie jednoznaczna, funkcja "na" surjekcja, na czym polega skladanie funkcji.
6 paź 22:28
Kasia21: Oblicz wartość pozostałych funkcji trygonometrycznych wiedząc że; sin α=pięć trzynastych i α ∊ (90 stopni ; 180 stopni)proszę pomóżcieemotka
15 lis 07:30
Kasia21: na podstawie definicji zbadaj monotonność funkcji; a) f (x)=3x−5 b)f (x)=−2x+4
15 lis 07:34
newbie: Dobra, pomóżcie. mam przekształcić wykres funkcji według takiego wzoru: f(|x|−2) oraz f(|x−2|). Jak to zrobić? Wiem, jak ma wyglądać pierwszy wykras oraz że będą one rózne, ale jak wykonac to drugie przekształcenie
23 lis 18:42
MaDziaRex: stronka super emotka uczy lepiej niz moja babka od matmy emotka
9 gru 20:27
K: rysunekkocham tę stronkę emotka do maja chyba byłabym tu codziennie hehe gdyby nie rozsz z chemii i biologii
8 lut 22:44
renata: najmniejsza i największa wartość funkcji w przedziale [−1,2]
2 mar 20:17
ja: d
24 maj 13:34
misia: świetna strona >( bardzo mi pomogła zaraz pisze z tego poprawe .d
2 cze 15:24
ziomek: fajnie by było jakby dodać jeszcze funkcje cyklometryczne. emotka
7 cze 17:07
karola: wyznacz dziedzine f(x) 5−x
18 cze 21:50
portek: ale chujowa strona.
9 sie 13:17
Gustlik: Moje "poprawki" do programu z tego działu: podstawy rozszerzenia studia definicja funkcji, argumenty, wartości funkcji wykres funkcji dziedzina zbiór wartości miejsce zerowe monotoniczność funkcji: funkcja rosnąca, malejąca, stała najmniejsza i największa wartość funkcji funkcja różnowartościowa funkcja parzysta i nieparzysta funkcja okresowa odczytywanie własności funkcji z wykresu przesuwanie wykresu funkcji wzdłuż osi x i osi y odbicia wykresów funkcji względem osi x, osi y wykres funkcji y=|f(x)| i y=−f(−x) przesuwanie wykresu funkcji o wektor
10 sie 01:25
rau: co to jest funkcja dzeta ς(x) , bo coś z hipotezą Riemanna, ale co...? Wikipedii nierozumiem.
15 sie 13:03
Gerard: Bardzo fajna strona
2 paź 13:22
Norbert: Do Rau − są małe szanse że zrozumiesz emotka
2 lis 14:36
jk: ∫(x)=x+6:(x−1)(x+6)
24 lis 15:28
ania: super strona! emotka ale moglabym prosic jeszcze o rozdzial na temat ograniczonosc funkcji?
4 gru 20:38
Agusia: jak to zrobic? Dana jest funkcja f(x)=+x−6, f(x)=−2+3x+2 wyznacz: a) postać iloczynową, b) postać kanoniczną, c) narysuj wykres i określ własności
3 sty 17:17
sylwinka89: narysuj wykres funkcji i podaj jej wlasciwosci: y=3/x+1 −2
3 sty 19:13
Doris178: Powiem tak, stronę trzeba by dobrze dopracować... miejscami nie rozumiałam co ten koleś do mnie mówił bo robił to za szybko... tłumacenie wartości funkcji jest okropne ale dziedziny nawet nawet... ogólnie ta strona to nie jest zły pomysł ale poproszę o konkrety... żeby wylać kawę na ławę a nie mieszać!
9 sty 18:15
Doris178: Zgadzam się w 100% z Doris... Trochę ciężko zrozumieć ale strona ok
9 sty 18:16
Joko:D: Tak doris ale nie popieraj swoich wpisów!Ale fakt trzeba dopracować
9 sty 18:17
Doris178: Spoko chodziło o większe poparcie i motywację dla panów.... którzy tworzą tę stronkęemotka
9 sty 18:18
Joko;D: Aha... no ok Mała... niech będzie... a więc motywujemy o małe zmiany dla wspaniałaej stronki
9 sty 18:19
Doris178: O takemotka
9 sty 18:19
Doris178: Ej a zna może ktoś taką stronę z fizy
9 sty 18:21
Joko;D: Tak jest taka sama strona www.fizyka.pisz.pl
9 sty 18:23
Doris178: o... dzięki dżantelme
9 sty 18:23
Joko:D: Spoko;>
9 sty 18:24
marika: 355
10 lut 17:38
marika: jak to obliczyc?
10 lut 17:38
marika: WIE KTOS:?
