matematykaszkolna.pl
Yhh.. Kasia: jak polski byl latwy, to pewnie mata trudnaemotka
4 maj 12:42
ICSP: polski był trudny. Nie wiem czy 30% zdobędę.
4 maj 12:44
Kasia: Na pewno zdobedziesz emotka
4 maj 12:46
Arek: A jak należało interpretować wiersze ? Ja napisałem, że na emigracji odchodzili w świat marzeń i wyobraźni, bla bla , widzieli idealistyczny obraz Polski, utwory wyrażają tęsknotę za krajem ojczystym itd itp Ale częśc I była trudna , liczę na około 5, może 7/15
4 maj 12:49
roman: tzn tekst był łatwy ale pytanie do niego ....
4 maj 12:49
Arek: Roman − ja nie wiem w ogóle, o co chodziło z tymi "funkcjami literackimi" czy jakoś takemotka Strasznie mnie to przybiło, kilka pytań z rzeczy, których w liceum nie ucząemotka Jeszcze Adaś M mnie może uratuje... musi emotka
4 maj 13:06
B&H: Polski był trudny, i to bardzo. Mówi to osoba, która miała z próbnej 93 %
4 maj 13:34
Arek: zadanie 9. to skandal... było pytanie o JEDNĄ cechę, wyraźnie, a trzeba było pozaznaczać dwie...nie wiem, żałosne PS: "Chwała zwycięstwu" ? Po nicku wnioskuję, że masz polądy dośc takie dziwne, ale sorry jak się mylę
4 maj 20:40
K+K: polski by trudny zgadzam się i ICSP modlę się o 30%
4 maj 20:42
romanooo: masakra, dobrze że były wiersze, ale oczywiście takie, których w życiu nikt na oczy nie widział. dzisiaj jeszcze w necie nie było nawet interpretacji wiersza Pawlikowskiej... masakra, mam nadzieję tez że te 21 punktów sie jakimś cudem pojawi...
4 maj 20:49
K+K: ja też polski i w ogóle języki to moja słaba strona
4 maj 20:51
Mimamima: Mimamima: Ale głupio jednak zrobili, fakt tekst był łatwy ale granica była na próbnej więc wielu ludzi jej nie powtarzało− m.in. ja
4 maj 20:54
Mimamima: Moją silną stroną są języki obce, m.in. zdaję niemiecki rozszerzony i jak 100% nie będzie to już tutaj nigdy nie zajrzę xD
4 maj 20:55
romanooo: jeszcze ''tylko'' ustny i wakacje to przynajmniej pocieszające, a jutra aż nie mogę sie doczekać, ciekawe co fajnego nam wymyslą
4 maj 20:57
K+K: ja też się zastanawiam tylko żeby nie było masakrycznie trudne emotka
4 maj 21:11
romanooo: Całek nam nie będą kazali liczyć więc chyba spoko
4 maj 21:14
Kosmos: raczej jak się pomyśli to każde zadanie do zrobienia chyba że będzie wykaż
4 maj 21:17
Wojteq66: wykaż na 200% bedzie.. tylko wykaz jakby dali do uzycia wzorow skroconego <3 bo w planimetri wykaz z tymi bokami roznymi to ja leze ...
4 maj 21:19
K+K: ja też i prawdopodobieństwo to dla mnie kosmos
4 maj 21:21
M4ciek: Polski był trudny , ale powinienem uzyskać > 30% emotka Proszę o trudną matę ,żeby położyć polonistów! Skoro ja muszę się męczyć na 30% z Polskiego to oni niech się męczą z Maty!
4 maj 21:23
K+K: już nie bądźmy tacy złośliwi
4 maj 21:25
M4ciek: Bądźmy skoro ja muszę się natrudzić żeby nabić 30% to oni niech mają stres z maty emotka
4 maj 21:29
K+K: he no może troszkę mogliby się po stresować
4 maj 21:32
romanooo: M4ciek popieram, prosimy o matmę trudną na maxa skoro mamy sie stresować przez jakieś pierdoły w których trzeba myśleć co autor miał na myśli jak sie zjarał, to niech oni też wysilą troche swoje głowy...
4 maj 21:32
Arek: M4ciek − zdawaj maturę rozszerzoną z histy i możemy pogadać Matma musi być prosta, inaczej 35−40 % ludzi jej nie zda, a uczelnie też chcą żyć i studentów trzeba skądś wytrzasnąć
4 maj 21:33
M4ciek: Popieram romanooo brawo Już nas jest 4 : Ja,Ty, ICSP , Godziu emotka
4 maj 21:33
romanooo: po co komu matura z histy... no chyba że serio ktoś w tym siedzi i chce być jakimś politykiem, czy kimś w tej dziedzinie... znać lektury i wiedziec o co chodziło to jedno, ale rozpisywać sie na głupie tematy, i znajdować jakieś nieporzydatne funkcje w gazecie to coś zupełnie innego...
4 maj 21:35
Pestek: 5 ja też
4 maj 21:35
Wojteq66: niezle, tez sie dolacze
4 maj 21:36
eh : witam ja mam obawy ze zdam, bo bralam tylko fragmenty z granic W OGOLE NiE ZNALAM lektury bo mnie nawet na lekcji nie bylo wtedy.. zalamka..boje sie.. chce 30
4 maj 21:42
Arek: Romano − ale w sumie to cieakwe było przesłanie tych wierszy...nawet jak jesteś na emigracji − masz kochać Ojczyznę emotka Na matmie ma być funkcja kwadratowa, delta, wzory mnożenia...hmm może p i q, jakieś sin2α, mogą być logarytmy , ale jakieś proste..hmm co jeszcze .. o prawdopodobieństwo może być i sigma , albo wyznaczanie punktu w układzie. Nom, no i musi pyknąć jakoś byle się przekulać na 30 % , no − może 32 Funkcji nie wiedziałem, więc liczę na około 5−7 punktów z I części, druga jednak była świetna , można było lać wody ile wlezie na kilka kartek. ..a hista ? Tak potrzebna Tobie jak mi matma, więc porównanie chyba niezłe
4 maj 21:43
Wojteq66: http://www.youtube.com/watch?v=ujahVn-w0kw&feature=related Zrobcie tak wszyscy jutro przed egzaminem
4 maj 21:46
romanooo: Arek − ja nie mówię że nie było ciekawe, nawet bardzo dobre i je rozumiem w związku z sytuacją w jakiej byli autorzy. Ale ! wydaje mi sie że pierwsza część tekstu, była bez sensu, nie wiem jaki jest klucz, ale co osobę czytającą gazetę, albo jakiś prosty i raczej niewnoszący wiele tekst, obchodzą funkcje w nim zawarte, i to co na myśli miała autorka... w czytaniu ze zrozumieniem chodzi raczej o ROZUMIENIE ! a nie o domyślanie sie o co jej chodziło.
4 maj 21:52
Arek: Romano − jasne, że się zgadzam z Tobą, czytanie ze zrozumieniem było żałosne, no i chyba pięć pytań z tych "funkcji literackich". WTF? Uczyli Cię tego w szkole, bo mnie nie
4 maj 21:58
romanooo: nie, z tej matury niczego mnie w szkole nie nauczyli w życiu tych wierszy nie widziałem nie mam tu pretensji do szkoły, a raczej do OKE ale trzeba byc dobrej myśli, powodzenia jutro tym którym potrzebne , a reszcie miłej zabawy emotka
4 maj 22:06
emes: Arek − ja poleglam na funkjach jezykowych, bo przez 3 lata uszczesczczania do lo, nie mialam z tym zadnego styku. Lipa
4 maj 22:24
emes: w wbrew tego co opini wiekszosci, twierdzacych ze ta matura była łatwa nie moge sie z tym zgodzic, sama z próbnych zawsze mialam ponad 80% i dostrzeglam sporą różnice.
4 maj 22:25
emes: wbrew opini większości*
4 maj 22:26
bump: popiera trudna matura z matematyki to jest to!
4 maj 22:26
WiemZeNicNieWiem: Serio mówicie, że czytanie ze zrozumieniem sprawiło Wam jakieś problemy?
4 maj 22:28
emes: sam tekst nie byl ciezki, gorzej z pytaniami, zwlaszcza tymi, które dotyczyły rozpiski na temat tych głupich funkcji...
4 maj 22:31
emes: na tym poleglam jak nic, z zamknietych licze na najwyzej 5pnkt. Cala nadzieja w wypracowaniu, chociaz chyba nie do konca rozwinelam temat jak jak powinnam.
4 maj 22:32
WiemZeNicNieWiem: kurde nie wiem ja przez całe swoje technikum napisałem 40 czytań ze zrozumieniem i to zaowocowało i jak sobie liczyłem to 15pkt mi wyszło emotka. Ty nie miałaś czegoś takiego, że co miesiąc czytanie ze zrozumieniem?
4 maj 22:36
essh: i ja sie wyje... na tym polaku , tak z 5pkt z 1 czesci a z wypracowania nie wiem... tylko na fragmentach bazowałem, swoja droga ubogie one byly... nie bylem w stanie za duzo z nich wyciagnac
4 maj 22:37
essh: my mielismy czytanie w technikum raz na semestr xD zaowocowalo 5pkt... xD nawet nie wiem czy bd 5
4 maj 22:38
WiemZeNicNieWiem: to żałuj, że nie miałeś z moją babką . Niby na początku było ciężko, bo robiła że jak nie zdążyłeś zrobić jakiegoś zadania to stawiała Ci 1pkt na minus, i wiesz było trzeba się śpieszyć, to w ostatniej klasie doszedłem do wprawy i w 35/40 min już kończyłem, a to czytanie na maturze w 30min rozwaliłem
4 maj 22:39
Nie można tak: Granica to sztandarowa międzywojenna pozycja. Jeżeli ja mam jutro mieć stres związany z matematyką, bo ktoś musi się starać na 30% "przez idiotów po zjaraniu", to wypadałoby chociaż przeczytać lektury z kanonu. Ja co roku głowiłam się i liczyłam stosy zadań z matematyki, żeby mieć dopuszczający. Jeżeli jesteś tak dobry z matematyki, że życzysz innym zagadek, to z polskiego również dałbyś sobie radę. W końcu interpretacja tekstu to nic innego jak otwarte myślenie i wyciąganie wniosków tak ważne podczas rozwiązywanie zadań. Tematy wypracowań nie były trudne. Pozdrawiam, zadowolona z poziomu rozszerzonego.
4 maj 22:47
bart: ej.. skopalem polski−.− napisalem ze Żancia byla bliska przyjaciolka Zenona.. moge miec z podstawy 40% nawet, ale zeby Ci wszyscy humanisci, zeby, zeby.. no zeby sprawiedliwie byloemotka
4 maj 22:49
Popiel: Otwarte myślenie heh Spotka się takich pięciu humanistów to każdy na jeden temat ma inne zdanie.
4 maj 22:49
emes: WiemZeNicNieWiem − nic z tych rzeczy. przez całe 3 lata
4 maj 22:55
WiemZeNicNieWiem: rysunekWiecie, to mnie śmieszy, nie da się porównać tych dwóch przedmiotów polskiego i matmy. Już to kiedyś mówiłem matmy nie rozumiesz to choćbyś siedział z 5h nad zadaniem to nie wymyślisz i powiedzcie że tak nie jest . Z polskim jest inaczej umiesz chyba czytać i jakoś nawet w pewnym stopniu dokonać parafrazy, ale bez przesady żeby Ci pkt nie odjęli. Polski jest dla wszystkich a matma dla ograniczonego tłumu . Mam nadzieję, że zdam na te 30% i nie będę musiał jutro tutaj na forum pisać zrzutów z matematyków. Dobra panowie i panieemotka Życzę wszystkim jutro dalekich lotów i łatwych pytań tak żeby NAWET HUMANISTA zdał na te 30%. Trzymajcie się emotka. NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI .
4 maj 22:56
Godzio: A ja jestem za tym, żeby każdy zdawał maturę z tego co chce, jedynie obowiązkowy powinien być język, ale reszta do wyboru emotka
4 maj 22:59
WiemZeNicNieWiem: a mam jeszcze do matematyków takie pytanko: można to zrobić w taki sposób? Udowodnij, że jeśli x+y+z=1, to
 1 
x2+y2+z2

