przedstaw w postaci trygon.
bitek: z=√3
1 lis 09:49
sushi:
wzory znasz ?
1 lis 09:50
bitek: z=√3(cos0+isin0) ?
1 lis 09:54
1 lis 09:54
sushi:
jeżeli z= √3, to liczba leży na osi "OX", więc zamiana na postać trygonometryczną "z grubsza"
nie ma sensu
1 lis 09:56
bitek: jeśli moduł z |z| to √3
zatem z=√3(1+0i)
cosα=1/√3 a sinα=0
to fi =0 ?
1 lis 10:01
sushi:
punkty leżą na osi
z= x+ i*y
kolor czerwony−> kąt 0 stopni z= liczba dodatnia (x) ; np: z= 3
kolor niebieski −> kąt 90 stopni z= i* liczba dodatnia (y); np: z = 2i
kolor zielony−> kąt 180 stopni z= liczba ujemna (x) ; np: z= −
√7
;
kolor różowy −> kąt 270 stopni z = i* liczba ujemna (y); np: z = −10i
1 lis 10:07
bitek:
1 lis 10:25
bitek:
1 lis 10:26
sushi:
zadanie jest już dawno skończone o godzinie 9.54
co jeszcze Ciebie interesuje ?
1 lis 10:28
bitek: dostałem zadanie bez sensu od mojego profesora no dzięki ...
1 lis 10:38
sushi:
może coś jeszcze było "i" i nie zostało przepisane ?
1 lis 10:46
bitek: czy moge tą liczbe zapisać w takiej postaći
z=√3(1+0i) cosα=1 sinα=0 Φ=0
|z|=√3
z=√3(cos0+isin0)
1 lis 10:52
sushi:
cos 0o −> pamiętamy o stopniach przy "0"
1 lis 10:58