matematykaszkolna.pl
sdfghj: rysunek∀to wszystko jest pogibane
5 cze 20:07
kamerling: wcale, że nie. bardzo dobrze wytłumaczone.
16 cze 12:36
denomino: ja tez uwazam, ze tlumaczenie jest swietne! Pozdr dla autora...wlasnie przymierzam sie do kierunku ZARZADZANIE i probuje powtorzyc (hmmm..to za malo powiedziane...douczyc sie) matmy...zaczynam "jarzyc"
22 sie 22:05
denomino: ...tzn oczywiscie chodzilo mi o caly material, a nie tylko ten zawarty na tej stronie...caly serwis jest ok emotka
22 sie 22:06
uczennica: uważam, że strona jest świetna! wszystko jasne emotka dziękiemotka
2 wrz 18:29
Cicha;): Fajnie opisane przydało mi się dzięki
15 wrz 17:06
korniczek: Fajna jest zabawa i nauka oczywiście jednocześnie....emotka
23 wrz 18:53
Roksanaka: dziękuje za ta stronke.. żałuje ze w ubiegłym roku jej nie znalazłam .. i niestety nie zdałam matematyki
9 lut 20:41
Licealistka: To mój brat wykonywał i ja również jak bylam w 3 klasie podstawówki... wiec to raczej powinno być banalne
5 mar 20:36
x: spoko stronka
11 kwi 21:38
mata: świetna stronka, w tamtym roku bałam się nawet zabrać za to,i i nie zdałam matury a ta stronka jest tak fajnie zrobiona, że mój wstręt nawet minął.
26 kwi 20:44
Dorota: Witaj Jakubie. Bardzo podoba mi się twoja stronka. Będę przygotowywać się po dwudziestu latach przerwy do matury. Strona jest świetnie napisana. Chodziłam jakiś czas na korepetycje i powiem jedno nie dawał sobie tam rady. Nie potrafił korepetytor przelać swojej wiedzy. Jeśli chodzi o twoją stronkę jest, świetna, przejrzysta i napisana ze zrozumieniem. Możesz być z siebie dumny.
27 sie 08:22
Sandra: Nie rozumiem
19 paź 10:31
Nienor: Fajna strona, gdy chce się coś powtórzyć, coś sobie przypomnieć. Dosyć zabawny jest fakt, że rozkład liczby na czynniki pierwsze miałam w podstawówce, a dzisiaj to matura rozszerzona.
19 paź 19:27
Jakub: Jeszcze trochę tych reform, a będzie to materiał ze studiów emotka.
19 paź 20:13
Aneta: takiego nauczyciela trzebaemotka
7 sty 14:39
Kadafi: Mam pałe na semestr , dzięki tej stronie chyba poprawie ocenę Pozdro dla mistrza który zrobił tą stronę
4 mar 18:54
darek: dzieki Panu zdam tegoroczna mature matma jest banalnie teraz prosta.swietna strona
7 kwi 03:17
Tabalonowa: Pomogło mi ! emotka Już trochę zaczynam to rozumieć Jutro mam Klasówkę z tego :c
23 paź 19:04
Lola.:): Nie ma co świetna stronka..!
27 paź 17:31
sda: fajna
9 sty 18:38
x razy y: Ja i tak tego nie rozumiem ,a miałam dziś z tego kartkówkę ...
21 sty 15:24
Mauri014: polecam
8 paź 18:53
Gustlik: Ja robię odrobinkę inaczej: − liczbę parzystą dzielę przez 2, − liczbę nieparzystą z cyfrą jedności 5, czyli z 5 na końcu dzielę przez 5, wykorzystuję cechę podzielności przez 5 − innę liczby nieparzyste dzielę przez 3, 7, 11, 13 itd. np. 180 | 2 90 | 2 45 | 5 9 | 3 3 | 3 1 | 45 podzieliłem przez 5,a nie przez 3 bo to podzielność "widoczna" gołym okiem, Zwłaszcza w szkołach podstawowych, gdzie uczniowie nie mogą korzystać z kalkulatora, ten sposób się przydaje. Wyjdzie uczniowi liczba z 5 na końcu, to na bank wiadomo, że przez 5 się podzieli, a przez 3 to już trzeba sprawdzać. Uczeń może zapomnieć, jak sprawdza się podzielność przez 3, choć jest to proste, bo wystarczy sprawdzić, czy suma cyfr liczby dzieli się przez 3. Niemniej podzielność przez 5 jest widoczna gołym okiem bez żadnego sprawdzania. Ponadto dzieląc przez 5 otrzymamy mniejszą liczbę łatwiejszą do dalszego rozkładu niż dzieląc przez 3.
30 mar 18:33