*
 3 
x+y+z≥{1/3 1≥1/3 Można tak czy nie da rady?
4 maj 23:01
Kejt: Co do matematyki to się nie zgodzę. Sama znam taki przypadek..dziewczyna była zagrożona, tak się wkurzyła na nauczyciela, usiadła do książek. Zrobiła wszystkie zadania (z działu) z podręcznika, zbioru zadań, zdała na 3. A teraz z matematyką nie ma prawie żadnych problemów, nawet ostatnio 5 ze sprawdzianu złapała. Więc jeśli ktoś ma problemy z matematyką to niech nie jęczy "nie umiem, bo jestem humanistą" tylko niech łaskawie ruszy swój tyłek do książek i się przyłoży. Posiedzi nad tym kilka godzin, ale zrozumie.
4 maj 23:02
WiemZeNicNieWiem: Kejt ja przez ostatnie kilka tygodni siedziałem nad matmą dziennie min 3/4h i co mi to dało nic, jestem odporny na matmę, nawet prostego przykładu z udowodnij nie potrafię rozwiązać
4 maj 23:04
Kejt: to trzeba było poprosić kogoś o pomoc przy zadaniu, a potem zrobić jeszcze kilka podobnego typu zadań żeby sobie utrwalić.
4 maj 23:06
Godzio: x2 + y2 + z2 ≠ x + y + z −− herezja
4 maj 23:06
Kejt: a co to za dziwoląg? za to się na stosie pali..
4 maj 23:08
tlik: WiemZeNicNieWiem − biegłości w matenmatyce nie uzyska się po miesiącu ciągłego rozwiązywania zadań. Tutaj potrzebny jest czas, systematyczność i ciągłe rozwiązywanie coraz to nowych problemów. To nie historia, czy WOS emotka
4 maj 23:10
tlik: matematyce
4 maj 23:10
kaka: Matematyka bedzie łatwa, Polski byl tez łatwy, obawiam się jedynie obcego i polskiego ustnego. Moze ma ktos temat kreacjonizm w prozie Brunona Schulza ?
4 maj 23:11
WiemZeNicNieWiem:
 1 
x+y+z=1 ale tam miałem udowodnić, że x2+y2+z2

. więc nie wiem czemu takie zadanie
 3 
jest wymyślone. to nie wiem co Cię śmieszy
4 maj 23:13
ola: matma bedze trudna. polak tez byl zwalony..... ja jedynie obcy lubie, gegre i chemie... matma porazma mimo iz mam umysl scisly ....
4 maj 23:14
Godzio: Takiego zadania na pewno nie dadzą na podstawę także się nie martw, tylko nie wiem po co wsadzili to do informatora
4 maj 23:15
kaka: A myslicie ze bedzie zadanie z droga?
4 maj 23:18
bump: prawdopodobienstwo jest duze
4 maj 23:23
emes: kurde oby nie
4 maj 23:29
Raff: Jeżeli zadania zamknięte z podstawy nie będą takie skomplikowane jak w repetytorium z Operonu to powinienem zdać... powodzenia i połamania piór !
5 maj 00:38
Gustlik: POLSKI ŁATWY Przeglądałem ten arkusz, powiem szczerze: egzamin z analizy matematycznej (czyli m.in. pochodnych funkcji, całek i równań różniczkowych) to przy tym przedszkole ! Na poziomie podstawowym ten arkusz powinien wygladać tak jak podstawowa matematyka, a więc: SŁOWEM − KOSMOS ! Nie wiem, czemu tak w tym kraju torturuje się ścisłowców, przecież przyszłemu inżynierowi aż taki poziom NIE JEST POTRZEBNY ! Zadanie 1. (1 pkt.) Kto napisał "Pana Tadeusza"? A. Juliusz Słowacki B. Adam Mickiewicz C. Cyprian Kamil Norwid D. Jan Kochanowski. Zadanie 2. (1 pkt). Główną postacią "Potopu" Henryka Sienkiewicza jest: A. Andrzej Kmicic B. Kordian C. Konrad Wallenrod D. Onufry Zagłoba Zadanie 3. (1 pkt) Orzeczenie w zdaniu jest zawsze: A czasownikiem B rzeczownikiem C przymiotnikiem D liczebnikiem Zadanie 4. (1 pkt). Deklinacja to: A odmiana przez przypadki B odmiana przez rodzaje C odmiana czasownika D odmiana przez liczby ..... Takich zadań powinno być 25. Potem 9 zadań otwartych, np. Zadanie 26 (2 pkt). Opisz krótko ostatnie Twoje wakacje. Zadanie 27. (2 pkt) przeczytaj i zinterpretuj ze zrozumieniem poniższy tekst (tu np. krótki artykuł z gazety) Zadanie 28 (2 pkt) Opowiedz, kim był Wokulski, bohater "Lalki"? itd.... I ZLIKWIDOWAĆ EGZAMIN USTNY ! Wtedy podstawowy poziom j. polskiego zrównałby sie z obecnym poziomem matematyki, dodam, że dla umysłów ścisłych taki poziom JEST WYSTARCZAJĄCY
5 maj 02:25
Gustlik: Do WiemZeNicNieWiem: Polski jest dla wszystkich, ale do diabła, po co męczyć takimi trudnymi tematami przyszłych inżynierów? Do czego inżynierowi np. interpretacja wiersza Mickiewicza ? Przeglądałem ten arkusz t taki poziom to na ROZSZERZENIE, a nie na podstawy. Poza tym polski to nie tylko literatura, ale PRZEDE WSZYSTKIM NIEZBĘDNA NA CO DZIEŃ GRAMATYKA I ORTOGRAFIA, a o tym egzaminatorzy z CKE zdają się zapominać. Gramatyka i ortografia w polskim i w ogóle w każdym języku sa tym czym tabliczka mnożenia, procenty, ułamki i geometria w matematyce, natomiast ten arkusz ma poziom porównywalny z matematyką wyższą, np. z pochodnymi i całkami. Do liocha − NIE KAŻDEMU SĄ POTRZEBNE TE EPOKI LITERACKIE !
5 maj 02:37
ciekawski: Matura z polskiego była łatwiejsza niż próbna. M4ciek gamoniu "musiałeś się natrudzić" to nie wiem jak musisz nie ogarniać, żeby tego banału nie zrobić. Nie jestem Humanistą ale rozwaliłem tę maturę jak złoto. Mam nadzieję, że z majcy będzie łatwiejsza lub chociaż na takim samym poziomie niż ta z maja 2010. PRAWDA jest taka, że wszyscy Ci co piszą jakimi to nie są ścisłymi umysłami i że polski trudny, niepotrzebny skandal są po prostu nie ogarkami którzy również z matematyki nie są świetni. Dogłębną analizę tekstu literackiego zrobi nawet matematyk i ten prawdziwy − nie będzie jęczał.
5 maj 05:53
Wojteq66: W pełni zgadzam się z Gustlik, polski to lektury przede wszystkim... analiza tekstu, pod katem psychologicznym ? Każdy może dokonać własnej interpretacji która pod pewnym względem będzie poprawna a tego względu klucz nie uwzględni. Troche skomplikowane ale prawdziwe...
5 maj 07:17
Dante: Dupisz fleki ciekawski to że znasz niemiecki nie oznacza że dogadasz się po angielsku. Literature można interpretować na 200 różnych sposobów sęk w tym żeby sie w klucz ,,wstrzelić,,. Matematyka jest jedna prawdziwa i logiczna, nie każdemu jest dane ją pojąć.
5 maj 07:29
ciekawski: Z tym, że literatura staje się indywidualna w odbiorze kiedy mamy do czynienia z symbolami w tekście lirycznym, dlatego , że każdy może je interpretować inaczej. Zgadzam się, że matematyka jest bardziej logiczna jednak analizować tekstu pod względem składniowym(wiersz sylabiczny rymy rzeńskie układ rymów np aabb) też jest logiczne. Tak samo jak znajdywanie środków stylistycznych, które zawszę pełnią określoną funkcje. Moim zdaniem to takie pierdzenie od rzeczy ludzi nie ogarów, którzy nawet nie starają się tego pojąć zgrywając wielkich matematyków ..
5 maj 07:39
Dante: Powiem ci szczerze że gówno mnie obchodzi co autor miał na myśli pisząc jakiś wiersz, do czego mi to jest potrzebne? Umiesz się wysławiać, pisać to więcej ci do szczęścia nie potrzeba. I co powiesz na to że Wisława Szymborska za interpretacje własnego wiersza dostała 3 na maturze?
5 maj 07:59
rumpek: Powodzenia życzę emotka
5 maj 08:15
Godzio: Banał aczkolwiek trudniejsza niż rok temu
5 maj 10:36
rumpek: O widzę, że Godzio już skończył emotka Jakie były zadania mniej więcej?
5 maj 10:38
Godzio: Niedługo się dowiesz emotka jestem na komórce i nie za fajnie się pisze także musisz poczekać ale nie było nic nadzwyczajnego większość typowa
5 maj 10:49
rumpek: Wykaż trudne ? Bo tylko te mnie kręcą reszta raczej prosta emotka
5 maj 10:51
Vizer: No matura łatwa, chociaż jak zauważył Godzio trudniejsza niż w tamtym roku.
5 maj 11:45
rumpek: Zadanie wykaż, że (to artmetyczne a4 + b4 = 31) nie było trudne już je zrobiłem, a do tego geometrycznego nie mam pełnej treści
5 maj 11:55
Vax: A pamiętasz może treść do tego a4+b4=31?
5 maj 11:56
5 maj 11:57
Vizer: Z tym geometrycznym to było jakoś tak: Mamy czworokąt ABCD, w którym AB||CD i obrano taki punkt E na boku BC, że |CE|=|CD| i |BE|=|AB|. Wykaż że kąt AED jest prosty.
5 maj 11:58
rumpek: A był jakiś rysunek ?
5 maj 11:58
Vizer: Nie
5 maj 11:59
kaka: ile wam wyszło z prawdopodobienstwa ?
5 maj 12:01
Nie jestem mądry:
 16 
p(A) =

