matematykaszkolna.pl
funkcja kwadratowa wrrrrrrrrr: 1. podaj rozwiązanie |x2-4| -4 ≥0 tak w szkole rozwiązywałam nie wiem czy dobrze: x2-4 ≥ 4 ≤ -x2+4 2. x2-5x-4=y no normalnie delte prawdaemotikonka a tu y= -|x-2| czyli y= -x+2emotikonka 3. x2+(y-2)2=16 (x+2)2+(y-3)2=9 (x-4)2+y2-4=0 x2=y2-6x+10y-2=0 to są oddzielne rownania 4. |x|<1 czyli: -1>x<1 emotikonka tak tez pani nas uczyła 5. jak znaleźć wzór funkcji jak mam podane miejsca zerowe czyli (9;0) i (10;0) i punkt(0;1) tylko podajcie układ równań ja dokończę... a może aż emotikonka 6. dla jakich k nierówność jest sprzecznaemotikonka 2x2+kx+8≤0 liczę delte czyli k2 - 16 = 0 czyli k albo4 albo - 4 i wtedy co dalejemotikonka 7. dla jakich wartośći parametru m funkcja y=mx2+mx+1 nie ma miejsc zerowych czyli delta musi być mniejsza od zera takemotikonka i jak dalejemotikonka 8. dla jakich wartość parametru m równanie ma jedno rozwązanie które jest liczbą ujemną 3x2+px+p+1=0 miałam idee ale jakoś mi nie wychodziłoemotikonka 9. przy brzegu jeziora chcemy wyznaczyć kąpielisko w kształcie prostokąta odgradzając je sznurem. sznur ma 80 m długości. jakie wymiary powinno mieć kąpielisko aby powierzchnia była największa.. oblicz ją 10. z drugu o długości 2m zbudowano model graniastosłupa o podstawie kwadratu. jakie wymiary powinien mieć ten graniastosłup aby jego pole było największe... 11. przekątna prostokątna ma dł 85 powiększając każdy bok o 2 zwiększamy pole o 230 oblicz dł boków tego prostokąta proszę wytłumaczcie mi to jakoś... błagam z góry dzięki wielkiemotikonka jak tłumaczycie to tak "łopatologicznie" żębym pojęła emotikonka kochani jesteście
2 mar 16:57