matematykaszkolna.pl
lusia: dana dla n=1,2,3 do niczego nie jest nam potrzebna, tak
2 maj 15:43
Jakub: W sumie tak lusia. Dla ciągu litera n zawsze oznacza liczby 1,2,3,...
2 maj 16:45
Shczurra: Masakra... Coś ciągi mi nie wchodzą... emotka A jutro próbna maturka z matematyki /
6 maj 23:51
Splicer: W teori umiem ale jak pisze sprawdzian to jakoś moja nauczycielka udowadnia mi że to nie prawda Jak pogromcy mitów
3 sty 23:24
Klaudia: lusia: n=1,2,3 jest nam potrzebne, żebyś wiedziała ile to jest n2, n3 i n6 emotka
29 lut 18:45
paula: Klaudia niby po co? skoro mamy obliczyć a2 wystarczy wiedzieć, ze do wzoru ogolnego zamiast n podstawiamy tą 2 właśnie emotka
29 lut 19:32
karolcia: dlaczego jest : −1 w drugim=1 a w trzecim= −1
8 sie 16:02
Jakub: (−1)2 = (−1) * (−1) = 1 (−1)3 = (−1) * (−1) * (−1) = −1
11 sie 18:39
mango: wydaje mi się, że w trzecim przykładzie jest błąd, bo przecież 16 = −1..
3 maj 23:37
Jakub: Jest dobrze (−1)6 = +1 Jak podnosisz ujemną liczbę do parzystej potęgi, to wynik masz dodatni. Jak do nieparzystej, to wynik jest ujemny. Możesz też na piechotę (−1)6 = (−1) * (−1) * (−1) * (−1) * (−1) * (−1) = 1
4 maj 00:07
Gołota: Bardzo przydatne zadania mam nadzieję, że zaliczę zawalony semestr... Dziękuje bardzo!
6 mar 07:39