 49 
5 maj 12:02
Vizer:
 16 
Mi

 49 
5 maj 12:02
rumpek: Tam w sumie w tym dowodzie a4 + b4 = 31 można było zrobić: a + b = 1 / ()2 a2 + 2ab + b2 = 1 a2 + b2 = 1 − 2ab 7 = 1 − 2ab 6 = −2ab ab = −3 i dalej tak jak podałem emotka
5 maj 12:03
kaka:
 21 
kurde a ja kombinowałem z resztami i mi wyszło

 49 
5 maj 12:03
rumpek: Z analitycznej geografii coś było ?
5 maj 12:09
Vizer: Było. Okrąg o S(3,7) jest styczny do prostej y=2x−3. Oblicz współrzędne punktu styczności. Coś w ten deseń
5 maj 12:11
abc: a z sinusem i cosinusem wyszlo wam 1\2?
5 maj 12:12
rumpek: Policzyć odległość prostej od punktu mamy "r" − promień. następnie podstawić pod równanie: (x − 3)2 + (y − 7)2 = r2 równanie y = 2x − 3 i mamy punkt styczności
5 maj 12:13
Vizer: Chodzi o zadanie gdzie było policzyć iloczyn sinusa i cosinusa? W tym zadaniu wyszło mi
 1 

.
 2 
5 maj 12:13
rumpek: Możesz podać to zadanie emotka? Rozwiązałbym sobie (o ile pamiętasz )
5 maj 12:14
Vizer:
 23 31 
No ja zrobiłem to zadanie jak rumpek, wynik: A(

,

)
 5 5 
5 maj 12:14
rumpek: emotka ja nie zrobiłem zadania emotka podałem tylko schemat rozwiązywania emotka
5 maj 12:15
abc: no mi wyszlo tak samo , a ten punkt stycznosci wyszedl wam (5,7)? ja pomotalem troche i jakims chinskim sposobem to zrobilem i nie wiem czy dobrze
5 maj 12:15
rumpek: Znaczy nie zrobiłem zadania tutaj na forum, na maturze bym pewnie zrobił, tylko szkoda, że dopiero za rok się wykaże
5 maj 12:15
Vizer:
sinα cosα 

+

=1 i kąt α jest ostry i policzyć trzeba sinα*cosα.
cosα sinα 
5 maj 12:16
wewe: dlaczego z prawdopodobienstwem wyszlo wam 16/49
5 maj 12:16
wewe: tam bylo ze suma jest podzielna przez 3 tak ? czyli mozna wylosowac: (1,2) (1,5) (2,1) (2,4) (3,3) (4,2) (5,1) czyli A = 7 omega = 7*7 = 49 P(A) = 1/7 co tu jest zle ?
5 maj 12:18
kaka: a (6,3) i wiele innych nie masz
5 maj 12:20
abc: jeszcze jest 9 mozliwosci np.(2,7)
5 maj 12:21
wewe: fak ,racja kurde trudno ,kto na rozszerzenie jedzie ?
5 maj 12:22
abc: jaki wam wyszedl punkt stycznosci , i te zadanie zamkniete z logarytmem
5 maj 12:23
Daniel: 19/49 mi wyszło
5 maj 12:23
wewe: z logarytmem ze x > 1/2
5 maj 12:24
abc: a o co w tym w ogole chodzilo? ja zaznaczylem chyba ze x>1
5 maj 12:25
Grzesiek: Ale w treści zadania było wyraźnie zaznaczone, że losujemy ze zwracaniem...
5 maj 12:25
wewe: loga (2x−1) ,dla jakich X jest jakies rozwiazanie czy cos takiego, byla podana podstawa ale nie pamietam jej, o to zadanie chodzi ?
5 maj 12:26
Vax: Wracając do zadania z udowodnieniem, że kąt AED jest prosty, to przyznam, że było one dosyć pomysłowe, jak na podstawę, można je było zrobić tak, oznaczmy kąty BAE = AEB = α oraz EDC = CED = β wówczas nasz kąt AED = 180−(α+β). Przedłużmy teraz odcinek EB i gdzieś na nim poza tą figurą wybierzmy punkt F, wówczas kąt ABF jest kątem zewnętrznym trójkąta ABE i jest równy sumie kątów BAE+AEB = 2α, zauważmy również, że skoro AB || CD to z tego wynika, że kąt DCE = 2α, teraz korzystając z tego, że suma miar kątów w trójkącie wynosi 180 mamy z trójkąta DCE 2α+2β = 180 ⇔ α+β = 90, czyli kąt AED = 180−(α+β) = 90 cnd. Pozdrawiam.
5 maj 12:27
abc: tak wlasnie o to wewe
5 maj 12:28
Vizer: Vax jak |AB|=|CD| można było napisać, że czworokąt jest trapezem więc suma kątów przy ramieniu jest równa 180(st.) i było by szybciej chyba.
5 maj 12:30
wewe: a w logatymach loga c musimy miec a ≠ 0 ,a>0 i c>0 wiec 2x>1 x> 1/2 tak to zrobilem
5 maj 12:30
rumpek: Chcę taką za rok !
5 maj 12:37
rumpek: Vizer tak znacznie łatwiej zauważyć, że są trójkąty równoramienne i skorzystać z tego czego skorzystałeś emotka wtedy ładnie wychodzi emotka
5 maj 12:38
abc: a te zadanie z funkcja co było to wystarczy zapisać Zbiór Wartości <−2,3> , i funcja malejaca x∊<−1,2> nie pamietam dokladnych liczb. Czy y=<−2,3>
5 maj 12:40
Maciuś: Ja musialem cos jedno zdarzenie pominać i zapisalem 15/49 ile za nie bylo w ogole?
5 maj 12:41
rumpek: abc możesz napisać to zadanie?
5 maj 12:41
Maciuś: ja napisalem (−2,3) dlaczego domykasz −2 i 3? one nie maleja w tym momencie wiec nie wchodza tak mi sie zdaje
5 maj 12:41
wewe: hm, wydaje mi sie ze bylo zbior wartosci <−3;2> i f malejaca dla (−2,2)
5 maj 12:42
bolo: 2pkt bylo
5 maj 12:42
rumpek: http://www.mmlublin.pl/370005/2011/5/5/matura--matematyka-odpowiedzi-arkusze-zadania?category=news "Maturzyści musieli zmierzyć się z zadaniami m.in. z funkcji, ciągów liczb, układów równań. Były też pytania dotyczące brył i rachunku prawdopodobieństwa. − Na szczęście nie było całek, ale te są dopiero na poziomie rozszerzonym, którego nie piszę − podkreśla Kamila Kruczyńska z III LO." Spoko, że na rozszerzonej są całki
5 maj 12:43
Godzio: rysunek Nie pamiętam na czym się kończyło, ale tak było miej więcej rumpek to jest właśnie to zadanie o którym pisał abc a) ZW = ? b) f malejąca w jakim przedziale ?
5 maj 12:43
Godzio: Przed chwilą to czytałem Też mnie zdziwiły te całki emotka
5 maj 12:43
abc: a przedziały funkcji zapisuje się w otwartych? ja zapisalem z domknietych nawiasach
5 maj 12:44
wewe: zw = <−2;3> f mal dla x ∊ (−2;2) ja mam tak
5 maj 12:44
....: całki są na rozszerzonej a na czym to w ogóle polega
5 maj 12:45
wewe: nie ma calek na rozszerzeonej
5 maj 12:45
Vizer: rysunekJakoś tak wyglądał ten wykres i trzeba było wyznaczyć zbiór wartości i przedział gdzie funkcja maleje.
5 maj 12:46
rumpek: Odpowiedziałbym tak jak wewe
5 maj 12:46
Godzio: Co do domykania, właściwie nie jest dokładnie powiedziane czy trzeba domknąć czy nie, czasem tak piszą czasem tak emotka
5 maj 12:47
....: uf... tak myślałam ale jak to przeczytałam to koniec emotka trzymajcie za mnie kciuki na rozszerzeniu
5 maj 12:47
ukash: tam bylo w jakim przedziale jest NAJBARDZIEJ malejaca a nie tylko malejaca. Wiec chyba <−2;0>
5 maj 12:47
ukash: Godzi dobrze wykres narysowal
5 maj 12:47
Godzio: Tam było: Wyznacz maksymalny przedział w jakim funkcja maleje, a nie "najbardziej"
5 maj 12:48
ukash: pkt stycznosci wyszedl mi (5,4) bodaj
5 maj 12:48
Godzio: y = 2x − 3 S(3,7) Jedynie co trzeba zrobić to wyznaczyć prostą prostopadłą do y = 2x − 3 przechodzącą przez S i znaleźć jej punkt przecięcia z y = 2x − 3, (5,4) na pewno nie wyjdzie, jeśli się dokładny wykres narysuje to widać że nie wyjdą całości emotka
5 maj 12:50
x-Lon: to w końcu (−2;2) czy <−2;2> ? Mi się wydaje, że pierwsze rozwiązanie, bo pkt −2 to również punkt kiedy funkcja rośnie czyli do −2 nie należy.
5 maj 12:51
rumpek: Wyżej napisałem jakbym rozwiązał emotka a Vizer podał odpowiedź emotka
5 maj 12:51
wewe: zrobilem tak jak Godzio, wyszlo mi P= ( 23/5 , 62/5) czy cos takiego
5 maj 12:51
Godzio: rysunek
5 maj 12:53
Godzio:
 1 
y = 2x − 3 ⇒ a = −

