matematykaszkolna.pl
hrt: Wydaje mi sie, czy popełnił Pan błąd: (1/2 − 4 = −3 1/2 a nie −2 1/2).
27 wrz 23:00
Jakub: Tam jest 112 − 4 = −212. Nie ma więc błędu.
28 wrz 14:50
komentator OWMH: Uważałbym kiedy się używając słów potocznych: "nie odwracamy znak". Tu używałbym : zdanie : relację między wykładnikami tych potęg nie zmieni się bo to nam mówi monotoniczność funkcji, dokładnie funkcja rosnąca( to jest definicja funkcja rosnąca− wyjaśnia to zgodność relacji (są te same) : istniejące miedzy relacje w zbiorze argumentów a relacje w zbiorze wartości funkcji ( znak nierówności jest taki sam między wykładnikami tych potęg).
28 mar 14:46
ver: OWMH przez takich bałwanów jak ty potem nikt nic nie rozumie, bo z prostych 3 słów na siłe musisz zrobić kilka zdań by było "po mądremu, zobaczcie jak to ja sie znam".
19 cze 16:16
maillo93: ver − polać Ci mądrze gadasz emotka
17 paź 19:45
Jowi: czemu nierówności są oznaczone jako zadania ze studiów jeśli mam to na podstawowej matematyce?
1 sty 20:16