matematykaszkolna.pl
całka nieoznaczona drzewko: ∫ dx / (ctgxsin2x) jak to policzyć bo nie mam pojecia
17 cze 20:12
wredulus_pospolitus:
 − 1 
aż się na usta ciśnie −−− podstawienie t = ctgx −−> dt =

dx
 sin2x 
18 cze 00:39
drzewko: ok dzieki, przepraszam jestem nowy w całkach
18 cze 16:46
.: W takim razie wyciągasz zbior zadań z analizy I i przerabiasz całki. Jak 'przetrzepiesz' 100 całek przed podstawienie i 100 całek przez części to zaczniesz 'naturalnie' dostrzegać jak rozwiązać, a może nawet będziesz od razu widział wynik.
18 cze 17:10
.: I mowie całkowicie serio − aby robić sprawnie całki, musisz po prostu przetrzepać setki przykładów, nie 10−20 a 150−250.
18 cze 17:11
Mila: Ja polecam nawet 500. To nie żartemotka Wtedy kolokwium jest na maksa.
18 cze 19:41
drzewko: wiem i właśnie to robię. A swoją drogą macie jakieś zbiorki do polecenia?
18 cze 23:44
wredulus_pospolitus: 1. wykładowca winnien podać literaturę na pierwszym wykładzie. 2. jeśli chodzi o kwestię całek to dowolny zbiór zadań który posiada dużo całek do rozwiązania 3. za moich czasów 'królował' Skoczylas −> Analiza matematyczna I ... nie wiem co teraz jest 'na topie'
19 cze 03:48
drzewko: ok dzięki
19 cze 16:33
Mila: Analiza Skoczylasa jest w pdf−ie.
19 cze 23:55