matematykaszkolna.pl
Geometria Zad: Mamy czworokąt wypukly z przeciwległymi wierzchołkami z kątami prostymi, B i D, z wierzchołka B poprowadzimy prostą prostopadła do AD w punkcie H ma długość 1, AB = BC DH/AH = 2/1 dajmy na 2y do y Skąd wiemy że jak przedłużymy bok DC o to żeby miał długość 1 to jest to równe y? Tzn że potem trójkąt AHB przystaje do BGC G to kąt prosty powstały z przedłużenia DC i od wierzchołka B Skąd wiemy że ten właśnie kat G jest prosty i te trójkąty są takie same Bo potem stąd 2y = 1
14 lut 19:39
zad:
14 lut 21:50
Zad: Nikt nie odpowie?
15 lut 08:15
Franek z fabryki szklanek: zrób rysunek albo zdjęcie treści z książki razem z rysunkiem bo z twojego opisu ciężko zrozumieć o co ci chodzi
15 lut 08:43
123: To jest treść zadania... umiejętność czytania
15 lut 12:20
123: Wyznaczyć długość x,y
15 lut 12:20
123: AB = BC = x
15 lut 12:20
. : Te − umiejętność czytania − zluzuj porty. Nie jest to oryginalna treść zadania, ponieważ zawiera skróty myślowe których w treści zadania by nie bylo
15 lut 13:19
. : "z wierzchołka B poprowadzimy prostą prostopadła do AD w punkcie H ma długość 1" "TREŚCI ZADANIA" powyżej − pytania do treści zadania: 1. Prosta ma skończona długość? 2. Prosta w punkcie ma długość? 3. Punkt H gdzie leży? Wewnątrz czworokąta, na boku AD, czy poza czworokątem?
15 lut 13:27
Franek z fabryki szklanek: jak pisał poeta: Chodzi mi o to, aby język giętki Powiedział wszystko, co pomyśli głowa: A czasem był jak piorun jasny, prędki, A czasem smutny jako pieśń stepowa. a u ciebie 123 , to parafrazując pewien film jest popierdółka a nie język giętki
15 lut 13:29
Jerzy z fabryki talerzy: Tyż prawda "... A czasem jako skarga nimfy miętki, A czasem piękny jak aniołów mowa... Aby przeleciał wszystka ducha skrzydłem. Strofa być winna taktem, nie wędzidłem."
15 lut 13:57
pep: Może sam byś coś wymyślił, poeto.
15 lut 20:55
ada: rysunek
15 lut 21:23