matematykaszkolna.pl
rózne marzena: Kto sprawdzi czy dobrze wyliczyłam Oblicz 24% wartości wyrażenia:
(−1)3*[(−34)*(28)−116*32] 

=398
169*12 
a 24%*398=1,17 Zad.2 oblicz cene początkową towaru jeśli po podwyżce o 20% a nastepnie obniżce o 30% kosztuje on obecnie 604,80 Mi wyszło 720 zł Zad 3 Usuń niewymierność z mianownika:
 4 22 
a)

=

 32 3 
 7 7325 
b)

=

 235 10 
 3 11+2 
c)

=

 11−2 3 
zad.4 Zapisz w jak najprostszej postaci a) 5−2 6* 5+2 6=3 6 b) p {75}−2 12+3= −23
22 lis 12:56
domino: 1/ ok 2/ ok 3 a) ok 3b) ok 3c) źle
 3 11+2 311+6 

*

=

=.......
 11−2 11+2 11−4 
4 a) , b) źle: a) = (5−26)(5+26) = 25− 4*6= .......... b) 75= 25*3= 53 12= 4*3= 23 = 53 −2*23 +3=.......
22 lis 14:30
marzena:
 911 
czyli 3c)

 7 
4a) 1 4b) 23 bo się zakręciłam emotka
22 lis 17:32
think: marzena absolutnie nie! to tak jakbyś miała 4*2 + 6 i byś twierdziła że to jest 4*8 albo 10*2 obowiązuje kolejność wykonywania działań także 311 + 6 nie można dodać bo to nie są wyrazy podobne...
22 lis 17:35
think: co innego gdybyś miała 311 + 611 ale nie maszemotka
22 lis 17:36
marzena:
 311+6 
3c)czyli

 7 
a reszta
22 lis 17:46
marzena: a w 4a) i 4b) w 4b) są wyrazy podobne prawda
22 lis 17:54
Mateusz: dfws lekcje juz odrobione jak nie to spływaj je odrabiać a nie spamować na forum przekleństwami prosimy tu któregos z moeratorów o usunięcie tego gniota narusza on regulamin
22 lis 18:26
Mateusz: Spóżniłem się emotka
22 lis 18:27
think: tak, zawsze dodajesz ze sobą wyrażenie które mają wspólny czynnik emotka np 23 + 26 = 2(3 + 6) ale inaczej już tego nie dodasz, no chyba, że 23 + 26 = 23(1 + 2) ale liczby bez x−ów albo pierwiastków dodajesz ze sobą 7 + 123 − 524... a + 3a + 6a − 17a =... 3 + 73 − 23 = ...
22 lis 18:28
think: tak Mateusz, już wyłapałam tego ziutka i go zablokowałam żeby miał czas te lekcje odrobićemotka
22 lis 18:29
marzena: Cześć Mateusz emotkaemotka Co słychać dawno mnie nie było na stronce emotkaemotka GG masz cały czas to samo Pozdrawiam emotkaemotka
23 lis 08:53
Mateusz: tak to samo mam cały czas
23 lis 10:23