matematykaszkolna.pl
Jazzy: Nie rozumiem kompletnie pierwszego przykładu. Proszę o pomoc (Krok po kroku). Serdecznie pozdrawiam.
1 kwi 10:15
Jazzy: Aha szkoda że nie podałeś adresu swojego maila.
1 kwi 10:19
Jakub: f(x)>0 dla x∊(−3,1) oznacza, że funkcja ma wartości dodatnie (większe od zera) dla argumentów (czyli x−ów) z przedziału (−3,1). Wystarczy popatrzyć na wykresie, w którym miejscu wykres jest nad osią x. Podobnie odczytałem, dla jakich x−ów wykres funkcji ma wartości ujemne f(x)<0. Wykres jest pod osią x dla przedziałów (−4,−3) i (1,4>.
7 kwi 17:27
paula: Jezu chłopie jestes genialny!
4 maj 19:29
gwiazda: W pierwszym ni powinno być f(x)>0 (−3,−1)
8 cze 17:07
Jakub: Nie. Zobacz np. w 0 wartość funkcji to 2 czyli liczba większa od zera. Argumenty, dla których wartości są większe od zera, sięgają do 1.
8 cze 17:49
GoHa: nie rozumiem dlaczego w drugim przykładzie w wartościach ujemnych znajduje się 5...
19 lip 16:16
Jakub: Tam jest przedział od −1,5 do 3. Funkcja dla liczb z tego przedziału ma wartości ujemne.
19 lip 17:55
GoHa: aha.. no tak. Dzięki za wytlumaczenie emotka po prostu źle popatrzałam emotka
19 lip 18:02
Wojtek: W drugim jest nie dokładnie. Na wykresie wykresie wyraźnie widać że wartość jest równa 0 dla argumentu −1 25 a nie −1,5.
22 lis 21:42
Rav: Wojtek mylisz sie, widac dokladnie ze wartosc jest rowna 0 dla argumentu −1,5
4 mar 19:11
Rav:
 2 
Argument 1

jest rowny wartosci 1 emotka
 3 
4 mar 19:14
Rav:
 2 
−1

sorka za spam brakuje na tej stronie funkcji "edytuj"
 3 
4 mar 19:16
Ziom: Czy średniki w 2 przykladzie cos znaczaja ? Czy poprostu powinien być przecinek ?
10 kwi 21:41
Jakub: Z przecinkiem jest ten kłopot, że jak masz ułamek w zapisie dziesiętnym np. −1,5 to przecinek po nim jest mylący. (−1,5,3). Tak zapisane, może również oznaczać −1 i 5,3. Dlatego piszę średnik. Amerykanie to mają jednak dobrze. Ułamki dziesiętne zapisują z kropką.
11 kwi 01:14
violline: hahaha xD Jakub pewnie w życiu Cie nie zobacze, ale już Cie lubie . spryt i toona cierpliwości. zmieniłam liceum w trakcie roku i mam zaległości. a teraz spokojnie przerabiam sobie funkcje na sprawdzian . podręcznik mogłabym teoretycznie oddać na makulaturę. wielkie, serdeczne dzięki! emotkaemotka
19 kwi 19:47
ja: nie ogarniam kiedy jest otwarty, a kiedy zamkniety nawias. Ktos pomoze?
8 lip 17:59
Jakub: Jak jest kółko zamalowane, to nawias jest ostry. Jak jest kółko otwarte lub wykres funkcji idzie do nieskończoności, to nawias jest okrągły.
10 lip 23:07
linka: szkoda ze takiej ksiazki nie ma jak ta strona emotka
21 lip 14:53
umyslowyczolg: ja pierdole −,−
26 kwi 15:59