liczby zespolone
anonim123: A w zadaniu c) jak pod podkreślone podstawię za k=2 to wyjdzie pi a cos równa się −1 a sin 0 a
dlaczego nie ma być sin 0 i cos 1 tak jak w równaniu
https://zapodaj.net/7a1681973b628.jpg.html
11 lis 12:33
chichi:
Gdzie tu cokolwiek jest coś podkreślone, poza tym, że prawie wszystko jest skreślone?
P. S. Co to za przejścia tam na dole
11 lis 12:36
wredulus_pospolitus:
wow wow wow
od kiedy:
(cos(−a) + isin(−a))*(cos(5a) + isin(5a)) = cos(5−1)a + isin(5−1)a
Że niby na jakiej
podstawie 'to coś' powstało
11 lis 12:39
chichi:
No no, właśnie o tym pisałem w swoim post scriptum
Dlaczego nie rozwiązujesz tego sama, tylko czytasz bzdury koleżanki?
Co powiesz na to, że z
*∙z = |z|
2 ?
11 lis 12:42
anonim123: z mnożenia liczb zespolonych w postaci trygonometrycznej chyba bo mnie nie było wtedy na
wykładzie
11 lis 12:43
anonim123: * zastępuje sprzężenie to jakiś oddzielny przykład który mam rozwiązać?
11 lis 12:45
chichi:
Powiem tak, schematy na kierunku matematyka Cię zgubią, bo nie masz żadnej wiedzy poza tym.
Wybacz, ale Ty masz braki w liceum, a nawet i gimnazjum.. Mnie się już nie chce tłumaczyć
11 lis 12:46
chichi:
Co ty chcesz rozwiązywać, ja podałem Tobie własność...
11 lis 12:49
anonim123: jak w takim razie to rozwiązać nie mam pomysłu ?
11 lis 13:10
anonim123: podobno zadanie o którym mowa rozwiązywaliśmy na lekcji więc powinno być dobrze
11 lis 13:12
11 lis 13:13
anonim123: druga koleżanka też tak ma i robili to na lekcji
11 lis 14:14
chichi:
Ja nie mówię, że to jest źle... Tylko, że dla mnie to przejście jest niejasne bez rozpisania.
Tak rzeczywiście będzie, ale Ty to udowodnij, albo nie czytaj tego rozwiązania, bo po co?
Zacznij chodzić na wykłady i ćwiczenia, a nie... Nie dość, że masz rozwiązania, to jeszcze
potrzebujesz żeby Ci je ktoś tłumaczył, to się wszystko mija z celem...
11 lis 14:32
chichi:
W takiej formie, z takim przejściem to wygląda jak bzdura i wniosek z takiego czegoś jak
napisał @
wredulus−pospolitus
11 lis 14:35