matematykaszkolna.pl
próbna matura Operon arkusz podstawowy ite: dla zainteresowanych dzisiejszą próbną maturą, arkusz podstawowy http://arkusze.gieldamaturalna.pl/uploads/dfb9d32e5dd6aeba9e804b0bd9a36e09823d4080.pdf
21 lis 13:54
fsdgses: jak zwykle banalne zadania
21 lis 14:16
6latek: Mysle ze w zadaniu nr 11 jest blad Podstawa funkcji ma wartosc ujemna a powinnaa byc >0
21 lis 14:41
fsdgses: podstawa jest 3 wiec o co ci chodzi?
21 lis 14:50
Jerzy: Cześć emotka Byłby błąd, gdyby było: f(x) = (−3)x emotka
21 lis 14:52
6latek: Dzien dobry Jerzy emotka Takie zapisy sa dla mnie niejednoznaczne jak bym to mial przeksztalcic zeby posdatwa byla >0? Kolego jesli juz odpowiadasz to nalezy napisac dlaczego Odpowiedz w stylu nie bo nie czy tak bo tak jest imfaltymna
21 lis 14:58
Jerzy: Nie żartuj emotka −22 = −4 , ale (−2)2 = 4 Zapis jest jednoznaczny: f(x) = −3x , czyli f(x) = − g(x) , gdzie: g(x) = 3x
21 lis 15:01
Adamm: zd 27 (a+b/2)2−(a−b/2)2 = 2ab 4|(2ab) bo 2|a lub 2|b, z racji tego że to są 2 kolejne liczby naturalne
21 lis 15:08
6latek: Dobrze . pozniej sie odezwe
21 lis 15:08
Adamm: reszta zadań dosyć nudna
21 lis 15:09
Basia: Jak zwykle na poziomie podstawowym Adammie emotka Witajcie emotka
21 lis 15:54
Maciess: A co powiecie na to, że trapez którego boki liczymy nie powinien istnieć? emotka
21 lis 16:35
Mila: Dla 6latka. zad 11. Zapis : f(x)=−3x=(−1)*3x f(x−2)=(−1)*3x−2=−3x−2
21 lis 16:49
Mila: rysunek 31)
21 lis 16:56
ite: @Maciess chodzi o ΔAPB w zad.26 (o trapezie)? z danych: |AP|=8, |BP|=12, z odpowiedzi: |AB| = 24
21 lis 16:58
Maciess: Mógłby ktoś rozwiązać 33?
21 lis 16:59
6latek: rysunekDobry wieczor Milu emotka tak .Juz to rozumiem
21 lis 17:00
ite: podobny problem z ΔDCP
21 lis 17:00
Maciess: @ite
 9 
chodzi o ΔDCP. Boki (nawet wg klucza) to 3,9,

 2 
21 lis 17:01
Maciek: Matura jak matura, sam pisałem , będę miał ~86% ale nie przywiązuje zbyt dużej wagi do niej
21 lis 17:21
fsdgses: co tak słabo?
21 lis 17:47
Blee: Maciess co do zadania 33 1) wniosek z treści zadania: wierzchołek B to punkt przecięcia się tych dwóch prostych ... stąd: B ma współrzędne (15,8)
 2 
2) AC prostopadła do wysokości z B ... więc AC leży na prostej y =

x + b
 3 
3) wyznaczamy 'b' podstawiając współrzędne punktu A: 8 = −6 + b −> b= 2 4) punkt C leży na przecięciu się prostych: y = −2x + 38
 2 
y =

x + 2
 3 
więc ma współrzędne (13.5 ; 11) 5) wyznaczamy prostą zawierającą AB (podstawiamy współrzędne punktów ..... (tego już mi się nie chce robić ) 6) robimy prostopadłą do wyznaczonej prostej i wyznaczamy 'wyraz wolny' tak aby ta prosta przechodziła przez wierzchołek C Koooniec
21 lis 17:59
Maciess: Dziękuje Blee, jutro sobie to policze na swojej karteczce zobacze czy wyjdzie.
21 lis 19:28