matematykaszkolna.pl
pomocy Jaś: cos2105∘−sin2105∘
25 maj 18:51
25 maj 19:06
Jerzy: a7, a co to wnosi do tematu ?
25 maj 19:08
Jaś: dzieki
25 maj 19:08
Jaś: tak
25 maj 19:08
a7: Jerzy, to że te dwójki to były kwadraty
25 maj 19:09
Jaś: tak
25 maj 19:12
Jerzy: Jakoś tego nie widać.
25 maj 19:22
a7: Trzeba umieć patrzeć emotka
25 maj 19:29
wredulus_pospolitus: Jerzy bo Tobie (jak i mi) brakuje 'wyobraźni' emotka
25 maj 19:30
wredulus_pospolitus: bo 'my' nie potrafimy patrzeć w czterech wymiarach emotka
25 maj 19:31
a7: a tu potrzeba było aż czwartego wymiaru? Chyba zwykłej domyślności...
25 maj 19:36
wredulus_pospolitus: 'domyślność' to jest właśnie czwarty wymiar gdy się patrzy na 'wypociny' co niektórych emotka
25 maj 19:37
Jerzy: @a7, log2525 = ? i popatrz dobrze.
25 maj 19:42
a7: no , nie wiem Jerzy, jak byś był uczniem to bym widziała 1, a tu może być jakieś cóś niewidzialnego dla mnie czyli pewno log102525=3.40226138245 ?
25 maj 19:54
Jerzy: A czemu nie log2525 ? emotka
25 maj 20:20
a7: (m.in.) dlatego, że nie jesteś uczniem, (chyba wynikało)
25 maj 20:24
Jerzy: a7,szanujmy się.Dlaczego mamy się domyślać, „co poeta miał na myśli ?”
25 maj 20:27
a7: z pełnym szacunkiem dla siebie udzieliłam odpowiedzi, "poeta" zgłosił się, poprosił (a właściwie niemal rozpaczliwie wołał o pomoc), korona mi z głowy nie spadła, jeszcze podziękował, Jerzy rozróżniajmy sytuację lenistwa, nie−chciejstwa, bezczelności itp. itd. od nieumiejętności
25 maj 20:38
a7: i jeszcze potwierdził, że jego problem został prawidłowo odczytany, co już wymagało zaangażowania w wątek, także szanujmy się w dwie strony
25 maj 20:40