matematykaszkolna.pl
liczby kodek: zaćmienie mam, ile to będzie 323? emotka
4 maj 20:59
martyna159: −32768
4 maj 21:01
Łukasz: nie jestem pewien, ale czy ona nie oszukała?
4 maj 21:02
kodek: po zamianie na ułamek, sory
4 maj 21:02
wiewi: (25)−3 = 2 do potęgi−15
4 maj 21:04
sylwia: to będzie 1/ 323
4 maj 21:04
kodek: dzieki
4 maj 21:05
sylwia:
4 maj 21:05
Łukasz: imo jest tak, że liczba do potęgi ujemnej, to jej odwrotność do potęgi, czyli chyba (1/32)3 . jak sie myle to niech mnie ktos popraw\i
4 maj 21:06
martyna159:
1 

323 
4 maj 21:06
sylwia: dobrze, dobrze (to też jest w tablicach)
4 maj 21:08
kodek:
 1 
hmm, a cale wyrazenie jak bedzie? 323:(

)4
 8 
4 maj 21:21
Łukasz: rozłóz sobie tak żebyś mógł działac na tych samych podstawach (czy jakośtak tao sie mowi ) i wtedy policz
4 maj 21:22
michał: po co rozkładac jak wystarczy zrobic jak martynka zrobiła
4 maj 21:25
Łukasz: ale popatrz co kordek napisal NIŻEJ ofc mozesz liczyc, ale chodzilo mi o to, ze jak sprowadzisz do tej samej podstawy to masz O WIELE mniej liczenia
4 maj 21:26
dan: 2−3 −.−
4 maj 21:26
sylwia: ludzie..... Wy to sobie życie utrudniacie
4 maj 21:27
ciezka: mnie wyszło 84
4 maj 21:30
dan: masz 2−15 : 2−12 to ci wyjdzie 2−3 −.−
4 maj 21:31