wektor położenia dla ciała poruszającego się ruchem jednostajnym
Maciej: Kapitan łodzi podwodnej P spoczywającej tuż pod powierzchnią wody w początku układu odniesienia
x−y
dostrzega nieprzyjacielski okręt O płynący ze stałą prędkością ~v1 = (3√3, 1)Torpeda, którą
dysponuje
łódź podwodna porusza się z prędkością o wartości v2 = 8. Pod jakim kątem względem osi x należy
wystrzelić
torpedę, aby trafiła nieprzyjacielski statek? Przyjmij, że w momencie wystrzelenia torpedy,
nieprzyjacielski
statek znajduje się w miejscu o współrzędnych (√3, 3). Gdzie będzie znajdował się okręt w
momencie trafienia
weń torpedy? Zadanie należy rozwiązać stosując wzór na wektor położenia dla ciała poruszającego
się ruchem
jednostajnym r = r0 + avt.
8 mar 02:29
wredulus_pospolitus:
I problem polega na?
Zrobiłeś wykres? Zaznaczyłeś położenie okrętów? Wyznaczyłeś po jakim torze płynie statek?
8 mar 09:52