matematykaszkolna.pl
Anonim: świetnie wszystko wytłumaczone emotka
11 paź 20:03
Pat: bardzo fajna stronka
18 lis 18:17
avii: super stronka czesto tu zaglądam
1 lut 21:25
Agnieszka: Bardzo pomocna stronka! Świetnie, że tak fajnie wytłumaczone zadania można tu znaleźć!
20 mar 12:57
anna: W końcu rozumiem funkcjeemotka)))))))
3 maj 18:42
LiczącyNaPaznokciach: Świetna strona, bardzo pomocna. Nim tu zajrzałem, funkcje kwadratowe były dla mnie białą magią ; P
16 maj 19:42
ferbek: najlepsza stronka z matmy wiele razy uratowała mi życie heheh polecam!
26 maj 22:34
syllwia: super strona wszystko bardzo dobrze wytłumaczone polecam jak najbardziej emotka
6 cze 20:51
jozin: cudnie zdam matme dzięki wielkie
13 gru 18:47
kk: dlaczego wtedy kiedy sie oblicza współczynnik a, w drugim rzędzie jest a*1, a nie 32 i 22. tak to by wyszło chyba 9−4, skąd się wzieło to 1?
3 sty 17:59
Rocky: najpierw liczysz to co jest w nawiasie czyli 3−2 potem podnosisz do potęgi emotka pamiętaj nawias zawsze pierwszy
4 sty 20:27
Fiszka: Jestem pod wrazeniem, naprawde. 2 miesiące do matury, dobrze, ze w czas trafiłam na tak dobre źródło wiedzy matematycznej!
21 lut 22:29
Xy.: Świeeetna strona zioomki ; D
26 mar 18:58
bezimienny: Dlaczego taka wartość ogólna ?
26 kwi 15:00
Aurore: (3−2)2 to wzór skróconego mnożenia, jak można wtedy obliczać to co w nawiasie najpierw wynik tego nawiasu to 25 a nie 1
18 maj 20:57
Patryk: skąd to 7−3 przecież tam jest 3+1 wiec 7−4
16 lip 20:34
Jakub: Kolejność wykonywania działań, jak masz 7 = a * 1 + 3 to najpierw musisz wykonać mnożenie i otrzymasz 7 = a + 3, a następnie dodawanie. Nie da się jednak dodać do "a" liczby 3, więc ją przenoszę na lewą stronę.
16 lip 21:27
James: A to nie powinno być tak że trzeba skorzystać z wzorów skróconego mnożenia i obliczyć to co jest w nawiasie po podstawieniu do wzoru kanonicznego. Przecież taka jest kolejność ?
6 wrz 18:13
Jakub: (3−2)2 chcesz liczyć ze wzoru skróconego mnożenia?
7 wrz 01:33
ddd: a czemu nie można policzyć (3−2)2 ze wzoru skróconego mnożenia ?
3 gru 17:01
Kubaa: według mnie to chyba trzeba ze wzoru skróconego mnożenia. (a−b)2 = a2 − 2ab + b2 (3−2)2czyli 32 − 2 * 3 * (−2) + (−2)2 9+12+4=25 Może nie mam racji ale niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego
12 sty 21:58
Jakub: Jest takie powiedzenie, jak masz w ręku młotek, to wszystko zaczyna wyglądać jak gwoździe. emotka Ty dobrze opanowałeś wzory skróconego mnożenia, co nie znaczy, że trzeba do wszystkiego je stosować. Jak masz (x−4)2, to nie masz wyboru, trzeba ze wzoru skróconego mnożenia, bo od x nie odejmiesz 4. Jednak jak masz (3−2)2, to dużo prościej odjąć 2 i podnieść wynik do kwadratu. (3−2)2 = 12 = 1 Teraz popatrzyłem. Pomyliłeś się licząc ze wzoru skróconego mnożenia. (3−2)2 = 32 − 2*3*2 + 22 = 9 − 12 + 4 = 1 Jak widzisz, wychodzi to samo. Musi wyjść to samo, bo wynik nie zależy od sposobu rozwiązania. Jednak jest to dłuższe rozwiązanie.
13 sty 19:54
Wroc: Petardaaa! emotka
31 sty 18:55
Seya: Jestem z siebie dumna, wyłapałam błąd w obliczeniach..
14 cze 19:05
Jakub: Jeszcze żebyś napisała, gdzie on jest ... Zresztą nie ma żadnego błędu.
16 cze 23:45
natalie : dlaczego a = 4? a nie −4?
24 mar 13:33
kasia: a czemu A= (y, x) a nie A= (x, y) ?
30 kwi 16:53
Jakub: Mam A=(3,7), czyli x = 3, y = 7 i tak podstawiam.
30 kwi 17:44
angel: Świetna stronkaemotka zaczynam powoli rozumieć matmę
1 lut 14:59
Łukasz: Tam nie gdzie jest 7=a x 1 + 3 po dodaniu 1 + 3 nie mozna tej 4 przeniesc na drugą stronę przeciez... bo po przemnozeniu daje wynik 4a i aby wyliczyc a trzeba podzielic obie strony przez 4...
18 lut 17:52
Łukasz: A nie przepraszam, kolejność działań sie kłania emotka
18 lut 17:54
ewa: nie powinno byc 4x2−16x+19 ?....
19 lut 19:22
ewa: przepraszam, chodzilo mi czy nie powinn byc tam plusa zamiast tego minusa..
19 lut 19:23
Jakub: Z minusem jest dobrze.
20 kwi 17:25