matematykaszkolna.pl
Nauka obróbki zdjęć Natmirs: Hej! Piszę z prośbą o poradę. Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o fotografię, totalnie zero, nul, umiem robić zdjęcia starym szajsungiem xd Jestem natomiast ogromną pasjonatką wszystkiego co związane z psami, dlatego też od jakiegoś czasu zaczęłam interesować się również fotografią psów i zwierząt domowych. Chciałam prosić Was o radę jak zacząć, jeśli nie ma się żadnego doświadczenia. Jak to wygląda jeśli chodzi o aparat, możecie polecić jakiś model który nadałby się na początek i jednocześnie nie zabolał bardzo mojej kieszeni?^^ Jakiego programu się nauczyć i gdzie się uczyć jeśli chodzi o obróbkę zdjęć? Polecacie iść na jakiś kurs fotografii czy raczej lepiej metodą prób i błędów we własnym zakresie? Ogólnie chciałabym zacząć od fotografowania zwierząt schroniskowych w celu zwiększenia ich szans na znalezienie domów oraz fotografii moich psów, które bedą się nadawać do promowania swoich social mediów.
5 cze 10:29
trate: Wszystko rozbija się jakie chcesz robić zdjęcia psom. Statyczne i spokojne czy dynamiczne. Jak te pierwsze to Sony A7II+ Sony 85/1,8+Zeiss 24−70/4. Da się lepiej niż dobrze. Jak mają być dynamiczne. To A7III+ Sony 70−200/4 i będzie super. A teraz zejście na ziemię. Tanio nie będzie. Będzie drogo lub bardzo drogo. A jak nie masz pojęcia o fotografii to będzie jeszcze płacz za wydajnymi pieniędzmi. Bo efektów nie będzie. Fotografia psów to trudna,ale wdzięczna dziedzina. Piszę to że swojego doświadczenia. Weź też pod uwagę kursy fotografii online https://photo-passion.pl/ Wiele z nich jest tutaj.
5 cze 12:27