10 lut 17:39
bronek: bronek: npomózcie bronek: bronek: ∫−2x+1 gdy x<1 −x gdy 1≤x≤4 dziedzina jest zbór a(/,4] b [1.4] c [0, 4] d (−,1) ktos wytłumaczy nikt nie wie jak to zrobić.. a mi pasuje ale ktos wytłumaczy? elo
12 lut 19:38
Esti: jeśli nie przeoczyłam to brakuje tematu− składnie funkcji i funkcje odwrotne, które są z rozszerzenia, można byłoby liczyć na wstawienie tego? emotka
21 mar 16:07
Jakub: Składanie funkcji i funkcje odwrotne są na rozszerzeniu? Na której stronie w informatorze? https://matematykaszkolna.pl/strona/informatorZmatematyki.pdf
21 mar 17:55
www: 3x−2y−5x−3+4y=
27 kwi 18:18
www: zreduguj wyrazy podobne 3x−2y−5x−3+4y=
27 kwi 18:20
edudamarek: http://matfiz24.pl Jeśli ktoś ma nadal spore kłopoty z pojęciem funkcji, czyli wyznaczaniu między innymi: dziedziny funkcji, zbioru wartości, miejsc zerowych, monotoniczności funkcji to polecam Ci stronkę w niebieskim linku powyżej w postaci ciekawych tłumaczeń w formie VIDEO. Pozdrawiam.
12 wrz 12:02
Zaczek: Jest tutaj wyznaczanie funkcji odwrotnych Jakoś nie mogę znaleźć.
27 lis 11:14
sylwia: Jedyna normalna strona. Dzięki niej mogę zdać maturę
5 gru 15:56
Bazyl: Witam ,czy tu nie małego błędu w legendzie bo parzystość , nieparzystość różnowartościowość i okresowość funkcji chyba jest w liceum na rozszerzeniu . a wg legendy na tej stronie − nie ma tych tematów w liceum . Bardzo mnie to dziwi bo nawet rozwiązując rownanie logarytmiczne czy wykładniicze ktore jest na rozszerzeniu kozystamy z różnowartościowości .... do pomijania podstaw ....
6 gru 18:06
Bazyl: teraz zobaczyłem , ze rownania wykładniczego i logarytmicznego tez nie ma juz w liceum . ale masakra jeszcze niedawno wszystko to było. Ja byłem w marnej klasie z podstawową matmą i to miałem ale to było w 2008 roku. Strasznie okroili materiał , na podstawie ok mogą nawet jeszcze bardziej okroić , ale dla rozszerzenia nie powinno tak byćemotka
6 gru 18:40
isia : f(x)=sin(x)*(x2−2x+√3) da to się jakoś przedstawić na wykresie próbowałam w geogebrze ale wyskoczyła błąd może ktoś mi pomóc
15 gru 20:57
Prezes: Moim marzeniem jest zdać maturę z matematyki na poziomie podstawowym ,obecnie jestem w szkole zawodowej i często korzystam z tej strony , pozdrawiam założyciela emotka
3 lut 18:57
Monikaa: a)zakład krawiecki ma uszyc 1200 sukienek, 40 szwaczek wykona pracę w 10 dni . Ile dodatkowo należy zatrudnic szwaczek, aby wykonac te prace w 8 dni? b)przyjmujac liczbe szwaczek x,a ilosc dni y, napisz wzor przedstawiajacy powyższa zaleznosc . c)narysuj wykres dla xε{10,16,20,25,4}
30 mar 20:58
reddi: Sporządź wykres funkcji f(x) = { −x2+4 dla x∊ (−,2) { x − 2 dla x∊ (2, + ) Proszę o pomoc!
4 kwi 11:38
Madzia: Wspaniała strona, bardzo jasno i przejrzyście wyjaśnione, wszystko po kolei, jestem zachwycona! emotka gratulacje!
