matematykaszkolna.pl
jhyhu: dość takie zadanko .
18 paź 19:41
G.:
  27  
skąd wzięło się

?
  12  
22 lut 17:21
G.: Juz się zorientowałam. Sprowadzanie do wspólnego mianownika.
22 lut 17:45
wow: rysunekdlaczego 12 i 15 sie skracają ? 29/12 * 15/29 dobra 29 i 29 ok ale 12 i 15 ? nie rozumiem wytłumaczcieemotka
30 lis 15:27
głąb: wsólny dzielnik . Obie te liczby dziela się przez 3 12/3=4 15/3=5
4 gru 18:45
mmm: loveeeeeeeee
19 gru 12:50
zedroon: łatwizna
4 sty 20:27
wloder: Ułamki można też dodawać bez skracania lecz przez mnożenie na przemian, lecz nie tym sposobem mi to nie wychodzi, jeśli wiecie co mam na myśli to wyjaśnijci. Ps. A tak to fajne zadanie, tak na początekemotka
27 lut 19:20
Hubert: Autor zadania zrobił błąd gdy zamieniał ułamek zwykły na ułamek nie właściwy.
3 gru 20:43
Jakub: Hmm, gdzie konkretnie ten błąd zrobiłem? Nie wydaje mi się, abym go rzeczywiście zrobił.
10 sty 16:28
anonim: nie ma bledu . wszystko jest swietnie rozspisane emotka dziekuje bardzo emotka
16 kwi 17:32
Mateusz:
 1 
@ Hubert chcesz powiedziec ze 2

to jest ułamek zwykły Otoz nie to nie jest ułamek
 4 
zwykły tylko liczba mieszana
3 cze 20:20
Arato: Spoko strona, przydało by się więcej takich przykładów
4 wrz 08:06
bogna : o rany totalnie mi wyleciala z glupitukiej gloweczki kolejnosc WYKONYWANIA DZIALAN! nieeeeeee
13 cze 15:43
[p[Pogrubiony]p] Michu: tam gdzie jest 112 na poczatku zadania to zamieniłes to na {2}{3} a powinno byc chyba {3}{2}
23 wrz 21:48
Jakub:
 3 2 
Tam jest dzielenie przez

, co oznacza, że w następnym kroku mnożę przez

.
 2 3 
24 wrz 09:56
Kuri (: Ułamki zwykłe → Część całkowita → Skracanie → Rozszerzanie → Wspólny mianownik → Odwrotność →+ Dodawanie → Odejmowanie → Mnożenie → Dzielenie → Potęgowania → Pierwiastkowanie = Prawidłowe rozwiązanie zadania.
14 lis 01:55
Kuri (: Ułamki zwykłe → Część całkowita → Skracanie → Rozszerzanie → Wspólny mianownik → Odwrotność →+ Dodawanie → Odejmowanie → Mnożenie → Dzielenie → Potęgowania → Pierwiastkowanie = Prawidłowe rozwiązanie zadania.
14 lis 01:55