S(3,7)
 2 
 3 
7 = −

+ b ⇒ b = 8,5
 2 
 1 
y = −

x + 8,5 = 2x − 3 ⇒ 2,5x = 11,5 ⇒ x = 4,6, y = 6,2
 2 
 46 62 23 31 
P(

,

) = (

,

)
 10 10 5 5 
Jak kto lubi
5 maj 12:55
kubao: Tak tez mi wyszlo...
5 maj 12:55
Vizer: Prawdę mówiąc sam się zastanawiam,czy ta funkcja maleje od (−2,2) czy <−2,2> ja dałem ten drugi.
5 maj 12:56
rumpek: rysunekTo akurat powinno być obojętne jakie przedziały − czy otwarty czy domknięty. Ważne byłoby gdyby było coś takiego jakby trzeba wszystkie podać przedziały. Jak widać ZW = <−2,3> a przedziały monotoniczności to: f↗ gdy <jakaś minusowa liczba, −2> U <2, jakaś dodatnia liczba> f (stała) gdy (jakaś dodatnia liczba, jakaś inna liczba> f↘gdy (−2,−2)
5 maj 12:56
Maciuś: Godzio co sądzisz o trudności? Moim zdanem troche nie popisali sie pod wzgledem dostosowania podstawy do mozliosci maturzystow
5 maj 12:56
Godzio: Taki sobie poziom emotka
5 maj 12:57
Kwachu: x−lon, dałem nawiasy otwarte ( i ) w pkt 2 i −2 ta funkcja była stała...
5 maj 12:57
abc: A jak napisalem Zbiór wartości <−2,3> bez "=" to myslicie ze bedzie to bład?
5 maj 12:57
Godzio: Nie emotka
5 maj 12:58
rumpek: Można bylo też: ZW∊<−2,3> emotka
5 maj 12:59
Maciuś: Nie pytam jaki wywarl na Ciebie wplyw bo to chleb powszedni dla Ciebie, pomysl jakbys mial pisac mature po chinsku z mniej podstawowymi zwrotami emotka Tak sie czuli podejrzewam humanisciemotka Co w2 strzal obracali sie i usmeich i strzal
5 maj 12:59
JURGI: ja napisałem Zw = (−2,3) nie uznają mi tego, c'nie?:(
5 maj 13:00
abc: a z tym rowerzysta czy tam czymś jak napisałem w odp że jak jechał 4 dni to 28 km , jak jechał 7 dni to 16 to bedzie git?
5 maj 13:01
Maciuś: co do zadania z π to moim zdaniem tez sie nie popisali . w wiekszosci zbiorow jak rozwiazywalem bylo π=3 mogli zaznaczyc π≈3,14 zeby po prostu wiedziec
5 maj 13:02
Maciuś: (−2,3) tak jakby nie nalezaly a naleza
5 maj 13:02
Godzio: abs chyba jak jechał −7 dni to −16 km
5 maj 13:02
Maciuś: Ja napisalem odpowiedz przejezdzal dziennie 28 km
5 maj 13:03
rumpek: Daliby sam arkusz a nie czekają Godzio ty nie szykujesz się na rozszerzoną? To już za 56 minut
5 maj 13:04
Maciuś: Oby rozszerzony byl trudny w pizde bo ich wysmieje
5 maj 13:05
abc: napisalem km emotka to bedzie dobrze?
5 maj 13:05
abc: dokladnie to tak " jadac 4 dni przejechal 28 km , jadac 7 dni przejechal 16km "
5 maj 13:06
Godzio: Jadę samochodzikiem, a szkołę mam 5 min drogi od domu emotka
5 maj 13:07
JURGI: W porównaniu do zeszłego roku to podstawka byla bardzo trudna. A i tak bojdaze nie zdalo 24%. Polski rok temu tez byl duzo prostszy. Ciekawe jak bedzie dalej. Jak w tym roku podstawowej z matmy nie zda 50% to sie nie zdziwie.
5 maj 13:07
rumpek: Cwaniak dlatego tak szybko zawsze jesteś
5 maj 13:10
Maciuś: abc pytanie bylo ile przejechal ( chodzi o to rownianie x*y=112) km dziennie . to drugie to jakby mial wiecej czasu to....etc
5 maj 13:10
abc: no to czyli nie zalicza pewnie odp ale ogolnie rownanie wyszlo to najwazniejsze
5 maj 13:12
Maciuś: nie no zalicza bo zaznaczyles jadac 4 dni tyle 7 tyle tylko mowie ze prostsza odpowiediza jest moja
5 maj 13:14
rumpek: Godzio a ile tobie wyszło z tym
sinα cosα 

+

= 1
cosα sinα 
1 

?
2 
5 maj 13:14
oaxoaxoax:
 1 
Jeżeli mogę się wtrącić i też pominąć to, że nie jestem Godzio to mi też wyszło

więc
 2 
raczej jest dobrze.
5 maj 13:15
fefd: 1/2
5 maj 13:16
rumpek: Gites
5 maj 13:16
Maciuś: tak dobrze ja mam pytanie odnosnie rownania tego na pierwszej stronie x(x−1)−49... co tam mialo wyjsc?
5 maj 13:16
abc: heh to ja też sie wtrące i wyszlo mi 1\2
5 maj 13:17
oaxoaxoax: najmniejsza liczba spełniająca nierówność Maciusiu, mi wyszło −2. A odnosząc się do tego wykresu to nie powinno być od <−2;0>U<0;2> bo ta funkcja w końcu idzie pod innym kątem :x?
5 maj 13:19
Maciuś: ja zaznaczylem 1
5 maj 13:20
abc: a to nie to co przypadkiem wyszlo x>1,5 i trzeba bylo zaznaczyc 2?
5 maj 13:21
rumpek: Ale jest i tak malejąca, więc (−2,2)
5 maj 13:22
oaxoaxoax: Czyli oba zapisy są poprawne czy nie ?
5 maj 13:23
fefd: x >1,5 wyszło
5 maj 13:23
rumpek: Tak emotka gdybyś miał: <−2,0)U(0,2> to do bani
5 maj 13:24
ciekawski: Dante ale Ty głupi jesteś xD
5 maj 13:25
oaxoaxoax: Uff, to git .
5 maj 13:25
B&H: A w mediach propaganda, że matura była banalna.
5 maj 13:26
rumpek: Najtrudniejsza nie była
5 maj 13:27
Maciuś: Hehe noo najlatwiejsza jaka mogla byc matura 2010 to pikus przy tymemotka
5 maj 13:28
rumpek: Pewnie za rok dadzą łatwiejszą jak zobaczą ile osób nie zda
5 maj 13:28
oaxoaxoax: W sumie ja nie zrobiłem tylko 3 zadań, więc na moje była trochę trudna.
5 maj 13:30
emes: hardcoreee
5 maj 13:31
Maciuś: ciężka byla z probnymi nie mialem problemu w ogole 100/100 niemalże czasami z wykaż że byly problemy ,zawsze matura probna byla troche trudniejsza a tu zonk
5 maj 13:36
B&H: Ciekawe co powiedzą ci, którzy piszą rozszerzenie. Ciekawe o której będą na forum.
5 maj 13:36
JURGI: 2010 była w chuja łatwiejsza. tam, do zamkniętych nie trzeba było nawet liczyć po bokach bo wszystko było jak na tacy. tą mature obleje połowa polski, zobaczycie!
5 maj 13:37
rumpek: Godziu po godzinie skończy
5 maj 13:37
rumpek: Jest w końcu mam arkusz Cudem wszedłem na CKE, taki ruch, że się ładować nie chce
5 maj 13:38
B&H: Są gdzieś odpowiedzi na necie?
5 maj 13:41
5 maj 13:42
rumpek: Po co ci odpowiedzi Wiedziałem, że Vizer coś źle przepisał Napisał:
sinα sinα 

