matematykaszkolna.pl
Alan: WIELKA PROŚBA DO UŻYTKOWNIKÓW. "Często widziałem sytuację, że człowiek czyta zadania i ściana. Zupełnie nie wie, z której strony je ugryźć. Co wtedy? Wpisujesz matematyka.pisz.pl i szukasz podobnego zadania. Czytasz rozwiązanie i na jego podstawie próbujesz wymyślić swoje." Proszę Was bardzo. Dajcie pomyśleć innym. Nie widzę większego sensu rozwiązać komuś zadania. Ta osoba je tylko przepisze i nawet nie pofatuguje się jak to "działa" . Lepiej gdybyście sprawdzali to co ktoś napisze i dawali wskazówki. Ewentualnie troszkę policzyli, a nie całe zadanie. Taka jest idea tego forum. Kiedyś tak było, a od jakiegoś czasu zauważyłem, że nikt z tych co podają zadania nic się nie uczy. Alan
12 sty 17:35
Trivial: Zależy od osoby.
12 sty 17:39
AS: Brawo! Jest ktoś kto myśli podobnie jak ja. Wielu z proszących nawet nie próbuje pomyśleć,tylko idzie na łatwiznę, zróbcie mi. Nawet nie próbuje poszukać podobnego przykładu w wcześniejszych postach. Przepraszam wszystkich,nie mam zamiaru nikogo obrażać,ale mam wrażenie że chcecie się pochwalić że ja to umiem rozwiązać. Podpowiadać,naprowadzać a jak rozwiązywać to faktycznie trudne zadania.
12 sty 18:13
bart: ale myslisz, ze da cos danie wskazowki osobie, ktora wstawia zadania tylu x2−1=0 ?
12 sty 18:19
bart: typu*
12 sty 18:19
AS: Wcale nie dawać,zignorować,traktować to jako elementarz matematyczny.
12 sty 18:43
Eta: Witam i zarazem żegnam emotka W takim układzie pozostanę jedynie "obserwatorem", a jak mi się znudzi ta obserwacja to poczytam coś ciekawego na innych stronach Pozdrawiam Wszystkich emotka
12 sty 18:56
EloPomocy :D: rysunek2 √2 Elo powieccie co to jest bo niewiem a mam na zadanie poWIEDZIEĆ CO TO JEST
12 sty 19:12
mundurek: to jest sześciokąt, krzywa, 2 punkty i eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
12 sty 19:14