matematykaszkolna.pl
bobixon@poczta.fm: Błąd ! w pierwszym przykładzie dla argumentu (−4) wartośc wynosi (−2) ! pozdrawiam (−;
2 lis 18:38
Jakub: Tam jest niezamalowane kółko, co oznacza, że w −4 funkcja nie ma wartości.
7 lis 17:19
Kasia: mógłbyś dokładniej opisać co zrobiłeś w tych przykładach, bo ich nie rozumiem, np. dlaczego w pierwszym przykładzie f(−2)=2 ?
23 mar 19:33
Jakub: Znalazłem f(−2)=2 w ten sposób: 1. szukam −2 na osi x. 2. Patrzę, gdzie jest wykres. W tym przypadku jest nad liczbą −2. 3. Nad liczbą −2 wykres jest na wysokości 2. To odczytałem z osi y. 4. Piszę więc f(−2)=2
23 mar 22:33
Husarz: bobixon@poczta.fm niema bo jest to kółeczko niezamalowane
25 kwi 14:52
Adzio: dzieki mistrzu za wyjasnienia emotka
3 maj 15:15
Jack : Cześć mógłbyś mi wytłumaczyć ostatni przykład dokładnie dzięki pozdrowienia
14 lut 11:16
Muchomorek: Ja nadal nie rozumiem, przecież dziedzinę wyznacza się na osi x, tak? Więc dlaczego tutaj jest wyznaczona na osi y? Rozumiem jak to zostało zrobione, ale nie czaję dlaczego?
16 gru 19:11
ala123: nie rozumiem wgl nicemotka wytlumaczy mi to ktos?
28 sty 22:47
Andreal: Weź ktoś po kolei napisz jak to obliczać, a nie sucho i tyle..................
9 mar 12:43
Andreal: Haha, o kurde. Słuchajcie, my nie tworzymy tych wykresów tylko piszemy te wyniki na lewo...
9 mar 12:46
Amon: Moje pytanie: Dlaczego w pierwszym przykładzie wartość dla F(0)= 2? Nie będzie to czasem 1? Pozdrawiam!
11 kwi 19:55
xxx: Czy my mamy na podstawie tego zadania stworzyć te wykresy czy tylko mamy odczytać z tych wykresów wartości?
18 kwi 14:18
Jakub: Tylko odczytać wartości.
18 kwi 15:53
Maturzystka: Nie rozumiem czemu w f(0) we wszystkich przykladach tak wychodzi ?
23 kwi 13:28
Jakub: Wartość f(0) odczytujesz w następujący sposób: Znajdujesz na osi x liczbę 0 − jest na przecięciu osi. Następnie patrzysz nad lub pod osią tam gdzie przebiega wykres funkcji. Z osi y odczytujesz wartość f(0).
23 kwi 16:13