+

= 1
cosα cosα 
i wychodziło mi, że sinα*cosα = 1 A tutaj patrze i jest:
sinα sinα 

+

= 2
cosα cosα 
więc:
sinα sinα 

+

= 2 / * (sinα * cosα)
cosα cosα 
sin2α + cos2 = 2sinαcosα 2sinαcosα = 1 : 2
 1 
sinαcosα =

 2 
5 maj 13:44
rumpek: Zadanie 27 Rozwiążcie tylko układ równań:
x+y=7  
y = (x + 19) : 2
Tam gdzie jest: (x + 19) : 2 powinno być:
x + 19 

ale nie napisałem tak bo sypie się coś
2 
5 maj 13:47
5 maj 13:57
Kwachu: Na interii podają powoli odpowiedzi po kolei do każdego zadania. Już mam 6pkt na 6 rozwiązanych zadań
5 maj 13:57
rumpek: Zadanie 30 nie miałem Zadanie 31 wyżej napisałem jakby zrobił, Godzio zrobił emotka
5 maj 13:57
rumpek: Ja tam będę martwił się za rok jak będę pisał
5 maj 13:57
TOmek: ja tez xD
5 maj 13:58
rumpek: Zadanie 32
x * y = 112  
(x + 3)(y − 12) = 112
x − dni wędrówki y − kilometry danego dnia
5 maj 14:00
5 maj 14:02
oaxoaxoax: na razie tylko zamknięte, a i to jest inna wersja arkusza, więc patrzcie na liczby a nie ABCD
5 maj 14:03
oaxoaxoax: ja mam 22/23 emotka
5 maj 14:03
rumpek: Jakby ktoś nie wiedział to: Zadanie 14
sin238o + cos238o − 1 1 − 1 0 

=

=

= 0
sin252o + cos252o + 1 1 + 1 2 
sin238o + cos238o i sin252o + cos252o to jedynki trygonometryczne
5 maj 14:08
rumpek: Zadanie 16 360o − 160o = 200o 200o: 2 = 100o
5 maj 14:09
rumpek: Prosta ta maturka nie wiem czemu tak dramatyzowali
5 maj 14:10
Kwachu: Sprawdzam zadania z interią i na razie mam 8/9 Zrobiłem błąd w zadaniu gdzie trzeba było wybrać oś liczbową. Skupiłem się na tym, że przy równaniu był znak "≤" i dałem zamalowane kółka. Zapomniałem, że było tam x większe od 0
5 maj 14:13
ciekawski: Ja zaznaczyłem 80 stopni bo opisany miał byc połowe mniejszy niż środkowy. A tu widzę 100. eh
5 maj 14:14
rumpek: Napisałem dlaczego
5 maj 14:16
anita: hej, a jak w 26 zadaniuw przykladnie b napsiałam <−2.0> u <0.2> to mam źle
5 maj 14:24
rumpek: Teoretycznie powinni ci uznać bo napisałaś domkniętą sumę więc uwzględniłaś ten punkt emotka
5 maj 14:25
oaxoaxoax: Anita, chyba masz dobrze, też tak napisalem.
5 maj 14:25
ciekawski: 3x2−10x+3≤0 rozwiąż równanie − wszyło mi x1=1/3 x2=3 napisałem <1/3, 3> i na osi zaznaczyłem zamkniety z wypełnionymi kropkami + parabola do góry(nie ogarniam tego rys) będzie jakiś pkt za to ?
5 maj 14:27
ciekawski: ja napisałem od <−2,0> w 26 dobrze?
5 maj 14:28
kuba: nie
5 maj 14:29
oaxoaxoax: ciekawski masz całe zadanie dobrze przecież
5 maj 14:29
anita: o to fajnie emotka w ogole zrobilam taki glupi błąd, napisałam 1/2, a nie 1/3 emotka reszte mam bezbłędni tylko ten idiotyczny blądemotka będzie coś za to?
5 maj 14:30
rumpek: rysunek Δ = 100 − 36 = 64 Δ = 8
 10 − 8 2 1 
x1 =

=

=

 6 6 3 
 10 + 8 18 
x2 =

=

= 3
 6 6 
Za samo obliczenie miejsc zerowych masz już jeden punkt emotka Parabola − ramiona w górę. Więc
 1 
x∊<

, 3>
 3 
5 maj 14:30
rumpek: anita − nie wiem, raczej nie bo obliczyć miejsca zerowe dobrze to jeden punkt. Ale poczekaj do 30 czerwca
5 maj 14:31
ciekawski: z tą nierównością? No to super ale z tym 26 nie wiem czy git. Dałem a)zbiór wartości <−2,3> b)<−2,0>
5 maj 14:32
anita: najważniejsze, że zdalam... gdyby byla taka jak rok temu mialabym ok 60% jestem załamanaemotka mam nadzieję ze ang i pol i geo mnie uratują i dostanę się na TiR
5 maj 14:33
ciekawski: kurcze nie napisałem chyba ze x należy...i dałem jeszcze przedział obustronnie zamkniety od 1/3 do 3. Dzięki wam za odpowiedzi.
5 maj 14:33
anita: w zadaniu 28 oczywiście też mam błąd, wyszło mi 1
5 maj 14:34
rumpek: Podałem rozwiązanie wyżej emotka (anita)
5 maj 14:36
anita: tak tak widzialam, chyba Ty napisaleś 1/2 ? ale jeśli napsialam to dziadowstwo ze cos * sin = 1 to bedzie chociaż pkt ?
5 maj 14:37
ciekawski: a w zadaniu za 5 pkt. napisałem poprawnie układ równiań i rozwiązałem go (podstawiając za xy 112) do momentu kiedy wyszła jakby funkcja. Później już przekombinowałem i z delty chciałem obliczyć zamiast zwyczajnie x i y sobie obliczyć..no i brakło czasu.. Jak myślicie jakieś pkt za to mogę dostać?
5 maj 14:37
oaxoaxoax: Za sam zapis równania będzie pkt na pewno emotka
5 maj 14:37
rumpek: ciekawski na oko? − ze 3 punkty może będą
5 maj 14:37
ciekawski: oby Panowie i Panie bo na razie balansuje na krawędzi. Wstyd mi, że nie wpadłem na to żeby po prostu x i y banalnie obliczyć. Ale już mi czasu brakło niestety. A było by piękne 5 pktów i pewna zdawka..
5 maj 14:40
anita: a ja dostane za ten sin i cos emotka
5 maj 14:40
rumpek: Czy ja wiem czy wstyd nie zrobić otwartych Prędzej zapadłbym się pod ziemie jakby zrobił błąd w zamkniętym
5 maj 14:41
ciekawski: Kurcze ogólnie nie była taka zła ta matura. No ale porobiłem za dużo głupich błędów no i czasu jakoś mi brakło.
5 maj 14:42
ciekawski: Obawiam się, że z samych zamkniętych nie uda się uzyskać upragnionych 30% . Oj nerwowo nerwowo
5 maj 14:43
long: ile powinno wyjść w zadaniu 31/
5 maj 14:44
rumpek: Tak jak Godzio wyżej podał
5 maj 14:45
ciekawski: Rumpek rozwiązałbyś któreś z tych zadań? 17, 20 , 21
5 maj 14:45
rumpek:
 23 31 
P(

,

)
 5 5 
5 maj 14:45
Daniel: No i bajerka z abcd wyszło mi 15 pkt minimum emotka + jeszcze z 6 pewnie z otwartych wiec pozytywnie :!
5 maj 14:46
rumpek: Jeszcze nie miałem tego w szkole ale daj mi chwilę emotka
5 maj 14:46
Vax: 17) 33 20) 33 21) 96pi Pozdrawiam emotka
5 maj 14:47
Raff: pytano z ciekawości: jak w tym zadaniu za 5pkt. nie mam za bardzo policzone, jedynie powypisywane a1=28, a2, a3, a4 i a1=16, a2, a3, a4, a5, a6 a7 i dobrą odpowiedź to dostanę chociaż pkt? Zupełnie mi wypadło z głowy podejście do tego zadania, w desperacji w pamieci policzyłem...
5 maj 14:48
ciekawski: do 18stego jest już ogarnięte na interii emotka
5 maj 14:49
Daniel: Zad 21. V=1/3πr2l V= 1/3π 628 (r ma 6 bo to r= promień czyli połowa średnicy z 12) V=1/3π288 (skracamy 1/3 z 288 i zostaje: V=96π
5 maj 14:50
5 maj 14:51
rumpek: rysunek Zadanie 17 Na podstawie: P = a2 * sin60o
 3 
P = 36 *

= 183
 2 
I teraz na podstawie wzoru: P = a * h 183 = 6h : 6 h = 33 Można też oczywiście spróbować samymi funkcjami trygonometrycznymi na podstawie rysunku emotka
5 maj 14:51
Vax: Trzymajcie odpowiedzi, na szybkiego zrobiłem, mam nadzieję, że dobrze emotka 1) C |x+2/3| <= 4 2) B 2100 3) B 5a(a−2b+3) 4) D a=3 5) D (2 ; +) 6) B 2 7) C 8) B x > 1/2 9) A 10)D 22
 9 
11)D a1 =

