matematykaszkolna.pl
skąd to (-1): a dlaczego na koncu drugiego przykładu jest napisane −1? z tresci polecenia nie wynika zadne −1 a z logicznego punktu widzenia tez chyba nie, no tak mysle ze wychodzi 1 dla poteg parzystych i (−1) dla poteg nieparzystych to skad to (−1)
3 sty 19:00
Jakub: W treści drugiego polecenia jest "Dla każdego n naturalnego (−1)n równa się 1 lub −1".
3 sty 20:55
ucieto mi parabole;-): aaa bo ja to tak sobie podzieliłam, (−1)n= 1v (−1)n=−1 (−1)n= 1v (−1)n= −1 no i sie zastanawiałam skad to −1 a pewnie tak trzeba: (−1)n= 1 v (−1)n=−1 nie jeżeli tak to juz rozumiem, zmylił mnie ten znaczek ,,lub"
4 sty 12:07
Jakub: Prawidłowo odczytuje się tak, jest jak napisałaś w ostatniej linijce: (−1)n = 1 ∨ (−1)n = −1 To ma sens, bo rzeczywiście dla każdego n naturalnego jedno z równań (−1)n = 1 lub (−1)n = −1 jest prawdziwe. Zależy od n.
4 sty 15:39
Możesz tutaj dodać komentarz do strony 1076. Napisz czego nie rozumiesz lub co byś zrobił(a) inaczej. Nie pisz jednak zadań do rozwiązania. Od tego jest forum zadankowe.
αβγδπΔΩinnerysuję
Φεθμξρςσφωηϰϱ
±
imię lub nick
zobacz podgląd
wpisz,
a otrzymasz
5^252
2^{10}210
a_2a2
a_{25}a25
p{2}2
p{81}81
Kliknij po więcej przykładów
Twój nick