matematykaszkolna.pl
Jutro egzamin Amaz: Jutro mam egzamin z Analizy2, macie jakieś dobre rady?
24 cze 19:15
Jack: przypomnij sobie σ−algebry i miary Pamiętaj że miałem jedno zadanie z tego...
24 cze 19:41
Basia: Amaz studiujesz matematykę ?
24 cze 19:48
Amaz: nom, studiuję emotka
24 cze 20:06
Basia: no to raczej, jak radzi Jack, na teoretyczne zadanka się nastaw
24 cze 20:10
Amaz: Mam nadzieje, że nie bedzie nic z szeregów Foureira, bo dziwnie się te całki liczy
24 cze 20:14
Amaz: jutro pewnie egzamin bedzie w necie, to jak chcecie, to mogę Wam pokazać, powiecie czy trudny był, czy łatwy
24 cze 20:15
Basia: jasne, że chcemy
24 cze 20:24
Amaz: pokaże Wam jak wyglądał egzamin w pierwszym semestrze
24 cze 20:26
Basia: pokaż, pewnie nie zdamy
24 cze 20:28
Amaz: http://www.math.uni.wroc.pl/~jwr/anal2009/egz.pdf trzecie zadanie chyba najciekawsze, mam nadzieję, że wolno umieszczać takie rzeczy w internecie
24 cze 20:28
Basia: wolno, wolno
24 cze 20:36
Jack: fajne zadanka... Umiesz to juz? emotka
24 cze 20:42
Basia: fajne zadanka, czy łatwe to ocenię jak zacznę rozwiązywać na pierwszy rzut oka łatwe, ale to bywa mylące z kim masz analizę ? jak napiszesz to Ci zdradzę kogo tam jeszcze znam
24 cze 20:44
Lucyna: Czyżby Wróblewski?
24 cze 20:48
Basia: O Lucyna też po UWr ?
24 cze 20:50
Lucyna: Tak, żałuję tylko, że w odpowiednim czasie nie wpoiłam sobie systematyczności, bo niestety zarówno szkoła podstawowa jak i liceum poszły mi za łatwo, także studia hmm nie przyłożyłam się... a czasu już się nie cofnie, skończyłam na licencjacie z awersją do matmy na poziomie studiów. Ale jak słusznie zauważyliście gdzieś, kiedyś, studia są dobrowolne, więc nie powinni pchać się na nie Ci, którzy sobie z nimi nie radzą.
24 cze 20:54
Basia: Jasne, że Wróblewski. To jego strona. http://www.math.uni.wroc.pl/~jwr/
24 cze 20:55
Basia: Moi znajomi z UWr to nieco inne pokolenie.
24 cze 20:57