matematykaszkolna.pl
funkcje ...: narysuj wykres funkcji f(x)= 1−wart. bezw. z x1− wart. bez z x
7 lut 20:09
Godzio: f(x) = 1 − |x|1 − |x| tak ?
7 lut 20:12
M4ciek: Godziu a jak konkurs szkolnyemotka
7 lut 20:14
Godzio: Narazie czekam kiedy się odbędzie, bo możliwość jest taka że w tym tygodniu albo dopiero po feriach emotka
7 lut 20:15
Godzio: A tak w ogóle jak Ci poszła matura z matmy tej podstawowej z cke ?
7 lut 20:16
M4ciek: Daj znac jak poszlo bo w szkole to chyba powinienes wygrac emotka
7 lut 20:17
M4ciek: Jak na to co umialem to srednio 84%...
7 lut 20:18
Godzio: ok emotka
7 lut 20:22
M4ciek: Na glownej musi byc 94% + bo zalezy jaki dowod bedzie emotka , a Ty ile 98 czy 100%
7 lut 20:23
Godzio: 96% ... nie zaliczyli mi mojego uzasadnienia że tam była linia prosta nie wiem czemu a wszystko napisałem że oparte na średnicach ehhh
7 lut 20:34
Godzio: przy tym dowodzie co były 2 okręgi i ten punkt miał być na przekątnej
7 lut 20:34
Godzio: M4ciek mogę Cię pocieszyć że w mojej szkole byłbyś na 3 miejscu z tym wynikiem
7 lut 20:36
M4ciek: Dziwne emotka , ale rozumiem ,ze Ty na 100% z P i R liczysz Podpowiedz mi co mam rozwiazywac w tej chwili w wolnym czasie aby sie lepiej przygotowac do matury Tylko jakies w miare przystepne zadania jak na R emotka Bo w tej chwili robie Kielbase cz.1 i 2 no i arkusze co dostaje na "R" do domu.
7 lut 20:38
M4ciek: 3 U mnie w klasie to bylo z 10 takich wynikow i jeden 96%.
7 lut 20:38
Godzio: Ja osobiście robię próbne arkusze z oficyny edukacyjnej: http://www.pazdro.com.pl/liceum_i_technikum/matematyka-1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29 Bardzo fajne zadania są, na myślenie
7 lut 20:39
Godzio: Moja szkoła to bardziej średni poziom prezentuje , a ja tam poszedłem tylko dlatego że mam blisko a stwierdziłem że to głównie ode mnie zależy czy dobrze zdam maturę czy nie emotka
7 lut 20:40
M4ciek: A ile osob nie zdalo w szkole? Bo u mnie kilka oblalo
7 lut 20:41
Godzio: co 4 uczeń
7 lut 20:42
M4ciek: W radiu slyszalem ,ze nie zdal co 3 maturzysta ...
7 lut 20:43
M4ciek: To ciekawe jaki bedzie poziom w maju tej matury to mnie bardzo zastanawia.
7 lut 20:43
Godzio: U mnie raczej mało komu chce się uczyć
7 lut 20:44
M4ciek: No u mnie tez tak srednio Ale jakbym tak 40% maturzystow oblalo to bym nie mial nic przeciwko
7 lut 20:45
Basia: no to będziecie mieć zadania zamknięte typu x=−5 to |x|=1 |x|=5 |x|=− 5 |x| = 2 wtedy nie zda co dziesiąty i będzie świetnie
7 lut 20:45
Godzio: Mnie tam bez różnicy, bo i tak bez większych problemów dostane się tam gdzie chcę iść
7 lut 20:45
Godzio: A tak coś słyszałem że w 2010 mają wrócić pochodne ... ale nie wiem czy to prawda
7 lut 20:47
M4ciek: Basiu mam nadzieje ,ze moze bedzie cos trudniejszego i wtedy troche nie zda emotka
7 lut 20:47
M4ciek: Niestety 2010 minal , a o pochodnych nie slyszalem.
7 lut 20:48
Godzio: co ja mówie 2012 miałem na myśli
7 lut 20:48
M4ciek: A jak 2012 to nie zaprzeczam
7 lut 20:49
Basia: Przydałoby się, ale przecież w tym systemie nie o waszą wiedzę chodzi, tylko o statystyki. Trzeba być ślepym, głuchym i niedorozwiniętym, żeby nie zauważyć, że w całym systemie nauczania matematyki jest coś bardzo "nie tak", sami uczniowie to widzą, ale nie ministerstwo. Mam na ten temat wyrobione zdanie, ale nie chce mi się znowu pisać artykułu. Powiem więc krótko: podsuwanie nieudowodnionych wzorów i mechaniczne z nich korzystanie nie jest matematyką. Jakie efekty przynosi widać gołym okiem.
7 lut 20:59