 4 
12)C a2+a9 = a3+a8
 12 12 
13)A sina =

tg =

 13 5 
14)B 0 15)C GE 16)B 100 17)A 33 18)C y=2x+5 19)B x=3 20)D 33 21)B 96pi 22)D 1/18 23)D 7 24) 3x2−10x+3 <=0 <=> x E <1/3 ; 3> 25) Zauważmy, że a+b=1 => a2+2ab+b2=1 <=> 7+2ab=1 <=> 2ab = −6 <=> ab=−3 => a2b2 = 9 teraz zauważmy, że a4+b4 = (a2+b2)2−2a2b2 = 49−2*9 = 49−18 = 31 cnd. 26) A Zbiór wartości = [−2 ; 3] B przedział (−2 ; 2) 27) x=−1 , y=9 28) sinα*cosα = 1/2 29) Oznaczmy kąty BAE = AEB = α oraz EDC = CED = β wówczas nasz kąt DEA = 180−(α+β). Przedłużmy teraz odcinek EB i gdzieś na nim poza tą figurą wybierzmy punkt F, wówczas kąt ABF jest kątem zewnętrznym trójkąta ABE i jest równy sumie kątów BAE+AEB = 2α, zauważmy również, że skoro AB || CD to z tego wynika, że kąt DCE = 2α, teraz korzystając z tego, że suma miar kątów w trójkącie wynosi 180 mamy z trójkąta DCE 2α+2β = 180 ⇔ α+β = 90, czyli kąt DEA = 180−(α+β) = 90 cnd. 30) 16/49 31) (23/5 ; 31/5) 32) { xy=112 { (x+3)(y−12)=112 Z czego wyliczamy (x,y) = ( 4,28 )
 33 
33) P =

 8 
5 maj 14:52
Daniel: Rumpek jeśli chodzi do tego 17 zad funkcjami to mi wyszło identyko tyle ze robiłem funkcjami emotka
5 maj 14:53
ciekawski: Dzięki VAX
5 maj 14:54
Grześ: tak matematycznie, poza moim postem jest 44 postów, czyli 256 Taka malutka uwaga
5 maj 14:59
long: w zadaniu 26 jak napisałem że funkcja jest malejaca w przedziale takim (−2,2) to mam zero
5 maj 15:00
Justynaa: A co wam wyszło w zadaniu 27 Liczby x,y,19 w podanej kolejności tworzą ciąg arytmetyczny, przy czym x+y=8. Oblicz x i y.
5 maj 15:00
Vax: Podałem wyżej moje odpowiedzi, 27) x=−1 , y=9 Pozdrawiam.
5 maj 15:04
3 kl zawodowki hahah: Zadanie 32:
112*3 

= x
12 
 112 
y=

 x 
5 maj 15:06
wiola: w 26 zadaniu nei napsialm odp czy to bedzie duzy blad
5 maj 15:07
ciekawski: Takie pytanie z innej beczki−dla zorientowanych. Wiadomo, że można podchodzić do matury kilka lat z rzędu. Chodzi mi o poprawianie wyniku. Co w przypadku kiedy otrzymamy niższy wynik niż w roku poprzednim ?
5 maj 15:08
wiola: t jak bede miala 2 pkt jak napsail dobrze ty;kp nie napsial wyniku w odp?
5 maj 15:13
kris: mam tak jak wiola.. moze ktos nam powiedziec czy trzymam 2 pkt, jesli nie to mam 28 %emotka
5 maj 15:16
ciekawski: to było zadanie a+b więc myślę, że jak i a i b masz dobrze to powinni Ci przyznać 2pkt−oni też trochę starają się naciągać dla statystyk. Odpowiedź w bardziej rozbudowanych zadaniach jest pkt chyba
5 maj 15:20
kris: ja pierdzieleemotka jestem załamanyemotka jeszcze do tego napisalem w b) <−2;0> u <0.2> to też jest źle ?
5 maj 15:21
kris: błagam o odp?
5 maj 15:22
ciekawski: Kurcze to dyskusyjna sprawa jest. Ja np napisałem <−2,0> Bo miał to być przedział MAKSYMALNEJ długości. Jak widać na rysunku. Prosta trochę się łamie czyli składa się jakby z dwóch przedziałów. ten 2gi jest krótszy więc go nie uwzględniłem. Trochę nie jasno sformułowane polecenie. Mogli napisać wskaż przedział w którym funkcja jest malejąca i wszyscy byli by zadowoleni..
5 maj 15:25
kris: jejku zabraknie mi 1 punkta, jestem załamany
5 maj 15:27
IZKA:): matura to bzdura dacie rade
5 maj 15:29
kris: tak, tylko ze mi brakuje 1 pkt
5 maj 15:30
ciekawski: Kris poczekaj aż ktoś bardziej ogarnięty się wypowie. Ja do znawców/orłów nie należę. Pisze tylko tak jak ja to interpretuje. Myślę, że w przypadku kiedy stajesz na granicy jednego pkt a masz odpowiedź bliską tej prawidłowej. Mogą Ci to jakoś przepuścić. Tak jak mówię, miałem do czynienia z egzzaminatorem który pracuje w komisji i robi te zadania i opowiadał, że w podobnych przypadkach robi się takie akcje aby podwyższyć statystyki rocznika żeby nie wyszło, że mamy w kraju samych idiotów .
5 maj 15:31
kris: wątpie w toemotka
5 maj 15:32
Benia: A w 33 nie powinno wyjsć 63
5 maj 15:33
kris: w ogole zrobilemm bląd jak 1 osoba stąd,... napisalem w delcie 1/2 a nie 1/3emotka a reszta jest ok... i bym zdałemotka a teraz nic tylko plakać i dać sobie spokój z resztą
5 maj 15:33
rumpek: odpowiedź x∊<−2,0>U<0,2> RACZEJ POWINNI CI UZNAĆ, ponieważ tak jak już pisałem wyżej, obustronnie domknięty i na dodatek suma, więc uwzględniłeś 0
5 maj 15:35
kris: ale nie napisałem tego w odpowiedziach na dole ......
5 maj 15:36
IZKA:): spokojnie....znajdzie sie ten punkt... ja tez liczylam ile mAM a nigdy nie wyjdzie Ci tyle co masz naprawde...
5 maj 15:37
rumpek: A to nie wiem czy uznają, no ale to widać (ja bym uznał) Na twoim miejscu pomodliłbym się Na dodatek jakby widział, że jest na granicy to na pewno uznałbym.
5 maj 15:38
kris: tak, modlilem się przed...
5 maj 15:41
JURGI: Nam zawsze nauczycielka tlumaczyla co do zbioru wartosci, ze protekcjonalnie mozna dac przedzial otwarty (), bo to sporna kwestia i matematycy sie o to kloca. dalem wlasnie (), podobno mial byc <>. jak to jest upierdziela mi pkt za to? zadanie bylo za 2 pkt, i byly podpunkty a i b i b mam tak jak napisali, a w a dalem ten otwarty przedzial.
5 maj 15:42
Patysia: No to ja się wyłożyłam na matmie
5 maj 15:44
Ejdom: jeśli współżędne punktu styczności podałem w ułamku dziesiętnym to mi odejmą punkty? P=(6,6;4,2) o ile dobrze pamiętam... nie nawidzę uzasadnij wszystko miałem dobrze oprócz tych dwóch 27 i 29 cośtam naskrobałem.. męczyłem się z nimi chyba z godzinę.. ale nie wiem sądze że koło 80−90% będzie... z zamkniętych głupie dwa błędy
5 maj 15:50
3 kl zawodowki hahah: pomozcie z 31 zadaniem
5 maj 15:51
aaa: mam pytanie odnosnie jednego zadania.. zastanawiam sie cyz dostane za nie jakies punkty w ogole. zrobilem zupelnie inaczej niz w odpowiedzi, ale wyszedl mi dobry wynik. http://matura.onet.pl/1643096,0,29,,artykul.html narysowalem prostokat, dluzszy bok oznaczylem 6 a krotszy 3. odcinek AE wyszedl mi 3, czyli tyle samo co krotszy bok. narysowalem trojkat rownoramienny ( z wysokoscia 3) i podstawilem te wyniki do wzoru ktory jest w karcie (Zalozmy, ze kat γ jest prosty, wowczasemotka : h2 = |AD| x DB z tego co podstawilem wyszlo mi 9 = 3 x 3 czyli 9 = 9 teoretycznie dowiodlem ze ten kat jest prosty, ale czy mi uznaja?
5 maj 15:52
aaa: Odcinek BE* wyszedl mi 3, przepraszam
5 maj 15:54
rumpek: Po raz kolejny napiszę: w tym zadaniu nie było ważne jakie nawiasy.
