matematykaszkolna.pl
powtórka z matmy liceum robert: cześć jestem studentem 1 roku na kierunku informatyka potrzebuję sobie zrobić powtórkę wiadomości z matmy na poziomie liceum bo nie czuję się pewnie i nie przykładałem się w liceum do materiału czy zbiór zadań kiełbasy będzie dobry? pozdro robert
5 kwi 19:56
chichi: W Kielbasie są różnego rodzaju zadania, czasami dużo ponad poziom dzisiejszej matury, ale są też te schematyczne, standardowe. Operony i nowe ery się chowają przy nim
5 kwi 20:50
robert: czy przerabianie równolegle matematyki na poziomie studiów na przykład z etrapez, krysickiego włodarskiego i powtarzanie matmy na poziomie liceum to dobry pomysł?
5 kwi 20:51
Maciess: Jak studiujesz informatyke to raczej pan etrapez useless będzie. Oczywiście ze przerobienie jakies zbiorku ze szkoły sredniej to dobry pomysł. Pytanie jak stoisz z czasem? Bo żeby zrobić tak od deski do deski (zakładając ze nie wszystko umiesz i faktycznie jakieś braki masz) to nie jest tydzien roboty po godzince dziennieemotka Raczej celowałbym w przerabianie Krysicki Włodarski na tyle ile obecnie jest potrzeba i wracanie do materiału, ze szkoły średniej gdy widzisz że sytuacja tego wymaga.
5 kwi 21:00
dzonypieczony: Czemu etrapez useless?
5 kwi 21:07
Maciess: Wydaje mi się, ze to jest dedykowane dla osób, które z matematyką były na bakier już w szkole. Skupia się czasem na wytłumaczeniu jakiegoś oczywistego zagadanienia (albo tłumaczy rachunki które są serio raczej na poziomie szkoły podstawowej). Dużo jego zbędnego komentarza. Dodatkowo nastawienie na to, żeby nauczyć cię schematu rozwiązywania zadań a nie faktycznego zrozumienia zagadnienia. Stosunek wartościowej treści do długości nagrania jest niezadowalający. No takie jest moje zdanie, choć widziałem tylko pare nagrań, więc nie traktuj mnie jak wyroczni emotka
5 kwi 21:22
robert: dzięki etrapez zdałem kolosa z matmy także więc nie deprecjonowałbym jego kursów
5 kwi 22:25