Oblicz całke
Paulina: y=3x2−12x+4
y= 6x−12
24 cze 19:48
Paulina: Czy delta wychodzi tu
√132
24 cze 19:50
ABC:
a przecież ty liczysz pochodną a nie całkę ?
24 cze 19:52
Paulina: Mam obliczyć pole obszaru ograniczonego krzywymi
24 cze 19:57
wredulus_pospolitus:
jak już to Δ = 132 a nie
√132
druga sprawa ... no i
24 cze 20:51
Mila:
Punkty przecięcia wykresu:
3x
2−12x+4=6x−12
3x
2−18x+16=0
Δ=324−192=132=4*33
| 18−2√33 | | 9−√33 | | 9+√33 | |
x1= |
| = |
| lub x2= |
| |
| 6 | | 3 | | 3 | |
| 44 | |
P=9−√333∫9−√333(6x−12−3x2+12x−4) dx= |
| √11/3 |
| 3 | |
24 cze 22:10
jc: 3x2−12x+4=6x−12, x=1 lub x=5
24 cze 22:28
jc: Pomyliłem coś, ale gdyby zmienić 12 na 11 to byłoby tak, jak napisałem, czyli łatwo.
24 cze 22:30
daras: Yezooo
tutejsi etatowi rozwiązywacze doszli już do takiej wprawy, że nawet jak pytający nie
wie nawet o co pyta, to i tak dostaje gotowe rozwiązanie bez zbędnych ceregieli i nawet bez
podziękowań
25 cze 11:21
Obserwator: To nie jest osoba pomagająca,tylko podobnie jak niejaki Mariusz, popisująca się na forum
swoimi umiejętnościami matematycznymi,a to przejaw niedowartościowania.To forum ma nieco inny
cel.
25 cze 16:15
ite:
1/ Wpisanie rozwiązania do zadania może wynikać po prostu z tego, że się lubi rozwiązywać i
dyskutować o tym.
2/ Rozwiązanie może przydać się jeszcze innym osobom poza tą, która zadała pytanie.
Nie wszystko ma aż taką głębię psychologiczną, jak podejrzewasz...
25 cze 16:38
Mila:
To właśnie dowartościował się Pan
Obserwator. Dołożył mi, dziękuję,
zaraz się jeszcze lepiej dowartościuję− ugotuję kisiel
25 cze 20:32
wredulus_pospolitus:
Mila ... czemu się tak popisujesz
wstydziłabyś się
Obserwator −−− to ten sam 'nawiedzony' koleś od tych pseudo dowodów i gadek o telewizyjnych
spiskach
25 cze 20:34
Mila:
Już się czerwienię
Z[Arturku jak wiosenny burak ( bardzo drogi w tym roku)
Nie wiem dlaczego tak mnie nie lubią, tyle rozwiązań na forum, a tylko ja mam kąśliwe uwagi.
25 cze 20:38
Leszek: Szanowna @Mila , dalej rozwiazuj zadania , Twoje sposoby zwlaszcza rozwiazywanie
zadan z geometrii sa bardzo przydatne dla uczniow , nie przejmuj sie wpisami roznych
dziwakow , wielu jest taki niestety ! !
25 cze 20:49
Obserwator:
Pani Milu, to nie było do Pani,jest Pani jedną znajlepszych pomagających na tym forum.
25 cze 20:49
PW: Obserwatorze, sam pomagaj − widzę, że masz głęboką wiedzę. Stanowisko recenzenta poczynań
innych jest tu potrzebne jak wrzód na dupie.
25 cze 21:04
jc: A czym to się pan Obserwator popisuje? Znajomością psychologii?
A tu na prawdę można dużo zaobserwować. Z czym uczniowie mają problemy,
jak bardzo przywiązani są do schematów, ja często mają dosyć matematyki (bo inaczej
choćby próbowali coś zrobić), a i po drugiej stronie jest ciekawie.
25 cze 21:07
Obserwator:
@PW , jestem zaskoczony, bo nieraz Ciebie poniżano na tym forum.Nie do końca rozumiem,
czego bronisz ?
25 cze 22:01
Obserwator:
@jc, nie wypisyj głupot, autor podaje dane do zadania, Ty podsjesz rozwiązanie.To jest
pomoc ?
25 cze 22:05
ABC:
25 cze 22:05
jc: Ojej, pomyliłem się, ale gdyby dane były nieco inne, to wynik byłby prosty.
Nie chodziło o rozwiązanie zadania, którego faktycznie nie było, tylko równania
kwadratowego. Po prostu studenci i uczniowie nawet, jak widać rozwiązanie,
uparcie stosują wzory i się mylą. Tym razem ja się pomyliłem.
Możesz sprawdzić, że prawie nie zdarza mi się rozwiązywać źle sformułowanych zadań.
Z drugiej strony, jeśli uczniowi zależy na zaliczeniu, to strategia polegająca na wyłapaniu,
co robić w danym przypadku, przy zupełnym braku zrozumienia, czasem się sprawdza.
Wiem, że to nie ma sensu, ale czasem tak jest. I też kilka razy w ten sposób udało mi
się w szkole.
25 cze 22:17
25 cze 23:04
Mila:
Widziałam zadanie, a potem pomyliłam wątki i wpisałam rozwiązanie nie tu gdzie trzeba.
25 cze 23:06