5 maj 15:54
Olaa: Wiecie może jak miało być w tym: Styczną do okręgu (x −1)2 + y2 − 4 = 0 jest prosta o równaniu: A. x =1 B. x = 3 C. y = 0 D. y = 4 ?:(
5 maj 15:58
aaa: Rumpek, w ktorym zadaniu? w tym z wykresem funkcji? czyli jesli w obu punktach dalem otwarte nawiasy to mi przyznaja punkty?
5 maj 16:00
rumpek: (x − 1)2 + (y − 0) = 4 Więc: S(1,0) a promień to 2
5 maj 16:01
rumpek: aaa tak powinni dać punkty. Bo to tak jak ktoś wyżej napisał, kwestia sporna. emotka Nauczyciel w szkole mówił mi, że może być i tak i tak emotka
5 maj 16:02
rumpek: Olaa tak jak wyżej napisałem: (x−1)2 + (y − 0)2 = 4 S = (1,0) r = 2 Narysuj to a zobaczysz emotka
5 maj 16:03
5 maj 16:03
rumpek: Więc x = 3
5 maj 16:04
rumpek: A teraz idę czytać "Zbrodnię i karę" będę za jakieś 30 minut.
5 maj 16:05
aaa: Rumpek, zobaczyl bys moj poprzedni post apropo tego zadania z wykazaniem katu prostego? troche chaotycznie napisalem ale powinienes zrozumiec.
5 maj 16:05
ŁODI: jestem juz po rozszezeniu ... wyszedlem po godzinie ...
5 maj 16:05
rumpek: ŁODI jakie zadania ?
5 maj 16:07
rumpek: Olaa albo wystarczyło zauważyć, że środek to S(1,0) więc leży na osi Ox skoro promień to 2 więc szukamy oddalonych o 2 punktów jest to (−1,0) i (3,0) do tego pierwszego nie ma odpowiedzi więc ten drugi
5 maj 16:08
rumpek: aaa Ja bym tego nie uznał bo nic nie wykazałeś podstawiając zwykłe liczby
5 maj 16:09
ciekawski: "rumpek: odpowiedź x∊<−2,0>U<0,2>" Zmylili mnie tym załamaniem i stwierdzeniem "maksymalnej długości" człowiek niby umie a dają takie pułapki.. No dramat. a pkt lecą
5 maj 16:10
rumpek: To CKE znasz ich
5 maj 16:15
Kachna: W zadaniu 26 jak napisałam w b) od (−2, 3) do (2, −2) to zaliczą?
5 maj 16:15
kris: CIEKAWSKI to to jest w koncu dobrze czy źle?
5 maj 16:17
rumpek: b) od (−2,3) do (2,−2)? Co ty piszesz ZW to <−2,3> , a to ze funkcja malejąca to mogło być: (−2,2) lub <−2,2> (tego na pewno pewien jestem) i tego mniej pewien czy zaliczą: x∊<−2,0>U<0,2> ale ja bym zaliczył emotka
5 maj 16:18
ŁODI: trojka rownoboczy podstawa 8 i kat miedy podstawa a bokiem 30 stopni i obliczyc jakas styczna czy cos nie pamietam nic nie zrobilem 1 zadanie k do 6 + cos tam i cos tam tzreba bylo udowodniec ze przez 63 czy 32 sie dzieli
5 maj 16:20
Kachna: Ech... to lipaemotka ... źle zapisałam, ech...
5 maj 16:21
ŁODI: 32 albo 36 sie dzieli *
5 maj 16:21
Vax: Jak może być trójkąt równoboczny i kąt między podstawą a bokiem 30*?
5 maj 16:21
ŁODI: nie wiem ale ja tak to zrozumialem dla mnie zadanie nie do ruszenia
5 maj 16:22
ŁODI: bylo jeszcze z parametrem ktory jest w jakims przedziale czy cos takiego
5 maj 16:23
ŁODI: ciag geometryczny gdzie suma to 124 jakos tak a ciag to a1 .....+a10 byl warunek ze q to chyba 24 i ze tylko pod jakims tam warunkiem
5 maj 16:24
ŁODI: wyznaczyc styczna czegoś okregu z czyms
5 maj 16:25
rumpek: Fajne zadanka, tylko szkoda że nic nie czytałem o ciągu geometrycznym
5 maj 16:25
Matt: Matam rozszerzona tragedia....
5 maj 16:32
Vax: A pamiętasz dokładnie treść zadania z podzielnością ?
5 maj 16:33
Matt: q=27
5 maj 16:33
rumpek: Możesz mniej więcej napisać jakie zadania były? Z wartością bezwzględną coś było? itp?
5 maj 16:35
anita: Hej jeśli w tym zadaniu podłożyłam do wzoru y=ax + b dane tego punktu, to otrzymam jakikolwiek punkt https://matematykaszkolna.pl/strona/2992.html
5 maj 16:37
rumpek: Co ty jarasz? Że się tak wyrażę Powyżej są dwie techniki opisane do rozwiązania tego zadania.
5 maj 16:38
Matt: Bez żadnej wartości bezwzględnej. Były 3 zadania czy nawet 4 na wykaż.. Chyba takie: Jeśli k jest liczba całkowitą to wykaż że k6 + 2k + k4 jest podzielne przez 36 Moim zdaniem − masakra.
5 maj 16:38
anita: @rumpek to było do mnie?
5 maj 16:40
rumpek: O ja pierdziele to pewnie był "odwet" za te wszystkie lata prostych matur. Na pewno dobrze to napisałeś? (to wyżej)
5 maj 16:41
rumpek: anita tak masz podane rozwiązania (dwa sposoby) to nawet nie chce Ci się przewinąć strony ?
5 maj 16:42
Vax: Źle przepisałeś treść, nie działa np dla k=2
5 maj 16:42
rumpek: bardziej odpowiadałoby: ak6 + bk4 + ck2
5 maj 16:43
ŁODI: k6 + 2k + k4 wydaje mis ie ze bylo inne bo chcialem parametr t− k2 podstawiac
5 maj 16:43
ŁODI: rumpek tak jak rumpek podal
5 maj 16:44
rumpek: a po co parametr podajcie jak było dokładnie to wam zrobię to
5 maj 16:45
rumpek: Obstawiam, że było: k6 − 2k4 + k2
5 maj 16:45
Patysia: rumpek po co czytasz zbrodnie i kare teraz ? xD
5 maj 16:47
ŁODI: agacie skleiły sie 2 strony i omineła 3 zadania otwarte te początkowe
5 maj 16:47
rumpek: I pewnie należało do liczb całkowitych
5 maj 16:47
rumpek: Bo jestem w drugiej klasie a chcę mieć te 3 z polaka
5 maj 16:48
anita: y = ax + b 7 =3*2 +b b= 1 y = 2x + 1 za to bedzi eten punkt czy nie? szukam RUMPEK, ale jakoś nie widze nic do góry
5 maj 16:53
matura2011: Luuudzieee pomóżcie ! sprawdziłam swoje odp. z dzisiejszej matury i wyszło że mam 12 pkt z zadań zamkniętych. Zrobiłam neirówność więc +2 pkt to już 14. I teraz mam do was pytanie, zrobiłam zadanie liczba x,y, 19 w podanej kolejnosci tworza ciag arytmetyczny przy czym x+y=8 oblicz x i y ale robiąc je na chłopski rozum przy czym wszystko napisałam co robie, i zapomniałam że x+y =8 i wyszło mi x=1 i y=2 a X= −1. Czy dostane za to zadanie 1pkt bo za to zadanie jest 2 pkt?
5 maj 16:53
5 maj 16:54
Ola: Dostane cos jak napisalam w ciagu tylko y=x+19 −−−−−−−− 2 ?
5 maj 16:56
anita: rumpek nie wczytalo mi sie emotka prosze powiedz bo jak mam 1 pkt to zdalam ....
5 maj 16:56
rumpek: Ale co ty chciałaś zrobić?
5 maj 16:59
anita: po prostu obliczyc punkt b bo nie wiedzialam nic o tym zadaniuemotka
5 maj 17:01
Ola: x+19 y= −−−−− 2 Czy za to dostane jakis punkt
5 maj 17:02
kałamarz : nie
5 maj 17:02
Ola: czemu?
5 maj 17:03
kali: rozszerzenie było, cóż by tu powiedzieć − dziwne. niby łatwe, ale ok 6 zadań z planimetrii, stereometrii i geometrii analitycznej, a ja się akurat tego nic nie uczyłem emotka więc marzenia o polibudzie poszły się bujać.
5 maj 17:04
kałamarz : bo tak nie ma w odpowiedziach, przykro miemotka a co do anity to nie wiem
5 maj 17:04
rumpek: Nie, jakbyś podała formę właściwą:
 1 
y = −

