matematykaszkolna.pl
Gustlik: Jakubie − ja bym to zrobił tak − bez kombinowania na ułamki zwykle: Bok a: (100%−20%)a=80%a=0,8a Bok b: (100%+30%)b=130%b=1,3b Dalej bez zmian. Pozdrawiam emotka
5 sie 00:00
Karol: skąd wyszło 4%
11 lis 17:32
talic: Witam. A jeśli na maturze bok a i b oznaczę sobie dowolnymi liczbami np. a=10, b=20 i wynik dostanę dobry to czy za obliczenia dostanę punkty?
22 kwi 12:55
Jakub: Jakieś punktu pewnie dostaniesz. Nie jest to jednak poprawne rozwiązanie. Wprowadzając liczby a=10 i b=20 policzysz tylko, o ile się zwiększy pole prostokąta dla tych liczb. Tak się akurat składa, że dla dowolnych liczb będzie ten sam wynik. Jednak to trzeba udowodnić, czyli wprowadzić ogólne oznaczania długości boków − "a" i "b".
23 kwi 01:29
Michał: W odpowiedzi powinnom być chyba, że zwiększy się o 4 punkty procentowe, a nie 4 %.
1 maj 21:15
Jakub: O punktach procentowych piszę, gdy zwiększam procent, Przykładowo: Vat wzrósł o jeden punkt procentowy z 22% do 23%. Natomiast pole z zadania wzrosło o 4%.
1 maj 21:58
ghhhtdj: 7x+12y=25x=56y
15 lis 19:52
ewa: skad sie wzielo 4 % ?
27 kwi 15:43
Jakub: Mam na końcu 104%. Nadwyżka nad 100% to właśnie 4%.
30 kwi 22:46
Magda: Też właśnie tego nie rozumiem. Mógłby Pan jeszcze raz wytłumaczyć o co chodzi z tymi 4 %?
19 mar 19:25
Gima: Jestem w gimnazjum i mam to za zadanie domowe xdd.
3 lis 15:31