matematykaszkolna.pl
Dowód Justyna: Dzień dobry mam za zadanie dowieść, że x − x2/2 < log 1+x i jak bym się do tego nie brała nie wychodzi mi
22 sty 19:56
PW: log1 = 0, wiec pomyśl o nawiasikach.
22 sty 19:58
Justyna: Czy zrobienie tego tak x = 1/y loge (1+1/y) = y bo w sumie tak wychodzi?
22 sty 20:00
Justyna: Nie rozumiem o jakich nawiasikach jest mowa
22 sty 20:05
PW: Źle zapisałaś treść zadania (potrzebne są nawiasy).
22 sty 20:06
Justyna: ahhhhh tak, czepianie się gdy każdy rozumie o co chodzi
22 sty 20:07
Mila: Ułamki piszemy za pomocą dużej litery U: U{licznik} {mianownik} bez spacji miedzy klamrami. Zapisz poprawnie treść zadania.
22 sty 20:09
PW: Pas
22 sty 20:09
Mila: Justyno, nie wiadomo co jest w liczniku a co w mianowniku. Na egzaminie , na klasówce dostaniesz za taki zapis 0 punktów.
22 sty 20:10
Justyna: Czepiasz się za coś innego teraz, nie rozumiem, ok można powiedzieć: na przyszłość zapisz to tak i tak, wtedy będzie czytelniejsze" ale nie polska mentalność woli uuu uuu bo jak się zrobi tak to się nie zrozumie, śmieszne po prostu
22 sty 20:13
Szkolniak:
 x2 x−x2 
Każdy wie o co chodzi? x−x2/2 może być równie dobrze równe x−

jak i

, więc
 2 2 
gdzie tu masz czepianie się?
22 sty 20:13
Mila: Pasemotka
22 sty 20:22
ABC: Kontra emotka
22 sty 20:24
Pytający: Justyno, a czy ignorancja i pretensjonalność również wpisują się w polską mentalność? Co do zadania, oto rozwiązanie: x − x2/2 < log 1+x − x2/2 < log 1 − x2/2 < 0 x2 > 0 x ≠ 0 Coś wymaga wyjaśnienia, czy wszystko jasne?
22 sty 21:29