x + 8,5 to wtedy jeden punkt tak.
 2 
5 maj 17:04
Ola: ale ja sie pytam o ciag arytmetyczny (x,y,19)
5 maj 17:05
Patysia: Aaaa rumpek to wróżę Ci piekną przyszłość z matemayką Jakbyś miał jakieś preblemy z polakiem to się polecam
5 maj 17:06
anita: czyli nie zdalam emotka(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
5 maj 17:08
Ola: niech ktoś mi powie czy za samą proporcje jest punkt:((
5 maj 17:09
rumpek: Za ułożenie samego układu równań:
y = (x + 19)/2  
x + y = 8
Tak powinien byc punkt, przynajmniej tak mi się wydaje
5 maj 17:13
Maciuś: Mowcie jak rozszerzona?
5 maj 17:14
Ola: ale ja napisalam tylko y = (x+19)\2 i nie wiem czy bede miala jakis punkt
5 maj 17:16
a: Pol rozsz, Ang rozsz, a na matme dali trudniejszy arkusz i niestety, zabraklo chyba 2,3 pnkt.... Zbyt szybko wprowadzili tą mature. Powinni dac znak gim ze taka oto bedzie, zeby nauczyciele zaczęli uczyc... bo ja niestety matme mialam taka jak religie, czyli zadna. Eh, zmora
5 maj 17:17
rumpek: Ola raczej nie
5 maj 17:18
Ola: a kiedys slyszalam ze same napisanie czegos takiego jest punkt
5 maj 17:18
Ola: no dobra rumpek a w tym zadaniu z turystą napisalam x*y=112 (x+3)(y−12)=112 za to jest punkt?
5 maj 17:20
Maciuś: na pewno za ulozenie rownaniaemotka
5 maj 17:21
Ola: to super!
5 maj 17:22
matura2011: podbijam moje pytanie: sprawdziłam swoje odp. z dzisiejszej matury i wyszło że mam 12 pkt z zadań zamkniętych. Zrobiłam neirówność więc +2 pkt to już 14. I teraz mam do was pytanie, zrobiłam zadanie liczba x,y, 19 w podanej kolejnosci tworza ciag arytmetyczny przy czym x+y=8 oblicz x i y ale robiąc je na chłopski rozum przy czym wszystko napisałam co robie, i zapomniałam że x+y =8 i wyszło mi x=1 i y=2 a X= −1. Czy dostane za to zadanie 1pkt bo za to zadanie jest 2 pkt?
5 maj 17:22
Ola: dzięki Maciuś
5 maj 17:22
Maciuś: matura2011 wydaje mi sie że nie nie przedstawilas jak "dziala ciag arytmetyczny" czyli a2−a1=a3−a2 za takie cos bys costala pomijajac wynik
5 maj 17:26
Vax: Jeżeli miało być: 36 | k6−2k4+k2 To można tak, zauważmy, że: k6−2k4+k2 = k2(k4−2k2+1) = k2(k2−1)2 = (k3−k)2 wystarczy zatem pokazać, że k3−k dzieli się przez 6, ale k3−k = (k−1)k(k+1) co jest iloczynem 3 kolejnych liczb całkowitych w których zawsze znajdzie się jedna liczba podzielna przez 3 i przynajmniej jedna podzielna przez 2, przez co dane wyrażenie staje się podzielne przez 6 cnd. Pozdrawiam.
5 maj 17:29
anita: Maciuś ja zrobilam wlasnei tak jak Ty to napisles a2−a1=a3−a2 podstwaiłam wyliczylam y i pozniej x tylko mam inny wynik czy za samo podstawienie jest punkt?
5 maj 17:29
matura2011: no to ekstra nie zdałam.
5 maj 17:30
anita: ja też
5 maj 17:30
matura2011: ile zabrakło ci pkt?
5 maj 17:31
sajm: @matura2011 w poprzednich latach za takie zadania dostawało się jeden punkt za ułożenie poprawnego układu równań i następny za rozwiązanie i podanie wyniku
5 maj 17:31
anita: Maciuś odp.. jesli mam za to 1 pkt to mam zdana
5 maj 17:31
makiaweli: w tym zadaniu: Rozwiąż nierówność 3x2 − 10 + 3≤0 wszystko ładnie zrobiłem, obliczenia są, przedział jest. ale nie narysowałem cholernego wykresu odejmą mi punkt za to? troche lipa, bo wszystko mam poprawnie.
5 maj 17:32
anita: Matura2011 1
5 maj 17:32
sajm: Podanie zbioru wartości jako <3,−2> zamiast <−2,3> jest błędem?
5 maj 17:32
matura2011: mi sie wydaje ze osoba sprawdzająca moją prace powinna mi to uznac bo mnie tak uczył korepetytor tylko zapomnialam o tym minusieeeeee
5 maj 17:32
matura2011: mi sie wydaje ze osoba sprawdzająca moją prace powinna mi to uznac bo mnie tak uczył korepetytor tylko zapomnialam o tym minusieeeeee
5 maj 17:32
Godzio: I jak matura z rozszerzenia wam poszła emotka ?
5 maj 17:33
anita: sajm .. tak, jest to poprawne
5 maj 17:33
matura2011: kurde no to nie wiem może za jakieś wzory może gdzieś znajdzie sie u nas punkt anita
5 maj 17:33
anita: GODZIO TY JETSES MĄDRY ~! odpowiedz mi na moj post ... błagam ....
5 maj 17:34
makiaweli: sajm, to nie jest błąd!
5 maj 17:34
Godzio: anita szczerze powiedziawszy nie wiem
5 maj 17:34
anita: nie wiem.. zrobilyśmy to chyba złym sposobem ...
5 maj 17:35
Godzio: a dobra myślałem że to sajm zapytał
5 maj 17:35
makiaweli: w tym zadaniu: Rozwiąż nierówność 3x2 − 10 + 3≤0 wszystko ładnie zrobiłem, obliczenia są, przedział jest. ale nie narysowałem cholernego wykresu odejmą mi punkt za to? troche lipa, bo wszystko mam poprawnie jak myślicie moi mili? uyebią pkt czy nie?
5 maj 17:35
Godzio: Jakie pytanie masz, bo nie wiem o które dokładnie chodzi ?
5 maj 17:36
Maciuś: anita jezeli podstawilas do tego wzoru te ciagi to masz 1 pkt
5 maj 17:36
anita: hmm, nie rozumiem ... ?
5 maj 17:36
rumpek: Godzio będzie 100%?
5 maj 17:36
rumpek: słyszałem, że rzeźnia była
5 maj 17:36
anita: serio MACIUŚ ? zaraz napisze jak dokladnie zrobilam
5 maj 17:36
Maciuś: Godzio jak tam roz? Mow mi tu na ile napisales na okoemotka
5 maj 17:37
Godzio: Na oko 92−96% tak myślę
5 maj 17:38
rumpek:
5 maj 17:38
rumpek: Musi być 100%. Czego nie zrobiłeś ?
5 maj 17:39
anita: GRATULACJE GODZIO
5 maj 17:39
Maciuś: OMG
5 maj 17:40
sajm: @makiaweli zgodnie z tym: http://www.cke.edu.pl/images/stories/001_Matura/matem_klucz/pp_klucz_28_06.pdf dostaniesz 2 punkty − schemat punktowania takiego zadania str 7 tego dokumentu
5 maj 17:40
5 maj 17:40
anita: Maciuś / Godzio. Rumpek zrobilam to w sposób następujący a2 − a1= a3 − a2 y= 8 − x 8 −x −x = 19 − 8 + 8 x = 35 y = 35 + 8= 43
5 maj 17:40
anita: sajm ja w tym mam wszytsko wykres wszytko tylko napisalam nie 1/3 tylko 1/2 bede miala chociaz punkt
5 maj 17:44
aaa: jezeli w tym zadaniu z funkcja przy obydwu punktach dalem otwarte nawiasy to dostane 2 pkt czy mi utna? dalem (−2,3) i (−2,2)
5 maj 17:44
makiaweli: sajm, dzięki
5 maj 17:45
anita: hej odpowie mi ktoś? bardzo proszę, bo jak na razie placz mi pozostaje, a jutro ang
5 maj 17:46
makiaweli: aaa, ja dałem (−2,3) i <−2,2> nie będzie sprawiedliwe jak zarówno ty jak i ja dostaniemy po 1 pkt...
5 maj 17:47
matura2011: anita nie martw sie ja ciągle płacze jestem w takich nerwach i nikt mi nie odp.emotka
5 maj 17:48
anita: makiaweli, a ja mam tak jak ty w 1, a w b mam <−2;0>U <0;2> nie napisalam odp, bo zapomniałam. Brakuje mi tylko 1 pkty, myslisz ze moga mi to uznać?
5 maj 17:49
anita: ja pisze jutro roz ang .... chcialam isc na filologie hiszp po ang, ale chyba przez ta matme mam po marzeniach ...
5 maj 17:50
matura2011: wydaje mi się że jak i mi jak i tobie uznają to co żeśmy tam napisały emotka nie są oni aż tak źli i jak zobaczą że 1 pkt brakuje to dadzą emotka
5 maj 17:50
anita: moja mama też mi tak mówi, w ogole ja popełnilam idiotyczne błedy
5 maj 17:51
anita: bardzo bym chciała, by ktos mi odpowiedzial
5 maj 17:51
matura2011: ja też nie martw się straciłam z 5 pkt na głupich błędach ale nie martw się napewno gdzieś jeszcze przypunktują np. za napisanie jakiegoś równania wzoru... itp. rysunek patrzą na to wiec napewno zdamy nie martw sie
5 maj 17:53
makiaweli: jak będzie ci brakować pkt to ci może za to dadzą 2 pkt. ja się wkurzam, że narobiłem mnóstwo głupich błędów w otwartych i stracę bankowo po kilka pkt w każdym zadaniu
5 maj 17:54
anita: no brakuje mi tylko punkta, a mam idiotyczne błedy, chce jedynie 30 % ...nic wiecej ......
5 maj 17:55
anita: heh moze za delte dadzą
5 maj 17:55
sajm: @anita z klucza poprzedniego z roku można wyciągnąć tyle że w zadaniu z nierównościa kwadratową 1pkt dostaje się za obliczenie pierwiastków − tu popełniłaś błąd przez co reszta zadania też jest błędna chyba że napisałaś w obliczeniu 1/2 a w rozwiązaniu, odpowiedzi i/lub na osi 1/3
5 maj 17:58
aaa: nie ciesz sie i tak nie zdasz
5 maj 17:58
anita: napisalam 2/6 i skróciłam na 1/2emotka to będę miała jak coś ten punkt ?
5 maj 17:59
anita: aaa dzięki, za pocieszenie ..
5 maj 18:00
anita: nadzieja umiera ostatnia .................. piszesz jutro angielski ?
5 maj 18:03
matura2011: pisze... ale nic nie umie z angielskiegoemotka więc to bedzie istny szczałemotka
5 maj 18:04
5 maj 18:05
makiaweli: anita, nie dramatyzuj
5 maj 18:05
5 maj 18:13
anita: mtura2011 na podstawie myślę, ze bedzie zaproszenie/notatka, a list raczej prywatny do kolegi, bo formalne sa trudne. Chociaz warto sie przygotowac. makiaweli, nie potrafie dramatyzowac, to jest 1 punkt.. jeden glupi blad, a moze zawazyc na calym Twoim dotychczasowym życiu
5 maj 18:19
long: ponawiam swoje pytanie czy w w zadaniu 26 jak napisałem że funkcja jest malejaca w przedziale takim (−2,2) są konieczne nawiasy ostre
5 maj 18:23
anita: long, nie... masz tez dobrze... ŁODI co to jest?
5 maj 18:25
matura2011: wiem teraz sobie patrze co i jak, posłucham troszke czytanek, może uda mi się notatkę list napsiać ja chce tylko zdać tą cholerną matureemotkaemotka i mieć wszystko z głowy i nie masz się co martwić, za każde zadanie zaczęte nie skończone dają pkt więc napewno zdałysmy
5 maj 18:30
anita: kurcze.. mam nadzieje, ze sie zlituja.... ZYCZE POWODZENIA emotka rób wszystko na spokojnie, a bedzie dobrze emotka a na studia jakie się wybierasz?
5 maj 18:31
makiaweli: pewnie socjologia, politologia albo inny kindergarten
5 maj 18:50