6 maj 20:11
Aerodynamiczny: Brakuje mi badania monotoniczności czy parzystości funkcji z definicji
4 mar 20:41
Jamnik: #include <fstream> #include <windows.h> using namespace std; struct STUDENT { int nrAlbum; char Imie[20]; char Nazwisko[20]; char Miasto[20]; } Student[3]; int main() { ofstream out ("dane.txt"); for (int i=0; i<3; i++) { cout<<"Wpisz dane studenta nr "<<i+1<<endl<<"Nr Albumu: "; cin>>Student[i].nrAlbum; cout<<"Imie: "; cin>>Student[i].Imie; cout<<"Nazwisko: "; cin>>Student[i].Nazwisko; cout<<"Miasto: "; cin>>Student[i].Miasto; system("cls"); out<<Student[i].nrAlbum<<" "<<Student[i].Imie<<" "<<Student[i].Nazwisko<<" "<<Student[i].Miasto<<endl; } }
14 sty 18:51
Jamnik2: #include "stdafx.h" #include <iostream> #include <fstream> #include <vector> #include <conio.h> #include <windows.h> using namespace std; struct Pojazd { int masa; int predkoscmax; int iloscosob; float pojemnosc; char marka[20]; }; Pojazd sam; vector <Pojazd> samochod; int wyswietl(){ for (int j=0; (j<samochod.size()); j++) { cout<<samochod[j].masa<<" "<<samochod[j].predkoscmax<<" "<<samochod[j].iloscosob<<" "<<samochod[j].pojemnosc<<" "<<samochod[j].marka<<endl; } cout<<"\n"; return 0; } int main() {int i; i=0; ifstream plik("plik.txt"); if (plik.isopen()) { while (!plik.eof()) { i++; plik>>sam.masa>>sam.predkoscmax>>sam.iloscosob>>sam.pojemnosc>>sam.marka; samochod.pushback(sam); } plik.close(); wyswietl(); } system("pause"); }
14 sty 19:38
Jamnik3: #include "stdafx.h" #include <iostream> #include <fstream> #include <vector> #include <conio.h> using namespace std; struct Student { int ID; char Nazwisko[30]; char Imie[30]; int Ocena[10]; }; Student studencik; vector <Student> DaneStudenta; int wyswietl(){ for (int j=0; (j<DaneStudenta.size()); j++) { cout<<DaneStudenta[j].ID<<" "<<DaneStudenta[j].Nazwisko<<" "<<DaneStudenta[j].Imie<<" "; for (int g=0;g<10;g++) { cout<<DaneStudenta[j].Ocena[g]<<" "; } cout<<"\n"; } return 0; } int tmain(int argc, TCHAR* argv[]) { int i; i=0; int s; ifstream plik("plik.txt"); if (plik.isopen()) { while (!plik.eof()) { i++; plik>>studencik.Nazwisko; plik>>studencik.Imie; plik>>studencik.ID; s = 0; while (s<10){ plik>>studencik.Ocena[s]; s++; } DaneStudenta.pushback(studencik); } } plik.close(); wyswietl(); system("Pause"); return 0; }
14 sty 21:35
tomek: Witam. Mam problem z tym jaki dobrac zasilacz do 3 wentylatorow. Oto parametry każdego z nich: 1. 2,4W ; 12V ; 0,20A 2. 1,2W ; 12V ; 0,10A 3. 4,8W ; 12V ; 0,40A Wentylatorki chce podłączyc równolegle. Czy to oznacza ze musze miec taki zasilacz: Input: napiecie z sieci Output: 12V ; 0,70A ; 8,4W ? Prosze o odpowiedz i pozdrawiam emotka
15 sty 03:58
Jakub: Wzór na moc urządzenia elektrycznego jest P = UI Zobacz http://fizyka.pisz.pl/strona/219.html Jak widzisz twoje wentylatory spełniają te równanie np. 2,4 W = 12V * 0,20A Jak je połączysz równolegle, to na całym układzie trzech wentylatorów będzie dalej napięcie 12V, a cały układ będzie pobierał natężenie 0,20A + 0,10A + 0,40A = 0,7A Moc takiego układu to P = 12V * 0,7A = 8,4W Tak więc trzeba podłączyć go do takiego zasilacza.
17 sty 21:59
lolo: rysunek
24 sty 16:08
Julu: Świetna strona, trafiłam tutaj totalnie przypadkiem (szukałam informacji o tym, jak oznaczyć m−ce zerowe) i jestem absolutnie zachwycona faktem, że komuś chciało się stworzyć coś takiego :3 Kupa dobrej roboty, wszystko jest przejrzyste i przyjemne w odbiorze.
26 sty 17:50
paulaa: doskonale wszystko wytłumaczone, polecam i pozdrawiam
15 mar 13:03
nicola: Dla jakich a i b funkcje y= a/x−3 + b/x−1 i y= 5x−7/ (x−3)(x+1) sa równe? Wie ktos jak rozwiazac?
21 sie 16:04
qwer: Mam pytanie ile jest 2−x i to dzielimy na jedną trzecią
21 paź 22:11
qwer: 2−x podzielone przez jedną trzecią=0
21 paź 22:12
Jakub:
2−x 

= 0
13 
2−x = 0 −x = −2 /*(−1) x = 2
24 paź 15:05
Donia: Najlepsza stronka!
10 gru 18:53
blancior gigancior: super poleecam
13 sty 12:52
Magda: Dzien dobry, fajna strona. Czy moge prosic o teorie jak sie rysuje y= f(/x/) ? Z gory dziekujeemotka
5 lis 18:21