Pytanie o studia
Wahfr : Czy na forum są osoby które miały styczność z AGH? Jak ciężko jest się dostać na kierunki
informatyczne? Jestem zainteresowany Informatyką i Systemami Inteligentnymi. Czy ciężko jest
się tam dostać? Wyniki matur bedą zależały od tego jak podpadną zadania, myślę że z matematyki
rozszerzonej około 70%, informatyka rozszerzona też nie należy do najłatwiejszych. Czy to za
mało? Z języka obcego celuję w około 90%+ ale rozumiem że od 2020 roku języki obce nie brane
są pod uwagę w rekrutacji? A jeżeli moje wyniki nie są wystarczające to jakie inne uczelnie z
kierunkami informatycznymi polecacie?
25 kwi 00:51
Maciess: To zależy jaki wydział i jak pójdą matury. Ale zazwyczaj to na infe na AGHu to matma r.
96−100%. Najlepiej próbować diamentowy indeks zdobyć, ale jesli jestes w maturalnej to już za
późno.
25 kwi 10:44
Wahfr : No włašnie za późno już niestety. Koledze tylko udało się zdobyć w poprzednim roku bo każdemu
kto przeszedł do następnego etapu dali laureata ze względu na koronawirusa, ja nie miałem
szczęścia. Zna ktoś jakieś alternatywy gdzie z moimi wynikami bym się dostał?
25 kwi 11:44
Maciess: Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale szukasz alternatyw dla tych kierunków które podałes, tak?
Popatrz na jakieś prywatne uczelnie jesli chodzi o IT. Luźniej, więcej osób które pracują w
branży, nowsze technologie. Nie bedziesz musial walczyć o utrzymanie, bo połowe studentów
trzeba odsiać.
25 kwi 12:03
oaza: Z 'ciezszych' informatyk w KRK uj inf stosowana wfais − progi 50−60,ale niech cie próg nie
zmyli
Jak chcesz studiować to z tym wynikiem dostaniesz sie tez na wszystkie informatyki na PK
pewnie,na
2 z agh tez sie dostaniesz (chyba techniczna i jakas jeszcze,ale wiecej informatyki jest jednak
na tym najciezszym wydziale,na reszcie jest np. chemia,rachunek wytrzymalosciowy itp).
Jak umiesz się sam uczyć,masz perspektywy na własne projekty i prace,to wybierz lżejszą
uczelnie i się kształć samemu,tytuł ten sam,im szybciej tym lepiej.
25 kwi 12:05