matematykaszkolna.pl
o moni: to jest śmieszne, ale bardzo mnie to dręczy 6/2(1+2) =? ja uważam, że 9, bo przecież z kolejności wykonywania działań to najpierw nawiasy, później mnożenie, dzielenie i dodawanie czyli 6/2*3=18/2=9
7 maj 21:29
Pepsi2092:
6 

*(1+2)= 3*3=9 na 100% emotka
2 
7 maj 21:33
moni: dzieki http://kwejk.pl/obrazek/67034/rozwi%C4%85zanie,6*2(1+2),(2).html a ten drugi sposob jest poprawny?
7 maj 21:36
moni: dzieki http://kwejk.pl/obrazek/67034/rozwiązanie,6*2(1+2),(2).html a ten drugi sposob jest poprawny?
7 maj 21:38
ceaser I: tak
7 maj 21:40
Pepsi2092: Ten drugi też jest dobrze zrobiony, bo działania zaczynasz od nawiasów (), potem [] i na końcu mnożenie,dzielenie, odejmowanie,dodawanieemotka
7 maj 21:40
kylo: Oba sa dobrze, tylko ze latwo zauwazyc ze w drugim sa nawiasy ktore calkowicie moga zmienic przyklad.
7 maj 21:43