matematykaszkolna.pl
sand: genialna strona do wszyskich zadan sa szczegolowe objasnienia i co najwazniejsze jesli przy rozwiazaniu korzysta sie z jakiegos prawa jest odrazu do tego odnosnik. bardzo latwo mozna pojac podstawy. mi bardzo pasuje
27 paź 12:28
JOLA: nic nie idzie zrozumieć.co skąd sie wzieło ?! MASAKRA !
10 lut 22:05
Jakub: Przeczytaj rozwiązania zadań klikając niebieskie > >
11 lut 16:16
Kasia: W końcu pojęłam parametry emotka.
11 kwi 20:08
karola68lew: super strona, wszystko jest przejrzyste i czytelne
24 kwi 22:30
aa: ehhh skad sie biora te zera przy wspolczynnikach?
9 paź 21:23
Jakub: O którym zadaniu piszesz aa?
12 paź 02:13
Krystian: Trzeba spojrzeć na potęgi, jeśli największa potęga to 5, to wielomian według def. ma też potęgi: 4,3,2,1. Czyli jak jest np. x3+x−1, to najwyższa potęga to 3, nie ma nic do potęgi 2, czyli postawimy tu 0.
14 paź 22:57
Kaś: uuaa skminiłam ^^ świetna stronka. emotka
16 paź 15:13
dominika: bardzo mi pomaga ta strona
15 sty 13:58
Ola: Jak można nie rozumieć skąd co się wzięło, Boże... to jest jeden z łatwiejszych działów z maty emotka
13 kwi 11:09
Kici ;): to zależy od człowieka ja tam wole trygonometrię, oczywiście jeśli chodzi o podstawy xD
15 sie 16:43
Anka: Ja nie rozumiem jak to sie stało : a − 2a= 3 a później: −a=3
22 paź 15:38
Jakub: Może rozpiszę to dokładniej a − 2a = 3 1a − 2a = 3 −1a = 3 −a = 3 Jak masz wyrażenia z niewiadomą "a" czy "x", to działasz na jej współczynnikach np. 5a − 2a = 3a 4a − 3a = a 4a − 7a = −2a 8a − 9a = −a
22 paź 17:36
Marta.: Super strona. Polecam emotka
13 lut 18:19
chillman: wszystko spoko , ale mam tym razem problem mianowicie nie ogarniam metody podstawiania w zadaniach i jak wyznacza sie te owe "a","b","c" jak to ułożono to wyliczeń z pierwotnego wzoru ?
18 lut 17:05
Jakub: Zobacz rozwiązania. Kliknij niebieskie > >.
18 lut 22:11
Jeanne: Obłędna strona, dziękuję bardzo za pomoc!
29 lut 19:36
Xi: Dziekujemy, Jakubie.
20 cze 22:16